«Егер сіздің балаңыз солақай болса» (Ата анаға кеңес) » ГККП Ясли сад № 47
Телефон заведующего:
+7(727) 273-70-03
Телефон бухгалтера:
+7(727) 273-74-64
Версия
для слабовидящих
» » » «Егер сіздің балаңыз солақай болса» (Ата анаға кеңес)
07
ноябрь
2017

«Егер сіздің балаңыз солақай болса» (Ата анаға кеңес)

«Егер сіздің балаңыз солақай болса»
(Ата анаға кеңес)

«Егер сіздің балаңыз солақай болса» (Ата анаға кеңес)

Жердегі барлық дерлік адамдар оң қолы бар және олардың бір бөлігі сол қолымен жұмыс істейді. Сондықтан олар үшін ыңғайлы, оңайырақ. Дегенмен, ата-аналар баласының сол қолымен белсенді екенін байқап, алаңдататын болады.
Адам әмбебаптығы көрінісінен шыққан барлық нәрсеге абай болуда. Біздің уақытымызда қасақана емес, қызығушылық емес, сол қолы бар адамдарды түсінуге деген ұмтылыс және олар туралы көбірек білу, айырмашылықтардың шынайылығының түсінігі сол жақ құбылысқа қатысты өркениетті қарым-қатынастың тәсілі.
Соңғы жылдары олар балаларды балабақшаға және мектепте белсенді және күштеп қайта даярлауды тоқтатты. Түсіну керек, бұл релизация өсіп келе жатқан адамның бүгінгі өміріндегі қиындықтарды тудырып қана қоймай, көп жылдар бойы проблемаға айналуы мүмкін. Сол жақты өмірде табысқа жету үшін кедергі бола алмайды. Оң жақтан және ауырлықтың ауырлығы әртүрлі. Тек сол немесе оң қолмен жұмыс істеуді білетін адамдар бар. Біреу негізінен бір қолды пайдаланады, бірақ сол әрекеттерді екінші жағынан орындай алады. Кез-келген іс-әрекетті, тіпті күрделі, дұрыс және сол жағынан да жақсы орындаушылар бар. Мұндай адамдарға «амбидастр» деп аталады.
Сол жаққа қарай сөйлеуді, қабылдауды, қозғалтқыш функцияларын дамытуда бұзылулар кешені немесе кешігу болуы мүмкін. Міне, бұл мидың дамуында бұзушылық болып табылады. Мидың қызметін қалпына келтіру мүмкіндіктері өте жоғары. Баламен жұмыс істеу, оның дамуына қолайлы жағдай жасау, ауызша бұзушылықтардың өздерінен өтуін күтуге болмайды. Көбінесе жиілікте денсаулық жағдайы мен дамуындағы мүгедектіктің бұзылуы байқалады. Ата-аналардың қолы жетпейтін бала сол жақтан қолайсыздыққа келмеуі керек. Өз-өзіңді ұстаудың өзі ешқандай себеп жоқ
мектеп проблемалары болашақта қандай да бір мамандықты таңдауға кедергі болмайды
.
Солақайлықты анықтау
4-5 жасында қолдардың біреуіне күшті артықшылық пайда болады. Бала бір қолмен жасайтын әрекеттер қарапайым (жазбаша және сурет салудан басқа) және бірдей қозғалыстан тұрады (тістерді щеткамен тазалау, қасықты жеп, тарақпен тарау). Күнделікті моторлық белсенділіктің көпшілігі екі қолдың да қатысуын талап етеді, бірақ әр қол өзінің іс-әрекеттерін орындайды. Бала торапты қалай тартып жатқанын, аяқ киімдерін байлап, текшелерді бүктеп, дизайнерді жинайтынына көз салыңыз. Сіз бір қолыңыздың (көшбасшы) белсенді қозғалатындығын, ал екіншісі объектіні ұстап тұрғанын көресіз.
Жетекші қолды анықтау үшін тестілеу.
• Бала сіз тексеретіндігіңізді білмейді, сондықтан оны ойнауды сұраңыз.
• Ойын ережелерге сәйкес болуы керек: ересек балаға мүлде қарсы тұруы керек және барлық бейімделулер, жеңілдіктер, нысандар үстелдің ортасында, оң және сол қолынан бірдей қашықтықта орналасуы керек.
Бірінші міндет - сурет салу. Баланы қағаз парағынан өз қалауы бойынша тартуға шақырыңыз. Екінші жағынан да солай істеңдер. Суреттердің сапасы бағаланады.

Екінші тапсырма - кішкене қоршаудың ашылуы (ойын-сауық қорапшасы немесе санауыш тақтайшалары бар). Акцияны бағалау кезінде аварияны болдырмау үшін бірқатар қораптар ұсынылады. Қол жәшіктерді ашады және жабатын көшбасшы болып саналады.
Үшінші міндет - таяқтарды салу. Алғашқы үшбұрыш төртбұрышты қояды, содан кейін екінші және үшінші жолдарды шығарады.
Төртінші тапсырма - бұл ойын. Кішкентай (теннис доптары) қажет, ол бір қолыңызбен лақтырып, ұстай аласыз
2
Доп баланың алдында тікелей үстелге қойылады, ал ересек допты лақтырып тастауды сұрайды. Тапсырма бірнеше рет қайталанады. Допты себетке, шелекке лақтыра аласыз.
Бесінші тапсырма - қайшымен контур бойынша үлгіні кесу. Бала қайшы ұстайтын қолды, ал ол ашықхат ұстап тұруы мүмкін. Бұл тапсырманы бингтік карталармен ауыстыруға болады. Барлық карточкалар (10-15 дана). Бала бір қолмен, ал екіншісі (әдетте, осы қолды басқарушы) карталарды қою керек. Балалардың лото карталарын пайдалана аласыз.
Алтыншы тапсырма - жіппен немесе жолмен иненің үстіндегі моншақтарды немесе түймелерді тарту
.
Жетінші міндет - айналмалы қозғалыстарды орындау. Балаға бірнеше бөтелке, бұрандалы қалпақшалар ашуға ұсынылады. Бала бөтелкелерді немесе құмыраны қақпақпен ұстап, құтыға құйып алады.
Сегізінші тапсырма - түйінді түйін. Қорғағыш қолын көтеріп, екіншісі байланысы бар.
Тоғызыншы міндет - бұл үйден, қоршаудан және т.б.
• Қолды текшелерге жиі алып, жинап, орап алатын көшбасшы деп санайды. Балаға дизайнер, әшекей ұсынуға болады.
• Міндеттердің нәтижелері анықталуы керек. Егер жеті артық артық болса, онда баланың қолы жетіспейді.
• Қосымша тапсырмаларды пайдалана аласыз:
• Матчты жарықтандырыңыз (ұсынылмайды).
• • Тұтқаны тесікке салып, оны көтеріңіз.
• • Жіпті білікке салыңыз.
• • Бір кеменің екіншісіне су беру.
• • Инені кішкене нүктеге дейін пайдаланыңыз.
• • Сақинаны бұрап алыңыз.
• • Кішкене бөліктерді (түймелерді, моншақтарды) тар бөтелкеге салыңыз.
• • Қағаздың ішіндегі тесік тесіктері.
• • Бұрын сызылған кресттерді өшіргішпен өшіріңіз.
• 3
• • Инені тесіңіз.
• • Шүмекті, шаңды сілкіп тастаңыз.
• • Тамшуырдан бөтелкенің тар тесікшесіне түсіріңіз.
• • қоңырауды қоңырау шалу.
• • Жабыңыз, найзағайышты ашыңыз.
• • Шыныдан су құйыңыз.
Солақай балалары бар Ата анаға 10 кеңес
1. Ересектер ешқашан, ешқашан да, сол қолы жетпеген балаға сол жақтан теріс қатынасын көрсетпеуі керек.
2. Баламен қарым-қатынастың бір тактикасын сақтауға тырысыңыз. Отбасындағы дау-дамай және ата-ананың балаға деген сұранысының сәйкес келмеуі әрқашан жағдайды қиындатады.
3. Балаңызды мұқият бақылап, оның күйін көріп, ажырата білуі, қайғы-қасіретінің себептерін біліп, оның қиындықтарын түсініп, оларды жеңуге көмектесу керек.

4. Сол қолдылық - бұл нормадан жеке нұсқасы, сол себепті сол қолмен туындаған қиындықтар міндетті түрде оның сол қолымен байланысты емес, оң қолы бар балаға бірдей проблемалар туындауы мүмкін.
5. Балаға оң қолымен жұмыс істеуді үйретудің қажеті жоқ, әсіресе оны талап етеді. Қайта даярлау маңызды денсаулыққа әкелуі мүмкін.
6. 4-5 жыл ішінде жетекші қолды анықтаңыз және жазбаны және сурет салу сапасы қанағаттанарлықсыз болса да, оны өзгертпеңіз.

7. Сол қолды балаға үстелде дұрыс отыруды үйретіңіз, қаламды дұрыс ұстаңыз және жазу кітапшасын орналастырыңыз. Жұмыстағы жарық оң жаққа түседі.
8. Хатты оқығанда, «Балаларға арналған рецепт» пайдаланыңыз.
Жазылмайтын жазу әдісі сол қолындағы балаларды оқытуға қолданылмайды.
9. Сол қолыңыздағы баланы барлық хаттарды білетініне сенімді болсаңыз да, егер ол бас тартса, оқуға мәжбүрлемеңіз. Олардың әріптерін жазыңыз
лементтерді жазу, хат жазу, хаттармен ойнау - бұл жұмыс баланың әріптер мен оқу үдерісін тануына көмектеседі.
10. Сіздің балаңызға ерекше назар аудару керек және оған жақындау қажет, бірақ ол баланың қолы жетпегендіктен емес, әр бала бірегей және бірегей болғандықтан.
Сіздің түсінігіңізден, сүйіспеншілігіңізден, шыдамдылықпен, уақытыңыздағы көмектің мүмкіндігі балаңыздың жетістігіне байланысты.

Прокомментировать
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
Введите код с картинки:* Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив