Меңгеру индикаторлары - КГКП Ясли сад № 47 https://47.almatybala.kz/ ru Меңгеру индикаторлары - КГКП Ясли сад № 47 DataLife Engine Балалардың Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасы мазмұнын білім беру салалары бойынша меңгеру индикаторлары https://47.almatybala.kz/dsteme/megeru-indikatorlary/640-balalardy-mektepke-dejng-trbie-men-oytudy-lglk-ou-badarlamasy-mazmnyn-blm-beru-salalary-bojynsha-megeru-indikatorlary.html https://47.almatybala.kz/dsteme/megeru-indikatorlary/640-balalardy-mektepke-dejng-trbie-men-oytudy-lglk-ou-badarlamasy-mazmnyn-blm-beru-salalary-bojynsha-megeru-indikatorlary.html Балалардың Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасы мазмұнын білім беру салалары бойынша   меңгеру индикаторлары

БІРІНШІ КІШІ ТОП (2-3 жас)  

«Денсаулық» білім беру саласы  

Дене шынықтыру
2-3-Д.1ересектермен бірге дене жаттығуларын орындай алады; 
2-3-Д.2негізгі қимылдардың түрлерін игерген;
2-3-Д.3спорттық жаттығуларды орындаудың алғашқы техникасы туралы түсініктерге ие;
2-3-Д.4жеке бас гигиенасының бастапқы дағдыларын меңгерген;
2-3-Д.5шынықтыру шараларын өткізу кезінде жағымды көңіл-күй танытады және сақтайды.  

«Коммуникация» білім беру саласы  

сөйлеуді дамыту; 
көркем әдебиет.  

сөйлеуді дамыту
2-3-К.1тілдегі дыбыстар мен сөздерді айта алады, дауысты және дауыссыз дыбыстарды дұрыс дыбыстай алады; 
2-3-К.22 адамның дене мүшелерін (қол, аяқ, бас), тұрмыстық және ойын әрекетін (қыдыру, тамақтану), әртүрлі өлшемді (үлкен, кіші) білдіретін сөздерді түсінеді; зат есімдерді, есімдіктерді етістікпен байланыстыра алады;
2-3-К.3 берілген сұрақтарды түсінеді және тыңдайды, оларға жауап береді;
2-3-К.4жақсы таныс ертегілердің үзінділерін есте сақтайды

Көркем әдебиет 
2-3-К.5тыңдалым және айтылым дағдыларын игерген;
2-3-К.6қысқа тақпақтарды, өлеңдерді жатқа біледі
2-3-К.7шығармалардың мазмұнына эмоционалды көңіл-күй таныта біледі;
2-3-К.8жақсы таныс шығармаларды көрнекі құралдарсыз тыңдайды; 2-3-К.9 кейіпкерлердің бейнелерін ойындарда қарапайым түрде бейнелей алады.     
2-3-К.9кейіпкерлердің бейнелерін ойындарда қарапайым түрде бейнелей алады.

«Таным» білім беру саласы  

сенсорика; 
құрастыру; 
жаратылыстану.  
Сенсорика
2-3-Т.12-3-Т.1 үлгі мен сөздік нұсқауға сүйеніп, тапсырмаларды орындай алады; 
2-3-Т.2қимылдардың, қолдың ұсақ моторикасының үйлесімділік дағдыларын игерген; 
2-3-Т.3ересектердің нұсқауымен түсі, өлшемі бойынша заттарды табады; 
2-3-Т.4түрлі көлемдегі геометриялық пішіндерді негізгі қасиеттері бойынша топтастырады.  

Құрастыру 

2-3-Т.5 құрылыс материалдарынан және ірі конструктор бөлшектерінен (үстел, орындық, диван, үйшік, трамвай, көпір,төбешік) құрастыра алады; 
2-3-Т.6заттың қандай бөліктерден орындалғанын анықтай алады, үйшіктің, машинаның, жиһаздың құрылысындағы жетіспейтін бөлшектерін таба алады; 
2-3-Т.7құрылыс материалдарының қасиеттері туралы түсініктерді игерген;
2-3-Т.8құрылыс материалдарын пішіні, көлемі бойынша топтастырады.  

Жаратылыстану
2-3-Т.9көкөністер мен жемістердің бірнеше түрлерін сыртқы түрі және дәмі бойынша 
атайды және ажыратады; 
2-3-Т.10жануарлардың дене бөліктерін ажыратады және атайды, олардың мінез-құлқына, сыртқы түріне назар аударады;
2-3-Т.11аулаға ұшып келетін құстарды атайды және ажыратады;
2-3-Т.12табиғаттың маусымдық өзгерістерін атайды.  

«Шығармашылық» білім беру саласы  

сурет салу; 
мүсіндеу; 
аппликация; 
музыка.  

сурет салу
2-3-Ш.1 дөңгелек, ұзын пішіндерге ұқсас заттарды бейнелей алады; 
2-3-Ш.2қағаздың қасиеттерін біледі; қарындашты дұрыс ұстай алады (үш саусақпен); 
2-3-Ш.3түстерді ажыратады және дұрыс атайды;
2-3-Ш.4өзінің салған суретіне қуанады, онда не бейнеленгенін айтады.  

мүсіндеу; 
2-3-Ш.5сазбалшықтың, ермексаздың қасиеттерін біледі; 
2-3-Ш.6сазбалшықпен, ермексазбен жұмыстың бастапқы дағдыларына ие; 
2-3-Ш.7 мүсіндеудің қарапайым тәсілдерін меңгерген (үлкен кесектен кішкентай бөліктерді бөліп алады, оларды біртұтас етіп біріктіреді, сазбалшықты өздігінен илей алады); 
2-3-Ш.8бірдей және түрлі көлемді шарларды біріктіру жолдарымен заттарды мүсіндейді.  

Аппликация 
2-3-Ш.9қағаз бетіне геометриялық пішіндерден қарапайым пішіндер (машина, үй, қар адамы) құрастырады және орналастырады; 
2-3-Ш.10фланелеграфта қарапайым композицияларды орналастырады және құрастырады; 
2-3-Ш.11орындалған жұмысқа қуанады.  

Музыка 
2-3-Ш.12музыкалық шығармалардың сипатын (баяу және көңілді әндер мен пьесаларды) ажыратады;
2-3-Ш.13музыкалық шығарманың мазмұнын түсініп, (кім, не туралы айтылатыны) көңіл- күйін білдіреді; 
2-3-Ш.14әннің бөліктерін айта алады (ересекпен бірге), ересектердің көрсеткен қимылдарын қайталайды (шапалақтайды, аяқтарымен топылдатады, қол білектерімен айналдыруды орындайды); 
2-3-Ш.15 қимылдарын музыканың басталу сәтінен аяқталғанға дейін орындайды (қоян секіреді, көбелектер ұшады); 
2-3-Ш.16музыка және әннің мазмұнына қарай би қимылдарын шеңберде тұрып орындайды; 
2-3-Ш.17кейбір музыкалық аспаптарды атайды (барабан, бубен, сылдырмақ).

 
 
]]>
Балалардың Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасы мазмұнын білім беру салалары бойынша   меңгеру индикаторлары

БІРІНШІ КІШІ ТОП (2-3 жас)  

«Денсаулық» білім беру саласы  

Дене шынықтыру
2-3-Д.1ересектермен бірге дене жаттығуларын орындай алады; 
2-3-Д.2негізгі қимылдардың түрлерін игерген;
2-3-Д.3спорттық жаттығуларды орындаудың алғашқы техникасы туралы түсініктерге ие;
2-3-Д.4жеке бас гигиенасының бастапқы дағдыларын меңгерген;
2-3-Д.5шынықтыру шараларын өткізу кезінде жағымды көңіл-күй танытады және сақтайды.  

«Коммуникация» білім беру саласы  

сөйлеуді дамыту; 
көркем әдебиет.  

сөйлеуді дамыту
2-3-К.1тілдегі дыбыстар мен сөздерді айта алады, дауысты және дауыссыз дыбыстарды дұрыс дыбыстай алады; 
2-3-К.22 адамның дене мүшелерін (қол, аяқ, бас), тұрмыстық және ойын әрекетін (қыдыру, тамақтану), әртүрлі өлшемді (үлкен, кіші) білдіретін сөздерді түсінеді; зат есімдерді, есімдіктерді етістікпен байланыстыра алады;
2-3-К.3 берілген сұрақтарды түсінеді және тыңдайды, оларға жауап береді;
2-3-К.4жақсы таныс ертегілердің үзінділерін есте сақтайды

Көркем әдебиет 
2-3-К.5тыңдалым және айтылым дағдыларын игерген;
2-3-К.6қысқа тақпақтарды, өлеңдерді жатқа біледі
2-3-К.7шығармалардың мазмұнына эмоционалды көңіл-күй таныта біледі;
2-3-К.8жақсы таныс шығармаларды көрнекі құралдарсыз тыңдайды; 2-3-К.9 кейіпкерлердің бейнелерін ойындарда қарапайым түрде бейнелей алады.     
2-3-К.9кейіпкерлердің бейнелерін ойындарда қарапайым түрде бейнелей алады.

«Таным» білім беру саласы  

сенсорика; 
құрастыру; 
жаратылыстану.  
Сенсорика
2-3-Т.12-3-Т.1 үлгі мен сөздік нұсқауға сүйеніп, тапсырмаларды орындай алады; 
2-3-Т.2қимылдардың, қолдың ұсақ моторикасының үйлесімділік дағдыларын игерген; 
2-3-Т.3ересектердің нұсқауымен түсі, өлшемі бойынша заттарды табады; 
2-3-Т.4түрлі көлемдегі геометриялық пішіндерді негізгі қасиеттері бойынша топтастырады.  

Құрастыру 

2-3-Т.5 құрылыс материалдарынан және ірі конструктор бөлшектерінен (үстел, орындық, диван, үйшік, трамвай, көпір,төбешік) құрастыра алады; 
2-3-Т.6заттың қандай бөліктерден орындалғанын анықтай алады, үйшіктің, машинаның, жиһаздың құрылысындағы жетіспейтін бөлшектерін таба алады; 
2-3-Т.7құрылыс материалдарының қасиеттері туралы түсініктерді игерген;
2-3-Т.8құрылыс материалдарын пішіні, көлемі бойынша топтастырады.  

Жаратылыстану
2-3-Т.9көкөністер мен жемістердің бірнеше түрлерін сыртқы түрі және дәмі бойынша 
атайды және ажыратады; 
2-3-Т.10жануарлардың дене бөліктерін ажыратады және атайды, олардың мінез-құлқына, сыртқы түріне назар аударады;
2-3-Т.11аулаға ұшып келетін құстарды атайды және ажыратады;
2-3-Т.12табиғаттың маусымдық өзгерістерін атайды.  

«Шығармашылық» білім беру саласы  

сурет салу; 
мүсіндеу; 
аппликация; 
музыка.  

сурет салу
2-3-Ш.1 дөңгелек, ұзын пішіндерге ұқсас заттарды бейнелей алады; 
2-3-Ш.2қағаздың қасиеттерін біледі; қарындашты дұрыс ұстай алады (үш саусақпен); 
2-3-Ш.3түстерді ажыратады және дұрыс атайды;
2-3-Ш.4өзінің салған суретіне қуанады, онда не бейнеленгенін айтады.  

мүсіндеу; 
2-3-Ш.5сазбалшықтың, ермексаздың қасиеттерін біледі; 
2-3-Ш.6сазбалшықпен, ермексазбен жұмыстың бастапқы дағдыларына ие; 
2-3-Ш.7 мүсіндеудің қарапайым тәсілдерін меңгерген (үлкен кесектен кішкентай бөліктерді бөліп алады, оларды біртұтас етіп біріктіреді, сазбалшықты өздігінен илей алады); 
2-3-Ш.8бірдей және түрлі көлемді шарларды біріктіру жолдарымен заттарды мүсіндейді.  

Аппликация 
2-3-Ш.9қағаз бетіне геометриялық пішіндерден қарапайым пішіндер (машина, үй, қар адамы) құрастырады және орналастырады; 
2-3-Ш.10фланелеграфта қарапайым композицияларды орналастырады және құрастырады; 
2-3-Ш.11орындалған жұмысқа қуанады.  

Музыка 
2-3-Ш.12музыкалық шығармалардың сипатын (баяу және көңілді әндер мен пьесаларды) ажыратады;
2-3-Ш.13музыкалық шығарманың мазмұнын түсініп, (кім, не туралы айтылатыны) көңіл- күйін білдіреді; 
2-3-Ш.14әннің бөліктерін айта алады (ересекпен бірге), ересектердің көрсеткен қимылдарын қайталайды (шапалақтайды, аяқтарымен топылдатады, қол білектерімен айналдыруды орындайды); 
2-3-Ш.15 қимылдарын музыканың басталу сәтінен аяқталғанға дейін орындайды (қоян секіреді, көбелектер ұшады); 
2-3-Ш.16музыка және әннің мазмұнына қарай би қимылдарын шеңберде тұрып орындайды; 
2-3-Ш.17кейбір музыкалық аспаптарды атайды (барабан, бубен, сылдырмақ).

 
 
]]>
admin Thu, 03 Feb 2022 22:17:43 -1100