02
февраль
2022
2020-2021оқу жылы-Аналитикалық есеп Педагог Нусипалиева З.Е. Ортаңғы топ
Аналитикалық есеп
Педагог Нусипалиева З.Е.
Ортаңғы топ МКҚК №47
2020-2021оқу жылы
Барлық бала :_15_. Бала жасы: 3 тен 4 дейінжылбасында.Ұлдар 7 , қыздар8. Қатысудыңорташапайызы70%құрады.
Жылішіндебалаларжасынасәйкесдамыды,бағдарламаматериалдарыноқып, дамудыңбарлықбағытыбойыншаоңнәтижекөрсетті. Барлықбалалар бала бақшағажақсыбейімделді.
Ортаңғытоптыңжұмысынегізгіжылдықміндеттердінегізге ала отырып2020-2021 оқу жылынаарналғанжылдықжоспардыңжұмысынасәйкесжәненегізгіжылдықміндеттергежалғастыраотырыпжүзегеасты.
- Арт-терапия техникаларын қолдану арқылы балалардың психологиялық, таным қабілеттерін жақсарту.
- «Лэпбук» мектепкедейінгібалалардыдамыту мен оқытудыңинновациялық- инновациялыққұралдарынқұружәнепайдаланубойыншапедагогтардыңшығармашылықбелсенділіктерінарттыру.
Жылішінде МДМ балаларболғандакүнтәртібіжәнесанитарлық-гигиеналықталаптарқатаңсақталды. Жоспар мен сәйкесәрбаланыңжәнетұтастайалғандатоптыңдамуыныңоңдинамикасынрастайтынмедициналық, психологиялықжәнепедагогикалықзерттеулержүргізілді.
Балаларменжүйелітүрде,мектепкедейінгіоқыту мен тәрбиелеудіңҮлгілікоқубағдарламасыменсәйкес, МДМ қолданған,бекітілгенөтпелітақырыптар мен ҰОҚ бөлімдеріменұйымдастырылғаноқуқызметтері (ҰОҚ) жүргізілді. Қойылғанмақсаттыжүзегеасырудажеткенәртүрліқызметтүрлері: ойын, коммуникативтік, еңбек, зерттеу-танымдық, өнімділік, көркем-музыкалық, шығармашылық. Барлыққызметтүрлерібаланыңдамуынанегізгібағытбереді: физикалық, коммуникативтік, танымдық, шығармашылық, әлеуметтікМЖББС бес білім беру салаларыбойынша.
Балалар қызметінің әртүрлі интеграциясы үшін ҰОҚ бөлімдері мен тақырыптары аясында және тәртіп сәттерінде біріккен қызметтерде оқу-тәрбие жұмысының жоспарлануы жаңа үлгі негізінде (күнтізбелік жоспар мен балалар қызметінің циклограмасымен) жүзеге асып, вариативтік бағдарлама құрылды Биылғыоқужылындатобымыздакөптегенашықсабақтар,тәрбиесағаттары ,мерекелікісшараларөтті.
- «Ұстаздар күні» мерекесі қарсаңында ұйымдастырылған «Ұстаз аты мәңгілік, әрі биік»- атты іс-шараға қатысып шығармашылыққа білеттерін шындап, қоғамдық жұмыстарда белсенділік көрсетіп, жеңізпаз атаған иегері деген диплом мен мадақтама марапаталдық.
- 16- шы Желтоқсан Тәуелсіздік күніне арнап Тақырыбы: «Біз- тәуелсіз еліміз» атты тәрбие сағатты ұйымдастырылды.
- Желтоқсан айында Республика көлемінде ұйымдастырылған «Тәуелсіз елдің- тұғыры» атты қашықтан болған онлайн байқауға қатысты. Балалар жүлделі бірінші орынға ие болды. Атап өтсек Адилбекқлы Алибек, Жақсығоин Алишер, Қылычбек Жания, Қанатова Амина, Абдуахап Айару.
- Сонымен қатар «Қыс қызығы» атты қорытынды ашық оқу қызметі ұйымдастырылды.
- Желтоқсан айында Жаңа жылдық іс-шаралар өткіздік
- Тақырыбы: «Қош келдің- жаңа жыл»
Желтоқсан айында «Қыс қызығы »атты онлайн конкурсқа балларды қатыстырып , балалар жүлделі орынға ие болды.
Балаларды ұйымдастырып, шы,армашылықтарын ,қызығушылықтарын , бірлесіп жұмыс істеп үйреткенім үшін Құрмет грамотасы мен марапатталдым.
Қыркүйек айынан – Желтоқсан айы арасында «Ustaz tilegi» атты РЕспубликалық, конкурстарға қатысып 1,2 диплом мен мараппатталдым.
Жыл ішінде топта жүйелі түрде ата-аналармен өзара қарым-қатынас жұмысы жүргізілді. Барлық бірлескен тізімге енгізілген іс-шаралар, кеңестер, ата-аналар жиналыстары, көрнекілік-қабырғалық ақпараттар (осындай іс-шараларға ата-аналар өз үлестерін қосты.)
Жыл ішінде топта жүйелі түрде ата-аналармен өзарақарым-қатынасжұмысы жүргізілді. Барлық бірлескен тізімге енгізілген іс-шаралар, кеңестер, қашықтықтан ата-аналар жиналыстары, көрнекілік-қабырғалық ақпараттар (осындай іс-шараларға ата- аналарүлестерін қосты.)
Перспективалық жоспар құрылды. Өз тарапынан ата-аналар да байланысқа шығы барлық науқандар мен МДМ мен топтың біріккен іс-шараларына қатысуға тырысты. Оқу жылы бойы балалар мен ата-аналар әртүрлі жобаларға қатысуға мүмкіндік болды.
2020-2021оқу жылына арналған балалармен Бағдарламаны меңгеру сапасының мониторинг нәтижені көрсетті.
Топ | Біліктілік деңгейі % | ||||||||||||||||||||||
«Денсаулық» білім беру саласы | «Коммуникация» білім беру саласы | «Таным» білім беру саласы | «Шығармашылық» білім беру саласы | «Әлеумет» білім беру саласы | |||||||||||||||||||
(Екінші кіші топ) | Саны | ||||||||||||||||||||||
Пайыз | I | II | III | I | II III | III | I | II | III | I | II | III | I | II | III | ||||||||
15 | 27 | 40% | 33% | 27% | 40% | 33% | 33% | 40% | 27% | 20% | 60% | 20% | 20% | 47% | 33% | ||||||||
Бала саны | 15 | 4 | 6 | 5 | 4 | 6 | 5 | 5 | 6 | 4 | 3 | 9 | 3 | 3 | 7 | 5 | |||||||
Топтың аты | Бала саны | I - деңгей | II - деңгей | III - деңгей | |
1 | Екінші кіші топ «Күнбағыс» | 15 | 20% | 60% | 20% |
Төменгі деңгейдегі балалар саны 2% | Орта деңгейдегі балалар саны 3% | Жоғары деңгейдегі балалар саны 10% |
Оқыту мен тәрбиелеудіңәдістері мен мазмұныныңталаптарыныңорындалусараптамасы, солсияқтыбалалардыңбағдарламаматериалдарынмеңгерусараптамасыдамудыңбарлықбағыттарындатұрақтылық пен оңдинамиканыкөрсетті.Бұлүрдіскеоңәсереткентәрбиешілердің, оқытушылардың, МДМ әкімшілігі мен ата-аналардыңтығызсеріктестігі, солсияқтыбілімберудедамытатынәдістердіқолданужәнеәрбалағажекеқарым-қатынас.Балалардың ҰОҚ жүргізген де алғанбілімдері мен дағдыларынжүйелітүрдебекітіп, балаларқызметініңәртүрлітүрлеріндеқолданудыжалғастыру. Тиістібілім мен дағдылардыдамытуғамүмкіндікберетінжұмыстыңәр-түрлідәстүрліжәнежаңаәдіс-тәсілдерінқолдануғаерекшекөңілбөлуқажет.
Өткенжылдакелесімәселелеранықталдыжәнетабыстарғақолжеткіздік. (мысалы, барлықата-аналартәрбиешілердіңкеңесінеқұлақтүребермейді, жәнекүнтәртібінбұзудыжалғастырып, балаларды бала-бақшағажайәкеледі. Тәрбиеленушілертаңертеңгіжаттығуданқалады, кейдетаңғыасты да ішпейді.);мониторингтіңнәтижесібойынша (мысалы, еңмәселеліболғанбілім беру саласы"Қатынас":аталғансаладабалалардыңмеңгеруі75%)
Қорытынды:оқу-тәрбиежұмысыныңұйымдастырылуы, мазмұны, жоспарлауы МЖББС сәйкес, Үлгілікоқубағдарламасытұтастаймақсатқабағытталып, тиімдіжүргізілді. Өткеноқужылындатуындағанмәселелер мен жетістіктердіескереотырып, 2020-2021_оқу жылынакелесіміндеттердібелгіледік: балалар мен барлықбілім беру салаларыбойыншамақсатқА бағытталғанжұмыстыжалғастыру; балаларменбілім беру саласыбойыншажұмыстытереңдету; ата-аналарменөзарақарым-қатынастабойыншажұмыстыжүзегеасыру; топтапәндік-дамытуортасын МЖББС сәйкесжүзегеасырылуынжалғастыру(несатыпалукеректігінкөрсету); педагогикалықшеберлікдеңгейінсеминарлар, шебер-класстарғақатысужолымен, біліктілігінжоғарылатукурстарындаоқуарқылыжоғарылату; өзпедагогикалықтәжірибесінталдап-тарату (жариялымдау, материалдардысайттарға салу).
Мониторингтің жүргізілуі туралы есеп
Күнбағыс тобы 2020- 2021 оқу жылы.
Сараптама (шамамен) әр білім беру салаларында жүргізіледі.
Мектепке дейінгі оқыту мен тәрбиелеудің Үлгілік оқу бағдарламасын балалардың меңгеру деңгейін және білім беру үрдісінің ұйымдастырылу тиімділігін анықтау мақсатында топтарда балалармен I дeн III дейін білім беру саласы (мысалы, «Таным», басқа да салалар) меңгерудің қорытынды мониторингі жүргізілді ( адам саны 15). Мониторинг бақылау, әңгімелесу, балалардың іс-әрекетіне талдау жасау және критерийлер сараптамасының әдістері негізінде жүргізілді.
Мониторингтің нәтижесінде бастапқы индикатор көрсеткішімен салыстырғанда, келесі динамика анықталды:
50% бала, адам саны 15, аталған білім беру саласында меңгерудің жоғары деңгейін көрсетті, динамика 100% құрады;
50% бала, адам саны 15, аталған білім беру саласында меңгерудің орташа деңгейін көрсетті, динамика 100% құрады;
50% бала, адам саны 15, аталған білім беру саласында меңгерудің ортадан төмен деңгейін көрсетті, динамика 100% құрады;
50% бала, адам саны 15, аталған білім беру саласында меңгерудің төмен деңгейін көрсетті, динамика 100% құрады.
Қорытынды: 50% бала (жоғары деңгей + орташа деңгей) білім беру саласы (мысалы,"Таным") меңгерді және қажетті білім мен дағдыларды қалыптастырды. Тәрбиеленушілер заттарды түсіне , өлшеміне, көлеміне қарай топтастыруды үйренді. Заттардың санын (бір және көп), үлкен және кіші заттар, олардың өлшемін ажыратады. Дөңгелек пен үшбұрышты біледі, атайды, және құрылыс материалдарының бөлшектерін қолданады. Кейбір үй жануарларымен төлдерін, жабайы аңдар мен балаларын біледі және атайды. Көкөністер мен жемістердің (бір-екі түрін) ажыратады. Табиғаттың маусымдық өзгерістерінің қарапайым түсініктерін айта алады ( Бағдарламалар мен и дискрипторларды қарау). Аталған білім беру саласын меңгеру деңгейі төмен көрсеткіш көрсеткен балаларға ерекше көңіл бөлу қажет: (баланың тегін, аты-жөнін көрсету) тәрбиеленушіге терең зерттеу жүргізіп, алған нәтиженің себеп-салдарын анықтау; педагог-психологқа кеңес алуға; логопедке кеңес алуға бағыт беру; күнделікті жұмыс бойынша жеке жұмыс жүргізу; алған білімін үйде бекітіп отыру маңыздылығы туралы ата-анамен әңгіме жүргізу; ата-анаға үй жағдайында баламен оқу қызметі үшін ойындар мен жаттығуларды ұсыну; топта аталған сала бойынша білім беру үрдісін ұйымдастырудың тиімділік сараптамасын жүргізу және аталған жетіспеушіліктерді жою т.б.