02
февраль
2022
2021-2022 оқу жылы-Аналитикалық есеп Педагог Нусипалиева З.Е. Ересек «Раушан» тобы МКҚК №47 балабақша
Аналитикалық есеп
Педагог Нусипалиева З.Е.
Ересек «Раушан» тобы МКҚК №47 балабақша
2021-2022 оқу жылы
Барлық бала :_24_. Бала жасы: 4 тен 5 дейін жыл басында. Ұлдар 12 , қыздар 12. Қазан және қараша айында 1 қыз, 2 ұл қосылды. Кәзір бала саны 27. Қатысудың орташа пайызы 70% құрады.
Жыл ішінде балалар жасына сәйкес дамыды,бағдарлама материалдарын оқып, дамудың барлық бағыты бойынша оң нәтиже көрсетті. Барлық балалар бала бақшаға жақсы бейімделді.
Ортаңғы топтың жұмысы негізг іжылдық міндеттерді негізге ала отырып 2021-2022 оқу жылынаарналғанжылдықжоспардыңжұмысынасәйкесжәненегізгіжылдықміндеттергежалғастыраотырыпжүзегеасты.
- Арт-терапия техникаларын қолдану арқылы балалардың психологиялық, таным қабілеттерін жақсарту.
- «Лэпбук» мектепкедейінгібалалардыдамыту мен оқытудыңинновациялық- инновациялыққұралдарынқұружәнепайдаланубойыншапедагогтардыңшығармашылықбелсенділіктерінарттыру.
Жыл ішінде МДМ балалар болғанда күн тәртібі және санитарлық-гигиеналық талаптар қатаң сақталды. Жоспар мен сәйкес әр баланың және тұтастайалғанда топтың дамуының оң динамикасын растайтын медициналық, психологиялық және педагогикалық зерттеулер жүргізілді.
Балалар мен жүйелі түрде,мектепке дейінгі оқыту мен тәрбиелеудің Үлгілік оқу бағдарламасымен сәйкес, МДМ қолданған,бекітілген өтпелі тақырыптар мен ҰОҚ бөлімдерімен ұйымдастырылған оқуқызметтері (ҰОҚ) жүргізілді. Қойылған мақсатты жүзеге асыруда жеткен әртүрлі қызмет түрлері: ойын, коммуникативтік, еңбек, зерттеу-танымдық, өнімділік, көркем-музыкалық, шығармашылық. Барлық қызмет түрлері баланың дамуына негізгі бағыт береді: физикалық, коммуникативтік, танымдық, шығармашылық, әлеуметтік МЖББС бес білім беру салалары бойынша.
Балалар қызметінің әртүрлі интеграциясы үшін ҰОҚ бөлімдері мен тақырыптары аясында және тәртіп сәттерінде біріккен қызметтерде оқу-тәрбие жұмысының жоспарлануы жаңа үлгі негізінде (күнтізбелік жоспар мен балалар қызметінің циклограмасымен) жүзеге асып, вариативтік бағдарлама құрылды Биылғы оқу жылында тобымызда көптеген ашық сабақтар,тәрбие сағаттары ,мерекелік ісшаралар өтті.
«Ұстаздар күні»мерекесі қарсаңында ұйымдастырылған Республикалық «Өрлеу» педогогикалық шеберлікті дамыту орталығы және Республикалық «Media Bilim» журналының ақпараттық қолдауымен 20.09-03.10.2021 жылы ұйымдастырылған «Ұстазым-менің ұстазым» атты байқауға 15 баланы бала бақшадан қатыстырып ,шығармашылық қабілеттерін шыңдап, қоғамдық жұмыстарда белсенділік көрсетіп, жеңімпаз атанған иегері деген диплом мен марапатталдым.. Атап өтсек Ауесхан Раяна, Ауесхан Қасым, Абдуахап Айару, Маралбай Нурислам, Абишев Алинур, Адильбекұлы Алибек, Қылычбек Жания, Айтжан Арман, Айтжан Аслан, Айтжан Айжұлдыз, Мұрат Інжу, Нұрмолда Әлия, Абуталип Ерсұлтан,Елеусіз Алиби .
Осы 15 баланы ұйымдастырып, «Ұлттың ұлағаты- мәдениетте, мәдениеттің ұлағаты –оқу мен әдебиетте»- дегендей Ұстаз өмірдің шамшырағы! Ұстаздар күнімен шын жүректен құттықтай отырып Алғыс хатқа ,Құрмет грамотасына және «ҮЗДІК ПЕДАГОГ» төсбелгісімен марапатталдым.
Қазан айында «Алтын куз» аты ертеңгілік іс шаралар ұйымдастырылды.«Қош келдің, алтын күз» атты республикалық балалар арасында қашықтықтан ұйымдастырылған жобаға балаларды қатыстырдым. Балалар бірінші орындарға ие болды. Дипломмен марапатталды. Атап өтсек Нуруллаева Сафия, Төлеубек Сара, Искакова Айсана. Қылычбек Жания, Даулетбаева Айлана .«Қош келдің, алтын күз» атты республикалық балалар байқауға шәкірттерін қатыстырып, өскелең ұрпақ бойына дарындылық пен шеберлікті дамыту мақсатында қосқан үлесім, жеткен жетістігім үшін Құрмет грамотасымен марапатталдым.
Қараша айында сонымен қатар Қаңтар айында қортынды ашық оқу қызметті ұйымдастырылды . Тақырыбы: «Сиқырлы пішіндер».
Қараша айында «Ұстаздық еткен жалықпас, үйретуден балаға» - дегендей . Сізге республикалық «MediaBilim» ақпараттық журнал ұжымы атынан Алғыс хатпен марапатталдым.
1 – ші Желтоқсан Тұңғыш Президент күніне арнап Тақырыбы: «Елін сүйген, ерін сүйге Елбасы» атты тәрбие сағатты ұйымдастырылды.Балалар өз білімдерін жетілдіріп Елбасы жайлы толық мағлұмат білді.
Сонымен қатар Жаңа жылдық мерекелік тәрбие сағаты әр топта өтті. Жаңа жылдық іс-шараға балалар әдемі киіммен келіп, өлеңдерін,тақпақтарын айтып,билерін билеп сыйлық алып үйлеріне қайытты.Желтоқсан айында Тақырыбы: « Жаңа жыр да, жаңа жыл» аты ертеңгілік ұйымдастырылды.
Жыл ішінде топта жүйелі түрде ата-аналармен өзара қарым-қатынас жұмысы жүргізілді. Барлық бірлескен тізімге енгізілген іс-шаралар, кеңестер, ата-аналар жиналыстары, көрнекілік-қабырғалық ақпараттар (осындай іс-шараларға ата- аналарүлестерін қосты.)
Перспективалық жоспар құрылды. Өз тарапынан ата-аналар да байланысқа шығы барлық науқандар мен МДМ мен топтың біріккен іс-шараларына қатысуға тырысты. Оқу жылы бойы балалар мен ата-аналар әртүрлі жобаларға қатысуға мүмкіндік болды.
Қаңтар айында «Ғажайып қыс!» атты тақырыпта балалар Республикалық байқауына қашықтықтан қатысып үздік шығармашылық жұмысымен озат табысқа жеткізген үшінРаушан тобының балалары бірінші орынға ие болды.
Білім беру саласының өркендеу жолында адал қызмет етіп, жас ұрпақты тәрбиелеу ерең еңбенктеріңіз үшін зор алғысымызды білдіреміз деген жылы лебізбен мараппатталған Алғыс хатпен марапатталдым.
Сонымен қатар Қаңтар айында қортынды ашық оқу қызметті ұйымдастырылды .
Әр жыл мезгілінің ерекшеліктерін түсіндіру арқылы табиғатқа деген сүйіспеншіліктерін арттыру.
2021-2022 оқу жылына арналған балалармен Бағдарламаны меңгеру сапасының мониторинг нәтижені көрсетті.
Топ | Біліктілік деңгейі % | |||||||||||||||||||||
«Денсаулық» білім беру саласы | «Коммуникация» білім беру саласы | «Таным» білім беру саласы | «Шығармашылық» білім беру саласы | «Әлеумет» білім беру саласы | ||||||||||||||||||
(Екінші кіші топ) | Саны | |||||||||||||||||||||
Пайыз | I | II | III | I | II III | III | I | II | III | I | II | III | I | II | III | |||||||
24 | 21% | 58% | 21% | 38% | 41% | 21% | 33% | 55% | 12% | 29% | 58% | 13% | 33% | 55% | 12% | |||||||
Бала саны | 15 | 4 | 6 | 5 | 4 | 6 | 5 | 5 | 6 | 4 | 3 | 9 | 3 | 3 | 7 | 5 | ||||||
Топтың аты | Бала саны | I - деңгей | II - деңгей | III - деңгей | |
1 | Екінші кіші топ «Күнбағыс» | 24 | 6-25% | 14-58% | 4-17% |
Төменгі деңгейдегі балалар саны 25% | Орта деңгейдегі балалар саны 58% | Жоғары деңгейдегі балалар саны 17% |
Оқыту мен тәрбиелеудің әдістері мен мазмұнының талаптарының орындалусараптамасы, солсияқты балалардың бағдарлама материалдарын меңгеру сараптамасы дамудың барлық бағыттарында тұрақтылық пен оңдинамикан көрсетті.Бұл үрдіске оң әсер еткен тәрбиешілердің, оқытушылардың, МДМ әкімшілігі мен ата-аналардың тығыз серіктестігі, сол сияқты білім беруде дамытатын әдістерд қолдану және әр балаға жеке қарым-қатынас.Балалардың ҰОҚ жүргізген де алған білімдері мен дағдыларын жүйелі түрде бекітіп, балалар қызметінің әртүрлі түрлерінде қолданудыжалғастыру. Тиіст ібілім мен дағдыларды дамытуға мүмкіндік беретін жұмыстың әр-түрлі дәстүрлі және жаңа әдіс-тәсілдерін қолдануға ерекше көңіл бөлу қажет.
Өткен жылда келесі әселелер анықталды және табыстарға қол жеткіздік. (мысалы, барлықата-аналар тәрбиешілердің кеңесіне құлақ түре бермейді, және күн тәртібін бұзуды жалғастырып, балаларды бала-бақшаға жай әкеледі. Тәрбиеленушілер таңертеңгі жаттығудан қалады, кейде таңғы асты да ішпейді.);мониторингтің нәтижесіб ойынша (мысалы, ең мәселел іболған білім беру саласы"Қатынас":аталған салада балалардың меңгеруі75%)
Қорытынды:оқу-тәрбиежұмысының ұйымдастырылуы, мазмұны, жоспарлауы МЖББС сәйкес, Үлгілік оқу бағдарламасы тұтастай мақсатқа бағытталып, тиімді жүргізілді. Өткен оқу жылында туындаған мәселелер мен жетістіктерд іескере отырып, 2021-2022_оқу жылын акелесі міндеттерді белгіледік: балалар мен барлық білім беру салалары бойынша мақсатқА бағытталған жұмысты жалғастыру; балалар мен білім беру саласы бойынша жұмысты тереңдету; ата-аналармен өзара қарым-қатынаста бойынша жұмысты жүзеге асыру; топ та пәндік-дамыту ортасын МЖББС сәйкес жүзеге асырылуын жалғастыру(несатып алу керектігін көрсету); педагогикалық шеберлік деңгейін семинарлар, шебер-класстарға қатысу жолымен, біліктілігін жоғарылату курстарында оқу арқылы жоғарылату; өз педагогикалық тәжірибесін талдап-тарату (жариялымдау, материалдарды сайттарға салу).
Мониторингтің жүргізілуі туралы есеп
Раушан тобы. 2021- 2022 оқу жылы.
Сараптама (шамамен) әр білім беру салаларында жүргізіледі.
Мектепке дейінгі оқыту мен тәрбиелеудің Үлгілік оқу бағдарламасын балалардың меңгеру деңгейін және білім беру үрдісінің ұйымдастырылу тиімділігін анықтау мақсатында топтарда балалармен I дeн III дейін білім беру саласы (мысалы, «Таным», басқа да салалар) меңгерудің қорытынды мониторингі жүргізілді ( адам саны 15). Мониторинг бақылау, әңгімелесу, балалардың іс-әрекетіне талдау жасау және критерийлер сараптамасының әдістері негізінде жүргізілді.
Мониторингтің нәтижесінде бастапқы индикатор көрсеткішімен салыстырғанда, келесі динамика анықталды:
50% бала, адам саны 24, аталған білім беру саласында меңгерудің жоғары деңгейін көрсетті, динамика 100% құрады;
50% бала, адам саны 24, аталған білім беру саласында меңгерудің орташа деңгейін көрсетті, динамика 100% құрады;
50% бала, адам саны 24, аталған білім беру саласында меңгерудің ортадан төмен деңгейін көрсетті, динамика 100% құрады;
50% бала, адам саны 24, аталған білім беру саласында меңгерудің төмен деңгейін көрсетті, динамика 100% құрады.
Қорытынды: 50% бала (жоғары деңгей + орташа деңгей) білім беру саласы (мысалы,"Таным") меңгерді және қажетті білім мен дағдыларды қалыптастырды. Тәрбиеленушілер заттарды түсіне , өлшеміне, көлеміне қарай топтастыруды үйренді. Заттардың санын (бір және көп), үлкен және кіші заттар, олардың өлшемін ажыратады. Дөңгелек пен үшбұрышты біледі, атайды, және құрылыс материалдарының бөлшектерін қолданады. Кейбір үй жануарларымен төлдерін, жабайыаңдар мен балаларын біледі және атайды. Көкөністер мен жемістердің (бір-екітүрін) ажыратады. Табиғаттың маусымдық өзгерістерінің қарапайым түсініктерін айтаалады( Бағдарламалар мен и дискрипторларды қарау). Аталған білім беру саласынмеңгерудеңгей ітөмен көрсеткіш көрсеткен балаларға ерекше көңіл бөлу қажет: (баланыңтегін, аты-жөнінкөрсету) тәрбиеленушіге терең зерттеу жүргізіп, алған нәтиженің себеп-салдарын анықтау; педагог-психологқа кеңес алуға; логопедке кеңес алуға бағыт беру; күнделікті жұмыс бойынша жеке жұмысжүргізу; алған білімін үйде бекітіп отырумаңыздылығы туралы ата-анамен әңгіме жүргізу;
ата-анаға үй жағдайында баламен оқу қызметі үшін ойындар мен жаттығуларды ұсыну; топт а аталған сала бойынша білім беру үрдісін ұйымдастырудың тиімділік сараптамасын жүргізу және аталған жетіспеушіліктерді жоют.б.