20
февраль
2017
Ортаңғы топтағы ата-аналар жиналысы
Ата –аналар жиналысы: «Егер Сіз сыпайы болсаңыз»
Мақсаты:
• Ата –аналарға бала тәрбиесінде кездесетін қиындықтарға көмектесу.
• Сыпайгершілік туралы тақырыпты талқылау.
• Бір –бірімен келіспей қалатын сәттерді бейбітшілік жолмен шешуді қарастыру.
• Балаларға келіспеушілік мәселерінен үлгілер көрсету.
• Балалары төбелеспейтін отбасыларынан тәжрибелер қарастыру.
1.Кіріспе бөлім
Құрметті ата-аналар! Бүгінгі «Егер Сіз сыпайы болсаңыз» атты жиналысымызға қош келдіңіздер!
Біз бүгін сіздермен сыпайылық туралы сөйлесеміз. Алдымен бұл туралы балаларымыз не ойлайды екен, тыңдайық.
Аудиозаписьтен балалардың жауаптары естіледі.
-Қандай сыпайылық туралы сөздер білесіңдер?
-Сен оны қайдан білдің?
-Бұл сөздердің қажеті қандай?
-Бұл өздерсіз –ақ жүруге болады ма?
Балалардың сыпайылық туралы тақпақтары:
Музыка естіледі
-Сәлеметсіздер ме,
Артық бір –бірімізге ештеңе айтқан жоқпыз ғой? Жай ғана «сәлеметсіз бе». Әлемге күн сәулесінің тамшылары қайдан жайылды? Әлемге бақыт тамшылары қалай жайылды? Қалай қуаныш тамшысы өмірімізді жақсартты?
Біз үлкендер білеміз: «Сыпайылық сөздердің жылулық пен күн сәулесінің жайлылығын сезінсек сиқырлы болатынын білеміз». Ал балаларымызға сыйқырлы сөздерді жай айтқызып қана қоймай, оған бір ерекше мән бере, өңімізге күлкі үйіріле отырып, айтуды қалай үйретуге болады? Бала тәрбиесін отбасында ерекше сыпайылықпен , мейіріммен, асқан шыдамдылықпен және аялаумен бастау керек деп ойлаймын. Бұған қоса баланың жас ерекшелігін ескере отырып, ойындар, қиял –ғажайып ертегілерді оқып беріп, өз шығармашылығын дамыта отыру керек. Психологтар балаға 3-тен 7 –жасқа дейінгі аралықта ойын мен ертегі мейірімді көмекшісі болып табылады деп есептейді. Кей кездерде бала бөлмесіне құпия болып мейірімді сиқырлы алжапқышымен кіріп тұрсын. Бала келесі жолы сыйқырлы қолшатыр тауып алсын, астынан жіберген қателігін көрсеткен парақша тауып алсын. Күнделікті қабырғаға бетперде іліп қоюға болады, егер балаңыз өзін жақсы ұстаса, көңілді петперде, ал егер жаман қылықтар көрсетсе көңілсіз петпердені ілуге болады.
Тәрбиеші ата-аналарға сұрақ қояды:
-Қалай ойлайсыздар, сіздерше, жақсы мінез –құлыққа тәрбиелеудің ең бастысы не?
-Бала мәдениетті болудың жолдарына жаттығу керек пе?
-Қандай жолмен?
Қазір мен сіздерге «Сыпайы қоңырау» ойынын ойнауды ұсынамын.
Қоңырауды сіздердің орталарыңыда сылдырлатып ұстап жүремін, кімнің қолына бергенде қоңырау тоқтайды сол кісі бір сыпайы сөз айтады, бір –бірімізді қайталамауымыз керек.
2. Енді ата-аналармен балалар бірігіп ойын ойнаймыз. «Раушан» тобы. Балалар вагондардан орын алыңдар. (ата-аналар вагон, балалар жолаушылар болады)
Тәрбиеші: Аялдама, біз алаңқайға келдік пойызымыз ары қарай жүре алмайды, алдымызда балалар.
-Біздің балаларымызбен не болды екен?
-Кім кімді бірінші болып ренжітті?
-Ол мені
-Жоқ ол мені
-Кім кімді бірінші болып ұрды?
-Ол мені
-Жоқ, ол мені
-Сендер бұрын дос едіңдер ғой!
-мен дос болғанмын
-мен де дос болғанмын
-енді не болып қалды?
-мен ұмытып қалдым
-мен де ұмыттым.
Тәрбиеші: Қыздар ойыншық үшін ұрысып қалды. Не істеуге болады? Балалар достасуды ұсынады.
(балалар білсе бірнеше достасу сөздерін айтуға болады)
«Раушан» тобының ата –аналары қалада қыдырып жүр, бір –бірімен денелерінің бөлшектерімен амандасады. Кәне, жаттығып көрейік. Музыка ойналады, ал біз еркін қыдырамыз. Қол шапалақтаған кезде бір –бірімізбен амандасамыз.
Балалар мен ата-аналар алаңда қыдырады, шапалақ дауысын естігенде бір –бірімен амандасады:
-көзбен
-иықпен
-арқамен
-аяқ қағысып
-қолмен
-Міне, бір –бірімізбен амандасып алдық барлығымыздың да көңіл –күйіміз көтеріліп қалды деп ойлаймын.
-Тоқтаймыз алдымызда кептеліс. Орындықта екі бала далаға шығуға киініп отыр, (ата –анасы киініп алған) орындықты бөлісе алмай отыр, бірін –бірі итеріп, төбелесіп отыр.
Ойын: мен дұрысын айтқанда сендер қол шапалақтайсыңдар, ал егер дұрыс болмаса аяқтарыңмен тарсалдатасыңдар
-Бір –біріне орындықтан орын бермеді
-иықтарымен қағысты
-ары отыруын сұрау.
-орындық үстінен киімдерін алуын
-бір- бірін итермеуге, тимеуге келісу
Кәне ең жақсы досымызбен құшақтасайық. Балалар топқа кетеді.
-Уақыт деген тез өтеді оларда өседі, әлі ақ сіздерге өз балаларының тәрбиесі жөнінде сіздерден көмек сұрап келеді.
Мәдениетке баға жетпейді, одан келіп адамгершілігіз туындайды. «Тәрбиесіз , білімсіз, оқымаған адам – адамдарың өліміне әкеп тірейтін -мотры бұзылған ұшақты көкке ұшырып жібергенмен бірдей»
Қорыта келгенде үлкендерге мына біздерге алла тағалам балаларымызды мәдениетіміздің биік шыңына көтеру үшін шыдамдылық, махаббат, ішкі жан дүниемізді байыта түсейік.
Ата –аналарға «Сыпайы бала тәрбиелеудің құпиясы» атты жадынама таратылып беріледі.
ПАМЯТКА ДЛЯ РОДИТЕЛЕЙ
«Секреты воспитания вежливого ребенка»
Ваш ребенок будет вежлив и воспитан, если Вы, уважаемые родители будете соблюдать следующие правила:
• Ведите себя деликатно по отношению к окружающим и в том числе к своим детям.
• Никогда не оскорбляйте человеческого достоинства сына или дочери, не кричите на ребенка не говорите при нем грубые слова ни в коем случае не принимайте в качестве воспитательной меры физические наказания.
• Не делайте бесконечных замечаний по пустяковым поводам, где это возможно, поощряйте самостоятельность ребенка
• Предъявляйте к детям единые требования. Если кто-то из взрослых не согласен с замечаниями другого, то осуждайте это в отсутствии ребенка.
• Уважайте достоинство маленького человека, исключив в речи выражения: « Ты еще мал»,
• « Тебе еще рано».
• Не забывайте говорить ребенку: « Доброе утро!», « Спокойной ночи», « Благодарю за помощь».
• Правила культурного поведения прививайте детям систематически, а не от случая к случаю.
Ата –аналарүшінжадынама
“Сыпайы бала тәрбиелеудің сыры”
Сіздің балаңыз сыпайы және тәрбиелі болады, егер сіз құрметті ата-ана келесі ережелерді сақтасаңыз:
• Өзіңізді қоршаған ортада, оның ішінде балаңыздың алдында өзіңізді әдепті ұстаңыз.
• Ұлыңыздыңнемесеқызыңыздыңадамдыққасиеттерінешқашантөмендетпеңіз, балаңызғаайқайламаңыздөрекісөздерайтпаңыз, тәрбиелеумақсатындаұрып-соғужазалаудыойыңызға да алмаңыз.
• Ұсақ–түйекке бола ескертужасайбермеңіз, мүмкіноныңорнынабаланыңеркіндігінмадақтаукерекшығар.
• Балағабірыңғайталапқойыңыз. Егер үлкендердің бірі ескертулерге қарсы болса, онда мәселені баланың қасынан басқа жерлерде шешуге тырысыңыз.
• Кішкентай адамның абыройын құрметтеңіз, «сен әлі кішкентайсың» деген ескертпені сөздік қордан алып тастаңыз.
• «Саған әлі ерте».
• Балаға «Қайырлы таң!», «Қайырлы түн!», «Көмегіңе рахмет!» деген сөздерді айтуды ұмытпаңыз.
• Мінез-құлық мәдениетіндегі ережелерді балаларға анда-санда қолданбай күнделікті пайдалануға тырысыңыз.