2020-2021оқу жылы-Аналитикалық есеп Педагог Тойгулова Қ.Б._ Ортаңғы топ МДМ №47 » КГКП Ясли сад № 47
Коммунальное государственное казенное преприятие
«Ясли-сад №47»
Управления образования города Алматы
Телефон заведующего:
+7(727) 309-06-99
Телефон бухгалтера:
+7(727 )309-07-99
Нашар
көрушілер нұсқасы
» » » 2020-2021оқу жылы-Аналитикалық есеп Педагог Тойгулова Қ.Б._ Ортаңғы топ МДМ №47
02
февраль
2022

2020-2021оқу жылы-Аналитикалық есеп Педагог Тойгулова Қ.Б._ Ортаңғы топ МДМ №47

Педагог Тойгулова Қ.Б._ Ортаңғы топ  МДМ №47
 2020-2021оқу жылы

Барлық бала :_15_. Бала жасы:  3  тен 4 дейін жыл басында.Ұлдар , қыздар . Қатысудың орташа пайызы  90%құрады.
Жыл ішінде балалар жасына сәйкесдамыды,бағдарлама материалдарын оқып, дамудың барлық бағыты бойынша оң нәтиже көрсетті. Барлық балалар бала бақшаға жақсы бейімделді.
Ортаңғы топтың жұмысы негізгі жылдық міндеттерді негізге ала отырып 2020-2021 оқу
Жылына арналған жылдық жоспардың жұмысына сәйкес және негізгі жылдық міндеттерге  жалғастыра отырып жүзеге асты.
  1. Арт-терапия техникаларын қолдану арқылы балалардың психологиялық, таным қабілеттерін жақсарту.
  2.  «Лэпбук» мектепке дейінгі балаларды дамыту мен оқытудың инновациялық- инновациялық құралдарын құру және пайдалану бойынша педагогтардың шығармашылық белсенділіктерін арттыру.
           Жыл ішінде МДМ балалар болғанда күн тәртібі және санитарлық-гигиеналық талаптар қатаң сақталды. Жоспар мен сәйкес әрбаланың және тұтастай алғанда топтың дамуының оң динамикасын растайтын медициналық, психологиялық және педагогикалық зерттеулер жүргізілді.
Балалармен жүйелі түрде,мектепке дейінгі оқыту мен тәрбиелеудің Үлгілік оқу бағдарламасымен сәйкес, МДМ қолданған,бекітілген өтпелі тақырыптар мен ҰОҚ бөлімдерімен ұйымдастырылған оқу қызметтері (ҰОҚ) жүргізілді. Қойылған мақсатты жүзеге асыруда жеткен әртүрлі қызмет түрлері: ойын, коммуникативтік, еңбек, зерттеу-танымдық, өнімділік, көркем-музыкалық, шығармашылық. Барлық қызмет түрлері баланың дамуына негізгі бағыт береді: физикалық, коммуникативтік, танымдық, шығармашылық, әлеуметтікМЖББС бес білім беру салаларыбойынша.
Балалар қызметінің әртүрлі интеграциясы үшін ҰОҚ бөлімдері мен тақырыптары аясында және тәртіп сәттерінде біріккен қызметтерде оқу-тәрбие жұмысының жоспарлануы жаңа үлгі негізінде (күнтізбелік жоспар мен балалар қызметінің циклограмасымен) жүзеге асып, вариативтік бағдарлама құрылды Биылғы оқу жылында тобымызда көптеген ашық сабақтар,тәрбие сағаттары ,мерекелік іс шаралар өтті. Қазан айында «Алтын куз» аты ертеңгілік іс шаралар ұйымдастырылды. 16 – шы Желтоқсан Тәуелсіздік күніне арнап Тақырыбы: «Біз-тәуелсіз еліміз» аты  тәрбие сағатты ұйымдастырылды
.    
 
 
Тақырыбы: «Біз-тәуелсіз еліміз»                                                                                            аты  тәрбие сағатты ұйымдастырылды   
Сонымен қатар Жаңа жылдық мерекелік іс-шара ұйымдастырылды. Жаңа жылдық іс-шараға балалар карнавалдық киіммен келіп,аяз аталарына   өлеңдерін,тақпақтарын айтып,билерін билеп сыйлық алып үйлеріне қайытты.Желтоқсан айында  Тақырыбы: «Қош келдің-жаңа жыл» аты ертеңгілік
ұйымдастырылды.
 
Жыл ішінде топта жүйелі түрде ата-аналармен өзарақарым-қатынасжұмысы жүргізілді. Барлық бірлескен тізімге енгізілген іс-шаралар, кеңестер, ата-аналар жиналыстары, көрнекілік-қабырғалық ақпараттар (осындай іс-шараларға ата-аналар өз үлестерін қосты.) Балалардың қол өнері 
  
                                                                 Перспективалық жоспар құрылды. Өз тарапынан ата-аналар да байланысқа шығып, барлық науқандар мен МДМ мен топтың біріккен іс-шараларына қатысуға тырысты. Оқу жылы бойы балалар мен ата-аналар әртүрлі жобаларға қатысуға мүмкіндік болды.
Оқыту-дамыту ортасын жаңғырту бойынша жұмыс жеміст іболды. (мысалы, оқыту-дамыту бұрышы толығымен ауыстырылды, ойыншықтар, ойынқұралдары, көрнекіліктерт.б. сатылыпалынды). Оқыту-дамыту ортасын өзгерту үшін, нақты ұйымдастырылған жұмыс балалардың шығармашылық мүмкіншілігінің дамуына жақсы әсер етті. Тәрбиеленушілер үлкен белсенділік көрсетіп, қызықты идеяларды ұсынды, ойындар мен көрнекіліктер дайындауға қатысты. 
Тәрбиешілердің қызметі ересектер мен балалардың бірлескен қызметінде білім беру қызметін шешуді көздейді, тәрбиеленушілердің өзіндік қызметі ҰОҚ аясында ғана емес, тәртіп сәттерінде де жүргізіледі.
ҰОҚ жүргізуде дәстүрлі (бақылау, кейіпкерлерментосынсәттер, әңгімелесу, салыстыру,қарапайымтәжірибе, мониторинг, жеке жұмыс жәнет.б.), сол сияқты жұмыстың дәстүрден тыс әдістері(психикалық жаттығу, саусақ жаттығулары, тыныс алу жаттығулары,  өнер-технологииясыныңэлементтері, лепбук, бизиборд,мнемо кестелер қолдану, телекөпір, т.б.) қолданылды. Тәрбиеленушілердің жетістіктерінің динамикасын бағалау, тиімділік және жұмыс формалары мен әдістерін теңгеру жоспарланған жиынтыққа қол жеткізуге, балалармен Үлгілік оқу бағдарламасының жоспарланған қорытынды нәтижесін меңгеру жетістігінің мониторингін жүргізуге мүмкіндік береді.
2020-2021оқу жылына арналған балалармен Бағдарламаны меңгеру сапасының мониторинг нәтижені көрсетті.
  
Топ
                                                                                  Біліктілік деңгейі %


 «Денсаулық»
білім беру саласы
 «Коммуникация»
білім беру саласы
 «Таным»
білім беру саласы
«Шығармашылық»
білім беру саласы
 «Әлеумет»
білім беру саласы

(Екінші  кіші топ)
Саны






Пайыз

I
II
III
I
II
III
III
I
II
III
I
II
III
I
II
III
15
27%
40%
33%
27%
40%
33%
33%
40%
27%
20%
60%
20%
20%
47%
33%
Бала саны
15
4
6
5
4
6
5
5
6
4
3
9
3
3
7
5










































Топтың аты
Бала саны
I - деңгей
II - деңгей
III - деңгей
1
Екінші  кіші топ
«Күнбағыс»
15
20%
60%
20%



Төменгі деңгейдегі балалар саны  3%
Орта деңгейдегі балалар саны  9%
Жоғары деңгейдегі балалар саны  3%
Оқыту мен тәрбиелеудің әдістері мен мазмұнының талаптарының орындалу сараптамасы, сол сияқты балалардың бағдарлама материалдарын меңгеру сараптамасы дамудың барлық бағыттарында тұрақтылық пен оң динамиканы көрсетті.Бұл  үрдіске оң әсереткен тәрбиешілердің, оқытушылардың, МДМ әкімшілігі мен ата-аналардың тығыз серіктестігі, сол сияқты білім беруде дамытатын әдістерді қолдану және әр балаға жеке қарым-қатынас.Балалардың ҰОҚ жүргізген де алған білімдері мен дағдыларын жүйелі түрде бекітіп, балалар қызметінің әртүрлі түрлерінде қолдануды жалғастыру. Тиістібілім мен дағдыларды дамытуға мүмкіндік беретін жұмысты ңәр-түрлідәстүрлі және жаңаәдіс-тәсілдерін қолдануға ерекше көңіл бөлу қажет.
Өткен жылда келесі мәселелер анықталды және табыстарға қолжеткіздік. (мысалы, барлықата-аналартәрбиешілердің кеңесіне құлақ түре бермейді, және күнтәртібін бұзуды жалғастырып, балаларды бала-бақшаға жай әкеледі. Тәрбиеленушілер таңертеңгі жаттығудан қалады, кейде таңғы асты да ішпейді.);мониторингтің нәтижесі бойынша (мысалы, ең мәселел іболған білім беру саласы"Қатынас":аталған салада балалардың меңгеруі75%)
Қорытынды:оқу-тәрбие жұмысының ұйымдастырылуы, мазмұны, жоспарлауы МЖББС сәйкес, Үлгілік оқу бағдарламасы тұтастай мақсатқа бағытталып, тиімдіжүргізілді. Өткен оқужылында туындаған мәселелер мен жетістіктерді ескере отырып, 2020-2021_оқу  жылына келесі міндеттерді белгіледік: балалар мен барлық білім беру салалары бойынша мақсатқ абағытталған жұмыстыж алғастыру; балалармен білім беру саласы бойынша жұмысты тереңдету; ата-аналармен өзара қарым-қатынаста бойынша жұмысты жүзегеасыру; топтапәндік-дамытуортасын МЖББС сәйкес жүзеге асырылуын жалғастыру(несатыпалу керектігін көрсету); педагогикалық шеберлік деңгейін семинарлар, шебер-класстарға қатысу жолымен, біліктілігін жоғарылату курстарында оқу арқылы жоғарылату; өзпедагогикалық тәжірибесін талдап-тарату (жариялымдау, материалдарды сайттарға салу).
Прокомментировать
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
Введите код с картинки:* Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив