Қазақ тілі мұғалімінің перспективалық жоспары 2018-2019 оқу жылы

Перспективалық жоспар
2018 жыл қыркүйек айы
Өтпелі тақырып | Ортаңғы топ Б/с Коммуникация Қазақ тілі- 05 | Ересектер тобы Б/с Коммуникация Қазақ тілі- 1 |
Балабақша 1-апта | Менің балабақшам Мақсаты: Балалардың балабақша туралы түсінігін кеңейту, қазақ тіліне тән дыбыстарға назар аударту, балабақша туралы өлең, тақпақтар үйрету. | |
2-апта | Балабақша. Мақсаты: Өткен жылғы сөздерді еске түсіру. Жаңа сөздер үйрену. Қазақ тіліне тән дыбыстрды (і, ө) дұрыс айтуға жаттықтыру. | Менің достарым Мақсаты: Дос туралы ұғымдарын кеңейту, балабақшада достары туралы әңгімелеу, достық туралы мақал-мәтелдер жаттату. |
3-апта | Менің сүйікті ойыншықтарым Мақсаты: өздерінің сүйікті ойыншықтарын атау және ол туралы әңгімелеу, ойыншықтар туралы өлең тақпақтар үйрету. | |
4-апта | Ойыншықтар Мақсаты: ойыншықтарды қазақша дұрыс атуға үйрету, сөздегі қазақ тіліне тән дыбыстарды ажырата білуге жаттықтыру, ойыншықты таза ұстауға тәрбиелеу. | Жиһаздар Мақсаты: Балабақша жиһаздарымен таныстыру, сөздік қорларын молайту, қазақ тіліндегі дыбыстарға көңіл бөлу. |
Қазан айы
Өтпелі тақырып | Ортаңғы топ Б/с Коммуникация Қазақ тілі- 05 | Ересектер тобы Б/с Коммуникация Қазақ тілі- 1 |
Менің отбасым 1-апта | Менің отбасым Мақсаты: отбасы мүшелері атауларын үйрету, өз отбасы мүшелерін атай алуға жаттықтыру. | |
2-апта | Отбасы Мақсаты: отбасы, әке,ана сөздерін үйрену, отбасына деген сүйіспеншілікке тәрбиелеу. | Менің көшем Мақсаты: балаларға өздері тұратын үйлерінің, балабақшаның орналасқан көшесіін қазақша айта алуға жаттықтыру, сөздік қорларын молайту |
3-апта | Үй мен көшедегі қауіпсіздік Мақсаты: балаларға үй мен көшедегі қауіпсіздік ережелерін түсіндіру, суреттер арқылы сөздік қорларын молайту. | |
4-апта | Күз мезгілі Мақсаты: сөздік қорларын жаңа сөздермен толықтыру, табиғат сұлулығын көре білуге үйрету | Алтын күз Мақсаты: балаларды күз мезгілінің ерекшеліктерімен таныстыру, күз туралы суреттер арқылы 2-3 сөйлем құрастыруға жаттықтыру, күз мезгілі туралы тақпақ, өлеңдер жаттату. |
Бекітемін
МКҚК №47 бала бақшасы
м.қ.а. Заманбекова Л.М. -----------
« ------» « ---------------------» 2018ж.
Қараша айы
Өтпелі тақырып | Ортаңғы топ Б/с Коммуникация Қазақ тілі- 1 | Ересектер тобы Б/с Коммуникация Қазақ тілі- 2 |
Дені саудың – жаны сау 1-апта | Дене мүшелері Мақсаты: дене мүшелерінің қазақша атауларын үйрету, тіл мәдениетін жетілдіру. | 1.Өзім туралы Мақсаты: дене мүшелерінің қазақша атауларын үйрету, тіл мәдениетін жетілдіру. 2.Тазалықты сүйеміз Мақсаты: балаларға дене мүшелерін таза ұстауға дағдыландыру, сөздік қорларын молайту. |
2-апта | Не пайдалы? Не дәмді? Мақсаты: балаларға пайдалы тағамдардың атауларын үйрету, сөздік қорларын молайту | 3.Дұрыс тамақтану. Дәрумендер Мақсаты: балаларға дұрыс тамақтану тәртібін түсіндіру, дәрумендердің пайдасын ұғындыру. 4. Не пайдалы? Не дәмді? Мақсаты: балаларға пайдалы тағамдардың атауларын үйрету, сөздік қорларын молайту. |
3-апта | Өзіңе және өзгелерге көмектес Мақсаты: балаларды салауатты өмір салтын ұстауға дағдыландыру, денсаулық туралы мақал-мәтелдер жаттату, тіл мәдениетін жетілдіру. | 5.Денсаулық- зор байлық Мақсаты: балаларды салауатты өмір салтын ұстауға дағдыландыру, денсаулық туралы мақал-мәтелдер жаттату, тіл мәдениетін жетілдіру. 6. Апта күндері Мақсаты: Балаларға апты күндерін үйрету, сөздік қорларын молайту. |
4-апта | Бір, екі, үш. Бойға жинап күш. Мақсаты: балаларға күштілік, ептілік туралы қанатты сөздерді жаттату, іс-қимылдарды қазақша түсініп | 7.Біз күштіміз, ептіміз Мақсаты: балаларға күштілік, ептілік туралы қанатты сөздерді жаттату, іс-қимылдарды қазақша түсініп орындауға жаттықтыру. 8. Қанша санау. Мақсаты: Балаларды 1-ден 5-ке дейін санауға жаттықтыру, санамақтар жаттату. |
Желтоқсан айы
Өтпелі тақырып | Ортаңғы топ Б/с Коммуникация Қазақ тілі- 1 | Ересектер тобы Б/с Коммуникация Қазақ тілі- 2 |
Менің Қазақстаным 1-апта | Менің Отаным – Қазақстан Мақсаты: Өз Отанын, туған жерін атай алуға үйрету, Отанды, туған жерді құрметтеуге баулу. | 1.Менің Отаным Мақсаты: «Мен Қазақстанда тұрамын. Қазақстан – үлкен, әдемі» деген сөйлемдерді айта алуға үйрету. 2. «Елін сүйген – Елбасы» Мақсаты: балалардың Қазақстан Республикасы Тұңғыш Президенті Н. Назарбаевтың өмірі мен қызметі туралы білімін кеңейту, Отанға және Президентке деген патриоттық сезімді тәрбиелеу. |
2-апта | Туған өлкем Мақсаты: балаларға өз туған жерінің табиғатын, өзен, көлдерін, тауларын таныстыру, туған жер туралы өлең, тақпақтар жаттату. | 3.Туған өлкем Мақсаты: балаларға өз туған жерінің табиғатын, өзен, көлдерін, тауларын таныстыру, туған жер туралы өлең, тақпақтар жаттату. 4. Тәуелсіздік – төрімде Мақсаты: балаларды Тәуелсіздік мерекесімен таныстыру, мерекеге арналған өлең, тақпақтар жаттату. |
3-апта | Астана- Отанымыздың жүрегі Мақсаты: Астана туралы, көрікті жерлері туралы мағлұмат беру, Астана туралы өлең, тақпақтар жаттату, сөздік қорларын молайту. | 5.Елорда – Астана Мақсаты: Астана туралы, көрікті жерлері туралы мағлұмат беру, Астана туралы өлең, тақпақтар жаттату, сөздік қорларын молайту. 6. Әсем қалам – Алматы Мақсаты: Өз туған қаласы туралы әңгімелей білуге баулу, сурет бойынша әңгіме құрауға жаттықтыру. |
4-апта | Менің қалам Мақсаты: өз қаласы туралы әңгімелей білу, көрікті жерлерімен таныстыру, қала туралы тақпақ, өлеңдер жаттату | 7.Мемлекеттік Рәміздер Мақсаты: балаларды ҚР рәміздерімен таныстыру, сипаттай алуға жаттықтыру, сөздік қорларын молайту. 8. «Туған өлке байлықтары» Мақсаты: туған өлкені зерттеуге қызығушылықты, қорытынды жасай білуді дамыту. Туған өлке табиғатына мақтаныш, сүйіспеншілік, жауапкершілік сезімдерін, оның байлығына, оған қамқорлықпен қарауды тәрбиелеу. |
2019 жыл қаңтар айы
Өтпелі тақырып | Ортаңғы топ Б/с Коммуникация Қазақ тілі- 1 | Ересектер тобы Б/с Коммуникация Қазақ тілі- 2 |
Табиғат әлемі 1-апта | 1.Айналамыздағы өсімдіктер Мақсаты: балаларды табиғат ерекшеліктерімен, айналадағы өсімдіктер туралы түсінік беру, тіл мәдениетін жетілдіру. | |
2-апта | Жануарлар әлемі Үй жануарлары Мақсаты: үй жануарларының қазақша атауын атап үйрету, есте сақтау қабілеттерін дамыту. | Жануарлар әлемі 2.Жабайы жануарлар Мақсаты: балаларды жабайы жануарлардың қазақша атауымен таныстыру, өлең, тақпақтар жаттату. 3. Үй жануарлары Мақсаты: үй жануарларының қазақша атауын атап үйрету, есте сақтау қабілеттерін дамыту. |
3-апта | Құстар – біздің досымыз Мақсаты: балаларды қыстап қалатын құстармен, олардың тыныс-тіршілігімен таныстыру, құстарға қамқор болуға тәрбиелеу. | 4.«Қазақстанның қыстайтын құстары» Мақсаты: балалардың табиғат пен оны мекендеушілерге танымдық қызығушылығын, жылы жаққа ұшпай, туған өлкесінде жыл бойы қалатын қыстайтын құстар туралы, олардың қыста азық табу қиындығы, оларға қиын кезде көмек көрсету қажеттігі туралы танымын қалыптастыру. 5. Құстар – біздің досымыз Мақсаты: балаларды қыстап қалатын құстармен, олардың тыныс-тіршілігімен таныстыру, құстарға қамқор болуға тәрбиелеу. |
4-апта | Қыс Мақсаты: балаларды қыс мезгілінің ерекшеліктерімен таныстыру, сөздік қорларын молайту. | 6.Қыс қызығы Мақсаты: қыс мезгілінің ерекшеліктерімен таныстыру, суреттер арқылы сөйлемдер құрауға жаттықтыру, сөздік қорларын молайту. 7. Аппақ, аппақ айнала Мақсаты: жылдың қыс мезгілінде балаларды шымыр болуға, қармен ойнауға, мұзда сырғанауға, аққала жасауға, шаңғы, коньки мен шанамен сырғанауға баулу. |
5-апта | «Табиғат- адамның досы» Мақсаты: балаларды табиғат ерекшеліктерімен, айналадағы өсімдіктер туралы, табиғат туралы түсінік беру, тіл мәдениетін жетілдіру. | 8. «Табиғат- адамның досы» Мақсаты: тірі табиғат туралы түсіндіру, суреттер арқылы табиғат ерекшеліктерімен таныстыру. 9. «Туған өлкенің табиғаты» Мақсаты: туған өлкенің өсімдіктер және жануарлар әлемі туралы білімін жалпылау. |
Ақпан айы
Өтпелі тақырып | Ортаңғы топ Б/с Коммуникация Қазақ тілі- 1 | Ересектер тобы Б/с Коммуникация Қазақ тілі- 2 |
Бізді қоршаған әлем 1-апта | Ғажайыптар әлемі Мақсаты: балаларды өлі табиғат құбылыстарымен таныстыру, сөздік қорларын көбейту, тіл мәдениетін жетілдіру. | 1.Ғажайыптар әлемі Мақсаты: балаларды өлі табиғат құбылыстарымен таныстыру, сөздік қорларын көбейту, тіл мәдениетін жетілдіру. 2. «Мен және қоршаған орта» Мақсаты: табиғатпен таныстыру, экологиялық тәрбие, тіршілік әрекетінің қауіпсіздік негіздерін қалыптастыру. |
2-апта | Көліктер Мақсаты: балаларды көлік түрлерімен таныстыру, сөздік қорларын молайту, тіл мәдениетін жетілдіру. | 3.Қала көшесінде. Көліктер Мақсаты: балаларды көлік атауларымен таныстыру, жол ережелерін үйрету, ойындар арқылы сөздік қорларын байыту. 4. «Техника және біз» Мақсаты: балаларды техника әлемімен, оның ерекшеліктерімен және көпқырлылығымен таныстыру. |
3-апта | Электроника әлемі Мақсаты: балаларды электроникалық заттардың қазақша атауларымен таныстыру, атқаратын қызметтерін түсіндіру, тіл мәдениетін жетілдіру. | 5.Электроника әлемі Мақсаты: балаларды электроникалық заттардың қазақша атауларымен таныстыру, атқаратын қызметтерін түсіндіру, тіл мәдениетін жетілдіру. 6. «Теңіздер мен мұхиттар әлемінде» Мақсаты: біздің планетамыздың су ресурстары туралы білімдерін қалыптастыру,су асты әлемінің алуан түрлілігі, оны мекендеушілер, оның құрылысы мен жауларынан қорғану тәсілдері туралы түсініктерін кеңейту, теңіз мекендеушілеріне танымдық және шығармашылық қызығушылықты дамыту, табиғатқа ұқыпты қарауға тәрбиелеу. |
4-апта | Мамандақтың бәрі жақсы Мақсаты: балаларға мамандықтар туралы түсінік беру, мамандық түрлерімен таныстыру. | 7.Мамандықтар Мақсаты: балаларды мамандық атауларымен таныстыру, мамандық иелері туралы өлең, тақпақтар жаттату. 8. «Алуан-алуан кәсіп бар, таңдай біл де, талап қыл!» Мақсаты: ересектердің мамандығы туралы балалардың білімдерін кеңейту, түрлі мамандықтарға қызығушылықтарын дамыту, ересектер еңбегінің маңызы туралы балалардың түсініктерін қалыптастыру, адамдар өмірінде барлық мамандықтардың маңызын түсіну, ересектер еңбегіне құрметпен қарау сезімдерін тәрбиелеу, оларға көмектесуге ұмтылу. |
Наурыз айы
Өтпелі тақырып | Ортаңғы топ Б/с Коммуникация Қазақ тілі- 1 | Ересектер тобы Б/с Коммуникация Қазақ тілі- 2 |
Салт-дәстүр және фольклор 1-апта | Қазақ халқының салт-дәстүрі. Қонақта Мақсаты: қазақтың салт-дәстүрімен таныстыру, білімдерін тереңдету, қонақжай болуға тәрбиелеу. | 1.Қазақ халқының салт-дәстүрі. Қонақта Мақсаты: қазақтың салт-дәстүрімен таныстыру, білімдерін тереңдету, қонақжай болуға тәрбиелеу. 2. Тұсау кесер Мақсаты: балаларға «Тұсау кесу» рәсімін көрсету арқылы сал-дістүрлермен таныстыру, сөздік қорларын молайту. |
2-апта | Ертегілер елінде. «Шалқан ертегісі» Мақсаты: балаларға «Шалқан» ертегісінің мазмұнын түсіндіру, тіл байлықтарын жетілдіру, ертегіні сахналауға баулу. | 3.Ертегілер әлемінде. «Алдар көсе мен бай» Мақсаты: балаларды ертегінің мазмұнынымен таныстыру, сахналап ойнауға жаттықтыру, тіл мәдениетін жетілдіру. 4. «Жеті лақ» ертегісі Мақсаты: балаларды ертегі мазмұнымен таныстыру, сахналап ойнауға жаттықтыру, сөздік қорларын молайту. |
3-апта | Өнер көзі халықта Мақсаты: балаларды қазақ халқының қол өнерімен таныстыру, ою-өрнектердің атауларымен таныстыру, тіл мәдениетін жетілдіру. | 5. «Нұр себеле, Ұлыстың ұлы күні!» Мақсаты: Наурыз мерекесі, қазақ халқының салттары мен дәстүрлері, бұл Қазақстан халқының мерекесі екендігі туралы балалардың түсініктерін кеңейту. 6. Өнер көзі халықта Мақсаты: балаларды қазақ халқының қол өнерімен таныстыру, ою-өрнектердің атауларымен таныстыру, тіл мәдениетін жетілдіру. |
4-апта | Нұр төккен, гүл көктем! Мақсаты: балаларды жыл мезгілі көктемнің ерекшеліктерімен таныстыру, табиғат құбылыстарын сипаттай білуге баулу, сөздік қорларын молайту. | 7.Көрікті көктем Мақсаты: көктем мезгілінің ерекшеліктерімен таныстыру, сөздік қорларын молайту, табиғат сұлулығын сипаттай білуге үйрету. 8. «Көктем жаршысы – құстар» Мақсаты: табиғатта болып жатқан өзгерістер, көктемнің келгені мен жыл құстарының өлкелеріне ұшып келуі, ұя салуы, балапандар басып шығаруы туралы түсініктерін қалыптастыру. |
Сәуір айы
Өтпелі тақырып | Ортаңғы топ Б/с Коммуникация Қазақ тілі- 1 | Ересектер тобы Б/с Коммуникация Қазақ тілі- 2 |
Жер планетасы 1-апта | «Аспан әлемінің планеталары» Мақсаты: балалардың ғарыш, аспан, Жер, Ай, Жұлдыздар туралы, күн жүйесіндегі 8 планета туралы білімдерін қалыптастыру. | 1. «Аспан әлемінің планеталары» Мақсаты: балалардың ғарыш, аспан, Жер, Ай, Жұлдыздар туралы, күн жүйесіндегі 8 планета туралы білімдерін қалыптастыру. Басқа да планеталарЮпитер, Сатурн, Венера, Меркурий, Марс, Уран, Нептун, Плутон туралы айту әңгімелеу. 2. «Жер-Ана!» Мақсаты:балалардың танымдық қызығушылықтарын дамыту, Жер – біздің ортақ үй екенін, мұнда өзен, көл, теңіз бен мұхит, тау, жазық дала, орман мен алқаптар бар екенін түсіндіру. |
2-апта | «Қазақстанның ғарышкерлері» Мақсаты: балалардың ғарыш, зымыран, спутник, ғарышкерлер туралы түсініктерін қалыптастыру, балалардың ғарышқа қызығушылықтарынтәрбиелеу. | 3.«Қазақстанның ғарышкерлері» Мақсаты: балалардың ғарыш, зымыран, спутник, ғарышкерлер туралы түсініктерін қалыптастыру, балалардың ғарышқа қызығушылықтарынтәрбиелеу, оның құпияларын білуге ұмтылу. 4. Ғаршкерім-намыскерім. Мақсаты: балаларды Қазақстанның тұңғыш ғарышкерлері Т.Әубәкіров, Т.Мұсабаев туралы әңгімелеп, өлең, тақпақтар жаттатып, сөздік қорларын байыту. |
3-апта | Қайдан келдің бауырсақ? Мақсаты: балаларға ас атасы- нанның қайдан пайда болатынын түсіндіру, нанды қастерлеуге баулу, нан туралы тиым сөздер, мақал-мәтелдер жаттату. | 5.Ас атасы – нан Мақсаты: Балаларға нанның қалай, қайдан келетінін түсіндіру, нан туралы үғымдарын қалыптастыру, мақал-мәтелдер, өлең, тақпақтар жаттату. 6. Қайдан келдің бауырсақ? Мақсаты: әңгімені оқи отырып, нан туралы қасиеті туралы кеңінен ұғындыру, тиым сқздерді, тақпақтарды жаттату. |
4-апта | Жәндіктер Мақсаты: балаларды жәндіктермен таныстыру тіл мәдениетін жетілдіру, жәндіктердің тіршілігімен таныстырып, қамқор болуға тәрбиелеу. | 7.Жәндіктер мен қосмекенділер әлемі Мақсаты: балаларды жәндіктермен таныстыру, тіл мәдениетін жетілдіру, жәндіктердің тіршілігімен таныстырып, қамқор болуға тәрбиелеу. 8. Аквариумдағы балықтар Мақсаты: балалларды акваримдағы балықтармен таныстыру, балықтарды күтіп, баптауға үйрету. |
Мамыр айы
Өтпелі тақырып | Ортаңғы топ Б/с Коммуникация Қазақ тілі- 1 | Ересектер тобы Б/с Коммуникация Қазақ тілі- 2 |
Әрқашан күн сөнбесін! 1-апта | "Бір шаңырақ астында» Мақсаты: Қазақстан халқының тарихына, мәдени мұрасына баулу, тәуелсіз еліміздің басты жетістігі – халықтар арасындағы достық түсінігін қалыптастыру. | 1.Достық біздің тірегіміз! Мақсаты: балаларға бірлік, ынтымақ, достық мағынасын ұғындыру, басқа ұлт өкілдерімен таныстыру, мерекеге достық, бірлік, бейбітшілік туралы тақпақ, өлеңдер жаттату. 2. «Бейбітшілік қорғанында» Мақсаты: өз еліне деген сүйіспеншілікті, қарулы күштер үшін мақтаныш, патриоттық сезімдерін, Отан қорғаушыларына моционалдық жағымды қатынасты, алғыр, мықты, жігерлі Отан қорғаушыларболуға тәрбиелеу. |
2-апта | Отан қорғаушылар Мақсаты: балаларды Ұлы Отан соғысының ардагерлерімен таныстыру, олардың ерлігі туралы баяндау, сөздік қорларын молайту. | 3.Естен кетпес ерлігің Мақсаты: балаларға Ұлы Отан соғысының ардагерлерін, олардың ерліктерін айтып түсіндіру, Отанды, елді сүюге тәрбиелеу. 4. «Әрқашан күн сөнбесін!» Мақсаты: балалардың бойында адамгершілік қасиеттерін жақын адамдарына сүйіспеншілік, оларға қамқорлық жасауға ынтасын, өзінің туған еліне, қаласына, ауылына құштарлық сезімді, оның тарихына қызығушылықты тәрбиелеу. |
3-апта | «Ғажайыптар әлемінде» Мақсаты: балалардың шығармашылық қабілеттерін, ақыл-ой әлеуетін, өз бетінше зерттеушілік қызметіне дайындығын, ойлау, қиял және әзіл сезімінің ерекшелігін, баланың белсенді әлеуметтенуін, ересектермен және құрдастарымен қарым-қатынасын дамыту, адамгершілік және эстетикалық сезімдерін ояту | 5. «Ғажайыптар әлемінде» Мақсаты: балалардың шығармашылық қабілеттерін, ақыл-ой әлеуетін, өз бетінше зерттеушілік қызметіне дайындығын, ойлау, қиял және әзіл сезімінің ерекшелігін, баланың белсенді әлеуметтенуін, ересектермен және құрдастарымен қарым-қатынасын дамыту, адамгершілік және эстетикалық сезімдерін ояту 6. Ғажайып гүлдер Мақсаты: балаларды әртүрлі гүлдердің атауларымен таныстыру, сөздік қорларын көбейту, тіл мәдениетін жетілдіру. |
4-апта | Табиғаттың ашық түстері Мақсаты: Балалаларды жаз мезгілінде табиғаттың алуан түске боялатынын ерекшеліктерін көре білуге, суреттей білуге баулу, сөздік қорларын молайту. | 7.Мен жасай аламын! Мақсаты: табиғат құбылысындағы мезгілдік өзгерістерді бақылау білуге үйрету, сөзік қорларын молайту, тіл мәдениетін жетілдіру. 8. Мен не білемін және істей аламын? Мақсаты: Жыл бойы өткен тақырыптарға шолу жасап, қайталау, алған білімдерін толықтыру. |
5-апта | Алақай, Жаз келді! Мақсаты: балаларды жаз мезгілінің ерекшеліктерімен таныстыру, табиғат құбылыстарын сезіндіру, сөдік қорларын көбейту. | 9.Көңілді жаз! Мақсаты: балаларды жаз мезгілінің ерекшеліктерімен таныстыру, 2-3 сөзден тұратын сөйлем құрауға жаттықтыру, сұрақтарға жауап беруге дағдыландыру. 10. Табиғаттың ашық түстері Мақсаты: Балалаларды жаз мезгілінде табиғаттың алуан түске боялатынын ерекшеліктерін көре білуге, суреттей білуге баулу, сөздік қорларын молайту. |
Барлық сағат саны: | 34 | 72 |
Ортаңғы топ – 1 аптада 1 рет Сағат саны - 34
Ересек топ- 1аптада 2 рет Сағат саны – 72
Ұзақ мерзімді жоспар
Мектепалды даярлық тобы
Оқу жылындағы барлық сағат саны – 72 сағат
Б/с: «Коммуникация Бөлімі: Қазақ тілі - 2 | ||||
Өтпелі тақырып | Апта | Тақырыптар | Мақсаты | Сағат саны |
Айлар | ||||
1.Мен кіммім және қандаймын? Қыркүйек | 1-апта |
| Сөздегі дыбыс түрлерін ажырату және дұрыс дыбыс-тау. 0.1.2.1. Ықыласпен тыңдау және соған орай дұрыс әрекет ету (мимиканы, ым-ишараны, қимылды қолдану). 0.1.3.1. Лексикалық тақырыптар бойынша жиі қайталанатын сөздердің мағынасын түсіну. 0.2.1.1. Лексикалық тақырыптар бойынша сөйлеу барысында жаңа сөздерді қолдану. 0.3.1.1. Ақпаратты сурет, иллюстрациядан табу және сәйкестендіру. | 1 |
|
дұрыс дыбыстау 0.2.1.1 Лексикалық тақырыптар бойынша сөйлеу барысында жаңа сөздерді қолдану 0.2.3.1 Сұхбаттасын ықылас қойып тыңдау және жағдаятына байланысты, мимиканы, ым-ишараны қолданып, қысқа фразалармен жауап беру 0.5.1.2 Сөйлеу барысында тәуелдік жалғауын педагогтің үлгісі көмегі бойынша қолдану. | 1 | ||
2-апта |
| 0.1.1.1 Сөздегі дыбыс түрлерін ажырату және дұрыс дыбыстау 0.1.3.1 Лексикалық тақырыптар бойынша жиі қайталанатын сөздердің мағынасын түсіну 0.2.1.1 Лексикалық тақырыптар бойынша сөйлеу барысында жаңа сөздерді қолдану 0.5.1.2 Сөйлеу барысында тәуелдік жалғауын педагогтің көмегі/үлгісі бойынша қолдану. | 1 | |
| 0.1.3.1 Лексикалық тақырыптар бойынша жиі қайталанатын сөздердің мағынасын түсіну 0.2.1.1 Лексикалық тақырыптар бойынша сөйлеу барысында жаңа сөздерді қолдану 0.3.1.1 Ақпаратты сурет, иллюстрациядан табу және сәйкестендіру 0.5.1.1 Сөйлеу барысында заттың атауын білдіретін сөздерді қолдану. | 1 | ||
3-апта |
| 0.1.4.1 Қарапайым сұрақтарға ым-ишара (мысалы, затқа немесе суретке нұсқау), сөздер және қысқа фразамен жауап қайтару 0.2.1.1 Лексикалық тақырыптар бойынша сөйлеу барысында жаңа сөздерді қолдану 0.4.1.1 Тыңдалған мәтіндегі ақпараттың мазмұнын сурет, сызбанұсқа, белгілер арқылы жеткізу 0.5.1.4 Сөйлеу барысында заттың санын білдіретін сөздерді қолдану. | 1 | |
| 0.1.4.1 Қарапайым сұрақтарға ым-ишара (мысалы, затқа немесе суретке нұсқау), сөздер және қысқа фразамен жауап қайтару 0.2.3.1 Сұхбаттасын ықылас қойып тыңдау және жағдаятқа байланысты, мимиканы, ым-ишараны қолданып, қысқа фразалармен жауап беру 0.3.1.1 Ақпаратты сурет, иллюстрациядан табу және сәйкестендіру 0.5.1.4 Сөйлеу барысында заттың санын білдіретін сөздерді қолдану | 1 | ||
4-апта | 7. Неше доп? | 0.1.4.1 Қарапайым сұрақтарға ым-ишара (мысалы, затқа немесе суретке нұсқау), сөздер және қысқа фра-замен жауап қайтару 0.2.1.1 Лексикалық тақырыптар бойынша сөйлеу бары-сында жаңа сөздерді қолдану 0.3.1.1 Ақпаратты сурет, иллюстрациядан табу және сәйкестендіру 0.5.1.1 Сөйлеу барысында заттың атауын білдіретін сөздерді қолдану. | 1 | |
8 . Кел санайық! | 0.1.1.1 Сөздегі дыбыс түрлерін ажырату және дұрыс дыбыстау 0.2.1.1 Лексикалық тақырыптар бойынша сөйлеу ба-рысында жаңа сөздерді қолдану 0.3.1.1 Ақпаратты сурет, иллюстрациядан табу және сәйкестендіру 0.4.2.1 Жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтап, өрнектерді салу 0.5.1.1 Сөйлеу барысында заттың атауын білдіретін сөздерді қолдану. | 1 | ||
2.Мектепке не үшін барамыз? Қазан | 1-апта |
| 0.1.1.1 Сөздегі дыбыс түрлерін ажырату және дұрыс дыбыстау 0.1.4.1 Қарапайым сұрақтарға ым-ишара (мысалы, затқа немесе суретке нұсқау), сөздер және қысқа фра-замен жауап қайтару 0.2.1.1 Лексикалық тақырыптар бойынша сөйлеу ба-рысында жаңа сөздерді қолдану 0.4.1.1 Тыңдалған мәтіндегі ақпараттың мазмұнын сурет, сызбанұсқа, белгілер арқылы жеткізу 0.5.1.1 Сөйлеу барысында заттың атауын білдіретін сөздерді қолдану. | 1 |
| 0.1.1.1 Сөздегі дыбыс түрлерін ажырату және дұрыс дыбыстау 0.2.1.1 Лексикалық тақырыптар бойынша сөйлеу бары-сында жаңа сөздерді қолдану 0.3.1.1 Ақпаратты сурет, иллюстрациядан табу және сәйкестендіру 0.5.1.1 Сөйлеу барысында заттың атауын білдіретін сөздерді қолдану. | 1 | ||
2-апта |
| 0.1.4.1 Қарапайым сұрақтарға ым-ишара (мысалы, затқа немесе суретке нұсқау), сөздер және қысқа фра-замен жауап қайтару 0.2.1.1 Лексикалық тақырыптар бойынша сөйлеу ба-рысында жаңа сөздерді қолдану 0.4.1.1 Тыңдалған мәтіндегі ақпараттың мазмұнын сурет, сызбанұсқа, белгілер арқылы жеткізу 0.5.1.2 Сөйлеу барысында септік жалғауын педагогтің көмегі/үлгісі бойынша қолдану. | 1 | |
| 0.1.4.1 Қарапайым сұрақтарға ым-ишара (мысалы, затқа немесе суретке нұсқау), сөздер және қысқа фра-замен жауап қайтару 0.2.1.1 Лексикалық тақырыптар бойынша сөйлеу бары-сында жаңа сөздерді қолдану 0.4.2.1 Жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтап, өрнектерді салу 0.5.1.2 Сөйлеу барысында септік жалғауын педагогтің көмегі/үлгісі бойынша қолдану. | 1 | ||
3-апта |
| 0.1.1.1 Сөздегі дыбыс түрлерін ажырату және дұрыс дыбыстау 0.1.3.1 Лексикалық тақырыптар бойынша жиі қайталанатын сөздердің мағынасын түсіну 0.2.1.1 Лексикалық тақырыптар бойынша сөйлеу ба-рысында жаңа сөздерді қолдану 0.4.1.1 Тыңдалған мәтіндегі ақпараттың мазмұнын сурет, сызбанұсқа, белгілер арқылы жеткізу 0.5.1.2 Сөйлеу барысында септік жалғауын педагогтің көмегі/үлгісі бойынша қолдану | 1 | |
| 0.1.3.1 Лексикалық тақырыптар бойынша жиі қайталанатын сөздердің мағынасын түсіну 0.2.1.1 Лексикалық тақырыптар бойынша сөйлеу барысында жаңа сөздерді қолдану 0.2.2.1 Пікірін білдіру (педагог көмегімен), 2–3 сөйлемнен кем емес 0.5.1.3 Сөйлеу барысында заттың қимылын білдіретін сөздерді қолдану. | 1 | ||
4-апта |
| 0.1.1.1 Сөздегі дыбыс түрлерін ажырату және дұрыс дыбыстау 0.1.4.1 Қарапайым сұрақтарға ым-ишара (мысалы, затқа немесе суретке нұсқау), сөздер және қысқа фразамен жауап қайтару 0.2.1.1 Лексикалық тақырыптар бойынша сөйлеу барысында жаңа сөздерді қолдану 0.3.1.1 Ақпаратты сурет, иллюстрациядан табу және сәйкестендіру. | 1 | |
| 0.1.3.1 Лексикалық тақырыптар бойынша жиі қайталанатын сөздердің мағынасын түсіну 0.1.4.1 Қарапайым сұрақтарға ым-ишара (мысалы, затқа немесе суретке нұсқау), сөздер және қысқа фразамен жауап қайтару 0.2.1.1 Лексикалық тақырыптар бойынша сөйлеу барысында жаңа сөздерді қолдану | 1 | ||
3.Менің айналамда кімдер бар? Қараша | 1-апта |
| 0.1.1.1 Сөздегі дыбыс түрлерін ажырату және дұрыс дыбыстау 0.1.3.1 Лексикалық тақырыптар бойынша жиі қайталанатын сөздердің мағынасын түсіну 0.2.1.1 Лексикалық тақырыптар бойынша сөйлеу барысында жаңа сөздерді қолдану 0.3.1.1 Ақпаратты сурет, иллюстрациядан табу және сәйкестендіру 0.4.2.1 Жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтап, өрнектерді салу. | 1 |
| 0.1.3.1 Лексикалық тақырыптар бойынша жиі қайталанатын сөздердің мағынасын түсіну 0.2.1.1 Лексикалық тақырыптар бойынша сөйлеу барысында жаңа сөздерді қолдану 0.3.1.1 Ақпаратты сурет, иллюстрациядан табу және сәйкестендіру. 0.4.1.1 Тыңдалған мәтіндегі ақпараттың мазмұнын су-рет, сызбанұсқа, белгілер арқылы жеткізу 0.5.1.2 Сөйлеу барысында тәуелдік жалғауын педагогтің көмегі/үлгісі бойынша қолдану. | 1 | ||
2-апта |
| 0.1.3.1 Лексикалық тақырыптар бойынша жиі қайталанатын сөздердің мағынасын түсіну 0.2.1.1 Лексикалық тақырыптар бойынша сөйлеу барысында жаңа сөздерді қолдану 0.4.1.1 Тыңдалған мәтіндегі ақпараттың мазмұнын сурет, сызбанұсқа, белгілер арқылы жеткізу 0.5.1.2 Сөйлеу барысында жіктік жалғауын педагогтің көмегі/үлгісі бойынша қолдану | 1 | |
| 0.1.3.1 Лексикалық тақырыптар бойынша жиі қайталанатын сөздердің мағынасын түсіну 0.2.1.1 Лексикалық тақырыптар бойынша сөйлеу бары-сында жаңа сөздерді қолдану 0.3.1.1 Ақпаратты сурет, иллюстрациядан табу және сәйкестендіру 0.4.1.1 Тыңдалған мәтіндегі ақпараттың мазмұнын су-рет, сызбанұсқа, белгілер арқылы жеткізу 0.5.1.2 Сөйлеу барысында септік жалғауын педагогтің көмегі/үлгісі бойынша қолдану. | 1 | ||
3-апта |
| 0.1.3.1 Лексикалық тақырыптар бойынша жиі қайталанатын сөздердің мағынасын түсіну 0.2.1.1 Лексикалық тақырыптар бойынша сөйлеу ба-рысында жаңа сөздерді қолдану 0.3.1.1 Ақпаратты сурет, иллюстрациядан табу және сәйкестендіру 0.5.1.2 Сөйлеу барысында көптік/тәуелдік/жіктік/ септік жалғауларын педагогтің көмегі/үлгісі бойынша қолдану. | 1 | |
| 0.1.1.1 Сөздегі дыбыс түрлерін ажырату және дұрыс дыбыстау 0.1.3.1 Лексикалық тақырыптар бойынша жиі қайталанатын сөздердің мағынасын түсіну 0.2.1.1 Лексикалық тақырыптар бойынша сөйлеу ба-рысында жаңа сөздерді қолдану 0.3.1.1 Ақпаратты сурет, иллюстрациядан табу және сәйкестендіру 0.5.1.2 Сөйлеу барысында жіктік жалғауларын педагогтің көмегі/үлгісі бойынша қолдану. | 1 | ||
4-апта |
| 0.1.3.1 Лексикалық тақырыптар бойынша жиі қайталанатын сөздердің мағынасын түсіну 0.2.2.1 Пікірін білдіру (педагог көмегімен), 2–3 сөйлемнен кем емес 0.3.1.1 Ақпаратты сурет, иллюстрациядан табу және сәйкестендіру 0.5.1.3 Сөйлеу барысында заттың қимылын білдіретін сөздерді қолдану | 1 | |
| 0.1.3.1 Лексикалық тақырыптар бойынша жиі қайталанатын сөздердің мағынасын түсіну 0.3.1.1 Ақпаратты сурет, иллюстрациядан табу және сәйкестендіру 0.5.1.2 Сөйлеу барысында жіктік жалғауларын педагогтің көмегі/үлгісі бойынша қолдану 0.5.1.3 Сөйлеу барысында заттың қимылын білдіретін сөздерді қолдану. | 1 | ||
4.Менің айналамды не қоршап тұр? Желтоқсан | 1-апта |
| 0.1.1.1 Сөздегі дыбыс түрлерін ажырату және дұрыс дыбыстау 0.2.1.1 Лексикалық тақырыптар бойынша сөйлеу барысында жаңа сөздерді қолдану 0.3.1.1 Ақпаратты сурет, иллюстрациядан табу және сәйкестендіру 0.4.1.1 Тыңдалған мәтіндегі ақпараттың мазмұнын сурет, сызбанұсқа, белгілер арқылы жеткізу 0.5.1.2 Сөйлеу барысында септік жалғауын педагогтің көмегі/үлгісі бойынша қолдану. | 1 |
| 0.1.3.1 Лексикалық тақырыптар бойынша жиі қайталанатын сөздердің мағынасын түсіну 0.3.1.1 Ақпаратты сурет, иллюстрациядан табу және сәйкестендіру 0.5.1.2 Сөйлеу барысында жіктік жалғауларын педагогтің көмегі/үлгісі бойынша қолдану 0.5.1.3 Сөйлеу барысында заттың қимылын білдіретін сөздерді қолдану. | 1 | ||
2-апта |
| 0.1.1.1 Сөздегі дыбыс түрлерін ажырату және дұрыс дыбыстау 0.2.1.1 Лексикалық тақырыптар бойынша сөйлеу барысында жаңа сөздерді қолдану 0.3.1.1 Ақпаратты сурет, иллюстрациядан табу және сәйкестендіру 0.4.1.1 Тыңдалған мәтіндегі ақпараттың мазмұнын сурет, сызбанұсқа, белгілер арқылы жеткізу 0.5.1.2 Сөйлеу барысында септік жалғауын педагогтің көмегі/үлгісі бойынша қолдану. | 1 | |
| 0.1.1.1 Сөздегі дыбыс түрлерін ажырату және дұрыс дыбыстау 0.1.3.1 Лексикалық тақырыптар бойынша жиі қайталанатын сөздердің мағынасын түсіну 0.2.1.1 Лексикалық тақырыптар бойынша сөйлеу ба-рысында жаңа сөздерді қолдану 0.3.1.1 Ақпаратты сурет, иллюстрациядан табу және сәйкестендіру 0.5.1.2 Сөйлеу барысында жіктік жалғауларын педагогтің көмегі/үлгісі бойынша қолдану. | 1 | ||
3-апта |
| 0.1.3.1 Лексикалық тақырыптар бойынша жиі қайталанатын сөздердің мағынасын түсіну 0.3.1.1 Ақпаратты сурет, иллюстрациядан табу және сәйкестендіру 0.5.1.2 Сөйлеу барысында жіктік жалғауларын педагогтің көмегі/үлгісі бойынша қолдану 0.5.1.3 Сөйлеу барысында заттың қимылын білдіретін сөздерді қолдану. | 1 | |
| 0.1.3.1 Лексикалық тақырыптар бойынша жиі қайталанатын сөздердің мағынасын түсіну 0.3.1.1 Ақпаратты сурет, иллюстрациядан табу және сәйкестендіру 0.5.1.2 Сөйлеу барысында жіктік жалғауларын педагогтің көмегі/үлгісі бойынша қолдану 0.5.1.3 Сөйлеу барысында заттың қимылын білдіретін сөздерді қолдану. | 1 | ||
4-апта |
| 0.1.3.1 Лексикалық тақырыптар бойынша жиі қайталанатын сөздердің мағынасын түсіну 0.2.1.1 Лексикалық тақырыптар бойынша сөйлеу барысында жаңа сөздерді қолдану 0.3.1.1 Ақпаратты сурет, иллюстрациядан табу және сәйкестендіру. 0.4.1.1 Тыңдалған мәтіндегі ақпараттың мазмұнын су-рет, сызбанұсқа, белгілер арқылы жеткізу 0.5.1.2 Сөйлеу барысында тәуелдік жалғауын педагогтің көмегі/үлгісі бойынша қолдану. | 1 | |
| 0.1.3.1 Лексикалық тақырыптар бойынша жиі қайталанатын сөздердің мағынасын түсіну 0.2.1.1 Лексикалық тақырыптар бойынша сөйлеу барысында жаңа сөздерді қолдану 0.2.2.1 Пікірін білдіру (педагог көмегімен), 2–3 сөйлемнен кем емес 0.5.1.3 Сөйлеу барысында заттың қимылын білдіретін сөздерді қолдану. | 1 | ||
5. Жолдар бізді қайда бастайды? Қаңтар | 1-апта | 1. Табиғат- адамның досы | 0.1.1.1 Сөздегі дыбыс түрлерін ажырату және дұрыс дыбыстау 0.2.1.1 Лексикалық тақырыптар бойынша сөйлеу барысында жаңа сөздерді қолдану 0.3.1.1 Ақпаратты сурет, иллюстрациядан табу және сәйкестендіру 0.4.1.1 Тыңдалған мәтіндегі ақпараттың мазмұнын сурет, сызбанұсқа, белгілер арқылы жеткізу 0.5.1.2 Сөйлеу барысында септік жалғауын педагогтің көмегі/үлгісі бойынша қолдану. | |
2-апта |
| 0.1.1.1 Сөздегі дыбыс түрлерін ажыратуды дұрыс дыбыстау 0.2.1.1 Лексикалық тақырыптар барысында жаңа сөздерді қолдану 0.3.1.1 Ақпаратты сурет, иллюстрация және сәйкестендіру 0.5.1.2 Сөйлеу барысында көптік/септік жалғауларын педагогтің көмегі бойынша қолдану | 1 | |
| 0.1.4.1 Қарапайым сұрақтарға затқа немесе суретке нұсқау), ым-ишара (мысалы сөздер және қысқа фразамен жауап қайтару 0.2.1.1 Лексикалық тақырыпта барысында жаңа сөздерді қолдану 0.3.1.1 Ақпаратты сурет, иллюстрация және сәйкестендіру 0.4.2.1 Жазу жолын, жоларалы жоғарғы және төменгі сызығын салу 0.5.1.2 Сөйлеу барысында жіктік жалғауларын педагогтің көмегі/үлгісі бойынша қолдану. | 1 | ||
3-апта |
| 0.1.1.1 Сөздегі дыбыс түрлерін ажырату және дұрыс дыбыстау 0.1.3.1 Лексикалық тақырыптар бойынша жиі қайталанатын сөздердің мағынасын түсіну 0.2.1.1 Лексикалық тақырыптар бойынша сөйлеу барысында жаңа сөздерді қолдану 0.5.1.4 Сөйлеу барысында заттың санын білдіретін сөздерді қолдану. | 1 | |
| 0.1.3.1 Лексикалық тақырыптар бойынша жиі қайталанатын сөздердің мағынасын түсіну 0.2.1.1 Лексикалық тақырыптар бойынша сөйлеу барысында жаңа сөздерді қолдану 0.3.1.1 Ақпаратты сурет, иллюстрациядан табу және сәйкестендіру 0.4.1.1 Тыңдалған мәтіндегі ақпараттың мазмұнын сурет, сызбанұсқа, белгілер арқылы жеткізу 0.5.1.4 Сөйлеу барысында заттың санын білдіретін сөздерді қолдану. | 1 | ||
4-апта |
| 0.1.1.1 Сөздегі дыбыс түрлерін ажырату және дұрыс дыбыстау 0.1.3.1 Лексикалық тақырыптар бойынша жиі қайталанатын сөздердің мағынасын түсіну 0.2.3.1 Сұхбаттасын ықылас қойып тыңдау және жағдаятына байланысты, мимиканы, ым-ишараны қолданып, қысқа фразалармен жауап беру 0.3.1.1 Ақпаратты сурет, иллюстрациядан табу және сәйкестендіру | 1 | |
| 0.1.1.1 Сөздегі дыбыс түрлерін ажырату және дұрыс дыбыстау 0.2.3.1 Сұхбаттасын ықылас қойып тыңдау және жағдаятқа байланысты, ым-ишараны қолданып, қысқа фразалармен жауап беру юстрациядан табу 0.3.1.1 Ақпаратты сурет, илл юстрациядан табу және сәйкестендіру 0.4.2.1 Жазу жолын, жолара жолдың жоғарғы және төмен өрнектерді салу 0.5.1.1 Сөйлеу барысында кеңістігі сызығын сақтап, заттың атауын білдіретін сөздерді қолдану. | 1 | ||
5-апта |
| 0.1.1.1 Сөздегі дыбыс түрлерін ажырату және дұрыс дыбыстау 0.2.3.1 Сұхбаттасын ықылас қойып тыңдау және Жағдаятқа байланысты, мимиканы, ым-ишараны қолданып, қысқа фразалармен жауап беру 0.3.1.1 Ақпаратты сурет, иллюстрациядан табу және сәйкестендіру 0.4.2.1 Жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтап, өрнектерді салу 0.5.1.1 Сөйлеу барысында заттың атауын білдіретін сөздерді қолдану. | 1 | |
| 0.1.1.1 Сөздегі дыбыс түрлерін ажырату және дұрыс дыбыстау 0.2.3.1 Сұхбаттасын ықылас қойып тыңдау және Жағдаятқа байланысты, мимиканы, ым-ишараны қолданып, қысқа фразалармен жауап беру 0.3.1.1 Ақпаратты сурет, иллюстрациядан табу және сәйкестендіру 0.4.2.1 Жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтап, өрнектерді салу 0.5.1.1 Сөйлеу барысында заттың атауын білдіретін сөздерді қолдану. | 1 | ||
6. Салт-дәстүрді білу не үшін керек? Ақпан | 1-апта |
| 0.1.1.1 Сөздегі дыбыс түрлерін ажырату және дұрыс дыбыстау 0.2.1.1 Лексикалық тақырыптар бойынша сөйлеу барысында жаңа сөздерді қолдану 0.3.1.1 Ақпаратты сурет, иллюстрациядан табу және сәйкестендіру 0.4.1.1 Тыңдалған мәтіндегі ақпараттың мазмұнын сурет, сызбанұсқа, белгілер арқылы жеткізу | 1 |
| 0.1.1.1 Сөздегі дыбыс түрлерін ажырату және дұрыс дыбыстау 0.2.3.1 Сұхбаттасын ықылас қойып тыңдау және Жағдаятқа байланысты, мимиканы, ым-ишараны қолданып, қысқа фразалармен жауап беру 0.3.1.1 Ақпаратты сурет, иллюстрациядан табу және сәйкестендіру 0.4.2.1 Жазу жолын жоларалық кеңістіктегі, жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтап, өрнектерді салу. 0.5.1.2 Сөйлеу барысында көптік, септік жалғауларын педагогтің көмегі/үлгісі бойынша қолдану. | 1 | ||
2-апта |
| 0.1.3.1 Лексикалық тақырып тар бойынша жиі қайталанатын сөздердің мағы насын түсіну 0.2.3.1 Сұхбаттасын ықылас жағдаятына байланысты, ми миканы тыңдау және қолданып, қысқа фразалармен жауап беру 0.4.1.1 Тыңдалған мәтіндегі ақпараттың мазмұнын сурет, сызбанұсқа, белгілер а рқылы жеткізу 0.5.1.1 Сөйлеу барысында зат тың атауын білдіретін сөздерді қолдану. | 1 | |
| 0.1.3.1 Лексикалық тақырыптар бойынша жиі қайталанатын сөздердің мағынасын түсіну 0.2.1.1 Лексикалық тақырыптар бойынша сөйлеу барысында жаңа сөздерді қолдану 0.3.1.1 Ақпаратты сурет, иллюстрациядан табу және сәйкестендіру 0.4.2.1 Жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтап, өрнектерді салу 0.5.1.2 Сөйлеу барысында септік жалғауын педагогтің көмегі/үлгісі бойынша қолдану | 1 | ||
3-апта |
| 0.1.3.1 Лексикалық тақырыптар бойынша жиі қайталанатын сөздердің мағынасын түсіну 0.2.1.1 Лексикалық тақырып тар бойынша сөйлеу барысында жаңа сөздерді қолдану 0.4.1.1 Тыңдалған мәтіндегі ақпараттың мазмұнын сурет, сызбанұсқа, белгілер арқылы жеткізу 0.5.1.2 Сөйлеу барысында жіктік, септік жалғауларын жалғауларынпедагогтің көмегі/үлгісі бойынша қолдану. | 1 | |
| 0.1.3.1 Лексикалық тақырыптар бойынша жиі қайталанатын сөздердің мағынасын түсіну 0.2.1.1 Лексикалық тақырыптар бойынша сөйлеу барысында жаңа сөздерді қолдану 0.3.1.1 Ақпаратты сурет, иллюстрациядан табу және сәйкестендіру 0.5.1.2 Сөйлеу барысында жіктік/септік жалғауларын педагогтің көмегі/үлгісі бойынша қолдану. | 1 | ||
4-апта |
| 0.1.1.1 Сөздегі дыбыс түрлерін ажырату және дұрысдыбыстау 0.1.3.1 Лексикалық тақырыптар бойынша жиі қайталанатын сөздердің мағынасын түсіну 0.2.1.1 Лексикалық тақырыптар бойынша сөйлеу барысында жаңа сөздерді қолдану 0.3.1.1 Ақпаратты сурет, иллюстрациядан табу және сәйкестендіру 0.5.1.4 Сөйлеу барысында заттың санын білдіретін сөздерді қолдану | 1 | |
| 0.1.3.1 Лексикалық тақырыптар бойынша жиі қайталанатын сөздердің мағынасын түсіну 0.1.5.1Мазмұнын қаншалықты түсінгенін қимыл мен қысқа жауап (екі үш сөз, қарапайым сөйлем) арқылы білдіру 0.2.1.1 Лексикалық тақырыптар бойынша сөйлеу барысында жаңа сөздерді қолдану 0.3.1.1 Ақпаратты сурет, иллюстрациядан табу және сәйкестендіру | 1 | ||
7. Мен үшін не дәмді және пайдалы? Наурыз | 1-апта |
| 0.1.3.1 Лексикалық тақырыптар бойынша жиі қайталанатын сөздердің мағынасын түсіну 0.1.4.1 Қарапайым сұрақтарға ым-ишара (мысалы, затқа немесе суретке нұсқау), сөздер және қысқа фразамен жауап қайтару 0.2.1.1 Лексикалық тақырыптар бойынша сөйлеу барысында жаңа сөздерді қолдану 0.3.1.1 Ақпаратты сурет, иллюстрациядан табу және сәйкестендіру 0.4.1.1 Тыңдалған мәтіндегі ақпараттың мазмұнын сурет, сызбанұсқа, белгілер арқылы жеткізу 0.5.1.1 Сөйлеу барысында заттың атауын білдіретін сөздерді қолдану | 1 |
| 0.1.3.1 Лексикалық тақырыптар бойынша жиі қайталанатын сөздердің мағынасын түсіну 0.1.4.1 Қарапайым сұрақтарға ым-ишара (мысалы, затқа немесе суретке нұсқау), сөздер және қысқа фра-замен жауап қайтару 0.1.5.1 Көргенді қаншалықты түсінгенін қимыл мен қысқа жауап (екі, үш сөз, қарапайым сөйлем) арқылы білдіру 0.2.1.1 Лексикалық тақырыптар бойынша сөйлеу бары-сында жаңа сөздерді қолдану 0.3.1.1 Ақпаратты сурет, иллюстрациядан табу және сәйкестендіру 0.4.1.1 Тыңдалған мәтіндегі ақпараттың мазмұнын су-рет, сызбанұсқа, белгілер арқылы жеткізу 0.5.1.1 Сөйлеу барысында заттың атауын білдіретін сөздерді қолдану | 1 | ||
2-апта |
| 0.1.3.1 Лексикалық тақырыпт ар бойынша жиі қайталанатын сөздердің ым-ишара мағын асын түсіну. 0.1.4.1 Қарапайым сұрақтарға затқа немесе суретке нұсқау), сөздер және қысқа фразамен жауап қайтару 0.2.1.1 Лексикалық тақырыптар бойынша сөйлеу барысында жаңа сөздерді қолдану. 0.3.1.1 Ақпаратты сурет, иллюстрациядан табу және сәйкестендіру 0.4.1.1 Тыңдалған мәтіндегі ақпараттың мазмұнын сурет, сызбанұсқа, белгілер ар қылы жеткізу 0.5.1.1 Сөйлеу барысында заттың атауын білдіретін сөздерді қолдану. | 1 | |
| 0.1.3.1 Лексикалық тақырыптар бойынша жиі қайталанатын сөздердің мағынасын түсіну 0.1.4.1 Қарапайым сұрақтарға ым-ишара (мысалы, затқа немесе суретке нұсқау), сөздер және қысқа фразамен жауап қайтару 0.1.5.1 Көргенді қаншалықты түсінгенін қимыл мен қысқа жауап (екі, үш сөз, қарапайым сөйлем) арқылы білдіру 0.2.1.1 Лексикалық тақырыптар бойынша сөйлеу барысында жаңа сөздерді қолдану 0.3.1.1 Ақпаратты сурет, иллюстрациядан табу және сәйкестендіру 0.4.1.1 Тыңдалған мәтіндегі ақпараттың мазмұнын сурет, сызбанұсқа, белгілер арқылы жеткізу 0.5.1.1 Сөйлеу барысында заттың атауын білдіретін сөздерді қолдану | 1 | ||
3-апта |
| 0.1.3.1 Лексикалық тақырыпта р бойынша жиі қайталанатын сөздердің ым-ишара мағын асын түсіну 0.1.4.1 Қарапайым сұрақтарға затқа немесе суретке нұсқау), сөздер және қысқа фразамен жауап қайтару 0.2.1.1 Лексикалық тақырыпта р бойынша сөйлеу барысында жаңа сөздерді қолдану 0.3.1.1 Ақпаратты сурет, иллюстрациядан табу және сәйкестендіру 0.4.1.1 Тыңдалған мәтіндегі ақпараттың мазмұнын сурет, сызбанұсқа, белгілер арқылы жеткізу 0.5.1.3 Сөйлеу барысында заттың қимылын білдіретін сөздерді қолдану. | 1 | |
| 0.1.3.1 Лексикалық тақырыптар бойынша жиі қайталанатын сөздердің мағынасын түсіну 0.1.4.1 Қарапайым сұрақтарға ым-ишара (мысалы, затқа немесе суретке нұсқау), сөздер және қысқа фразамен жауап қайтару 0.2.1.1 Лексикалық тақырыптар бойынша сөйлеу барысында жаңа сөздерді қолдану 0.3.1.1 Ақпаратты сурет, иллюстрациядан табу және сәйкестендіру 0.4.1.1 Тыңдалған мәтіндегі ақпараттың мазмұнын сурет, сызбанұсқа, белгілер арқылы жеткізу 0.5.1.1 Сөйлеу барысында заттың атауын білдіретін сөздерді қолдану 0.5.1.4 Сөйлеу барысында заттың санын білдіретін сөздерді қолдану. | 1 | ||
4-апта |
| 0.1.3.1 Лексикалық тақырыптар бойынша жиі қайталанатын сөздердің мағынасын түсіну 0.1.4.1 Қарапайым сұрақтарға ым-ишара (мы-салы, затқа немесе суретке нұсқау), сөздер және қысқа фразамен жауап қайтару 0.2.1.1 Лексикалық тақырыптар бойынша сөйлеу барысында жаңа сөздерді қолдану 0.3.1.1 Ақпаратты сурет, иллюстрациядан табу және сәйкестендіру 0.4.1.1 Тыңдалған мәтіндегі ақпараттың мазмұнын сурет, сызбанұсқа, белгілер арқылы жеткізу 0.5.1.1 Сөйлеу барысында заттың атауын біл-діретін сөздерді қолдану 0.5.1.3 Сөйлеу барысында заттың қимылын біл-діретін сөздерді қолдану | 1 | |
| 0.1.3.1 Лексикалық тақырыптар бойынша жиі қайталанатын сөздердің мағынасын түсіну 0.1.4.1 Қарапайым сұрақтарға ым-ишара (мысалы, затқа немесе суретке нұсқау), сөздер және қысқа фразамен жауап қайтару 0.2.1.1 Лексикалық тақырыптар бойынша сөйлеу барысында жаңа сөздерді қолдану 0.3.1.1 Ақпаратты сурет, иллюстрациядан табу және сәйкестендіру 0.4.1.1 Тыңдалған мәтіндегі ақпараттың мазмұнын сурет, сызбанұсқа, белгілер арқылы жеткізу 0.5.1.3 Сөйлеу барысында заттың қимылын біл-діретін сөздерді қолдану | 1 | ||
8.Денсаулықты қалай сақтау керек? Сәуір | 1-апта |
| 0.1.3.1 Лексикалық тақырыптар бойынша жиі қайталанатын сөздердің мағынасын түсіну 0.1.4.1 Қарапайым сұрақтарға ым-ишара (мы-салы, затқа немесе суретке нұсқау), сөздер және қысқа фразамен жауап қайтару 0.2.1.1 Лексикалық тақырыптар бойынша сөйлеу барысында жаңа сөздерді қолдану 0.3.1.1 Ақпаратты сурет, иллюстрациядан табу және сәйкестендіру 0.4.1.1 Тыңдалған мәтіндегі ақпараттың мазмұнын сурет, сызбанұсқа, белгілер арқылы жеткізу 0.5.1.1 Сөйлеу барысында заттың атауын біл-діретін сөздерді қолдану | 1 |
| 0.1.3.1 Лексикалық тақырыптар бойынша жиі қайталанатын сөздердің мағынасын түсіну 0.1.4.1 Қарапайым сұрақтарға ым-ишара (мысалы, затқа немесе суретке нұсқау), сөздер және қысқа фразамен жауап қайтару 0.2.1.1 Лексикалық тақырыптар бойынша сөйлеу барысында жаңа сөздерді қолдану 0.3.1.1 Ақпаратты сурет, иллюстрациядан табу және сәйкестендіру. 0.4.1.1 Тыңдалған мәтіндегі ақпараттың мазмұнын сурет, сызбанұсқа, белгілер арқылы жеткізу. 0.5.1.3. Сөйлеу барысында заттың қимылын білдіретін сөздерді қолдану. | 1 | ||
2-апта |
| 0.1.3.1 Лексикалық тақырыптар бойынша жиі қайталанатын сөздердің мағынасын түсіну 0.1.4.1 Қарапайым сұрақтарға ым-ишара (мысалы, затқа немесе суретке нұсқау), сөздер және қысқа фразамен жауап қайтару 0.2.1.1 Лексикалық тақырыптар бойынша сөйлеу барысында жаңа сөздерді қолдану 0.3.1.1 Ақпаратты сурет, иллюстрациядан табу және сәйкестендіру 0.4.1.1 Тыңдалған мәтіндегі ақпараттың мазмұнын сурет, сызбанұсқа, белгілер арқылы жеткізу 0.5.1.1 Сөйлеу барысында заттың атауын білдіретін сөздерді қолдану | 1 | |
| 0.1.3.1 Лексикалық тақырыптар бойынша жиі қайталанатын сөздердің мағынасын түсіну 0.1.4.1 Қарапайым сұрақтарға ым-ишара (мы-салы, затқа немесе суретке нұсқау), сөздер және қысқа фразамен жауап қайтару 0.2.1.1 Лексикалық тақырыптар бойынша сөйлеу барысында жаңа сөздерді қолдану 0.3.1.1 Ақпаратты сурет, иллюстрациядан табу және сәйкестендіру 0.4.1.1 Тыңдалған мәтіндегі ақпараттың мазмұнын сурет, сызбанұсқа, белгілер арқылы жеткізу 0.5.1.1 Сөйлеу барысында заттың атауын біл-діретін сөздерді қолдану. | 1 | ||
3-апта |
| 0.1.3.1 Лексикалық тақырыптар бойынша жиі қайталанатын сөздердің мағынасын түсіну 0.1.4.1 Қарапайым сұрақтарға ым-ишара (мы-салы, затқа немесе суретке нұсқау), сөздер және қысқа фразамен жауап қайтару 0.2.1.1 Лексикалық тақырыптар бойынша сөйлеу барысында жаңа сөздерді қолдану 0.3.1.1 Ақпаратты сурет, иллюстрациядан табу және сәйкестендіру 0.4.1.1 Тыңдалған мәтіндегі ақпараттың мазмұнын сурет, сызбанұсқа, белгілер арқылы жеткізу 0.5.1.3 Сөйлеу барысында заттың қимылын біл-діретін сөздерді қолдану. | 1 | |
| 0.1.3.1 Лексикалық тақырыптар бойынша жиі қайталанатын сөздердің мағынасын түсіну 0.1.4.1 Қарапайым сұрақтарға ым-ишара (мысалы затқа немесе суретке нұсқау), сөздер және қысқа фразамен жауап қайтару 0.2.1.1 Лексикалық тақырыптар бойынша сөйлеу барысында жаңа сөздерді қолдану 0.3.1.1 Ақпаратты сурет, иллюстрациядан табу және сәйкестендіру 0.4.1.1 Тыңдалған мәтіндегі ақпараттың мазмұнын сурет, сызбанұсқа, белгілер арқылы жеткізу 0.5.1.1 Сөйлеу барысында заттың атауын білдіретін сөздерді қолдану. | 1 | ||
4-апта |
| 0.1.3.1 Лексикалық тақырыптар бойынша жиі қайталанатын сөздердің мағынасын түсіну 0.1.4.1 Қарапайым сұрақтарға ым-ишара (мысалы, затқа немесе суретке нұсқау), сөздер және қысқа фразамен жауап қайтару 0.2.1.1 Лексикалық тақырыптар бойынша сөйлеу барысында жаңа сөздерді қолдану 0.3.1.1 Ақпаратты сурет, иллюстрациядан табу және сәйкестендіру 0.4.1.1 Тыңдалған мәтіндегі ақпараттың мазмұнын сурет, сызбанұсқа, белгілер арқылы жеткізу 0.5.1.3 Сөйлеу барысында заттың қимылын біл-діретін сөздерді қолдану. | 1 | |
| 0.1.3.1 Лексикалық тақырыптар бойынша жиі қайталанатын сөздердің мағынасын түсіну 0.1.4.1 Қарапайым сұрақтарға ым-ишара (мысалы, затқа немесе суретке нұсқау), сөздер және қысқа фразамен жауап қайтару 0.2.1.1 Лексикалық тақырыптар бойынша сөйлеу барысында жаңа сөздерді қолдану 0.3.1.1 Ақпаратты сурет, иллюстрациядан табу және сәйкестендіру 0.4.1.1 Тыңдалған мәтіндегі ақпараттың мазмұнын сурет, сызбанұсқа, белгілер арқылы жеткізу 0.5.1.3 Сөйлеу барысында заттың қимылын біл-діретін сөздерді қолдану. | 1 | ||
9.Әрқашан күн сөнбесін! Мамыр | 1-апта |
| 0.1.3.1 Лексикалық тақырыптар бойынша жиі қайталанатын сөздердің мағынасын түсіну 0.1.4.1 Қарапайым сұрақтарға ым-ишара (мысалы, затқа немесе суретке нұсқау), сөздер және қысқа фразамен жауап қайтару 0.2.1.1 Лексикалық тақырыптар бойынша сөйлеу барысында жаңа сөздерді қолдану 0.3.1.1 Ақпаратты сурет, иллюстрациядан табу және сәйкестендіру 0.4.1.1 Тыңдалған мәтіндегі ақпараттың мазмұнын сурет, сызбанұсқа, белгілер арқылы жеткізу 0.5.1.1 Сөйлеу барысында заттың атауын білдіретін сөздерді қолдану. | 1 |
| 0.1.3.1 Лексикалық тақырыптар бойынша жиі қайталанатын сөздердің мағынасын түсіну 0.1.4.1 Қарапайым сұрақтарға ым-ишара (мысалы, затқа немесе суретке нұсқау), сөздер және қысқа фра-замен жауап қайтару 0.2.1.1 Лексикалық тақырыптар бойынша сөйлеу ба-рысында жаңа сөздерді қолдану 0.3.1.1 Ақпаратты сурет, иллюстрациядан табу және сәйкестендіру 0.4.1.1 Тыңдалған мәтіндегі ақпараттың мазмұнын сурет, сызбанұсқа, белгілер арқылы жеткізу 0.5.1.1 Сөйлеу барысында заттың атауын білдіретін сөздерді қолдану 0.5.1.3 Сөйлеу барысында заттың қимылын білдіретін сөздерді қолдану | 1 | ||
2-апта |
| 0.1.3.1 Лексикалық тақырыптар бойынша жиі қайталанатын сөздердің мағынасын түсіну 0.1.4.1 Қарапайым сұрақтарға ым-ишара (мысалы, затқа немесе суретке нұсқау), сөздер және қысқа фразамен жауап қайтару 0.2.1.1 Лексикалық тақырыптар бойынша сөйлеу барысында жаңа сөздерді қолдану 0.3.1.1 Ақпаратты сурет, иллюстрациядан табу және сәйкестендіру 0.4.1.1 Тыңдалған мәтіндегі ақпараттың мазмұнын сурет, сызбанұсқа, белгілер арқылы жеткізу 0.5.1.3 Сөйлеу барысында заттың қимылын біл-діретін сөздерді қолдану. | 1 | |
| 0.1.3.1 Лексикалық тақырыптар бойынша жиі қайталанатын сөздердің мағынасын түсіну 0.1.4.1 Қарапайым сұрақтарға ым-ишара (мысалы, затқа немесе суретке нұсқау), сөздер және қысқа фразамен жауап қайтару 0.2.1.1 Лексикалық тақырыптар бойынша сөйлеу барысында жаңа сөздерді қолдану 0.3.1.1 Ақпаратты сурет, иллюстрациядан табу және сәйкестендіру 0.4.1.1 Тыңдалған мәтіндегі ақпараттың мазмұнын сурет, сызбанұсқа, белгілер арқылы жеткізу 0.5.1.3 Сөйлеу барысында заттың қимылын біл-діретін сөздерді қолдану. | 1 | ||
3-апта |
| 0.1.3.1 Лексикалық тақырыптар бойынша жиі қайталанатын сөздердің мағынасын түсіну 0.1.4.1 Қарапайым сұрақтарға ым-ишара (мысалы, затқа немесе суретке нұсқау), сөздер және қысқа фра-замен жауап қайтару 0.2.1.1 Лексикалық тақырыптар бойынша сөйлеу ба-рысында жаңа сөздерді қолдану 0.3.1.1 Ақпаратты сурет, иллюстрациядан табу және сәйкестендіру 0.4.1.1 Тыңдалған мәтіндегі ақпараттың мазмұнын сурет, сызбанұсқа, белгілер арқылы жеткізу 0.5.1.3 Сөйлеу барысында заттың қимылын білдіретін сөздерді қолдану. | 1 | |
| 0.1.3.1 Лексикалық тақырыптар бойынша жиі қайталанатын сөздердің мағынасын түсіну 0.1.4.1 Қарапайым сұрақтарға ым-ишара (мысалы, затқа немесе суретке нұсқау), сөздер және қысқа фразамен жауап қайтару 0.2.1.1 Лексикалық тақырыптар бойынша сөйлеу барысында жаңа сөздерді қолдану 0.2.2.1 Пікірін білдіру (педагог көмегімен), 2–3 сөйлемнен кем емес. 0.4.1.1 Тыңдалған мәтіндегі ақпараттың мазмұнын сурет, сызбанұсқа, белгілер арқылы жеткізу 0.5.1.4 Сөйлеу барысында заттың сынын (заттың түсін, пішінін, көлемін) білдіретін сөздерді қолдану. | 1 | ||
4-апта |
| 0.1.3.1 Лексикалық тақырыптар бойынша жиі қайталанатын сөздердің мағынасын түсіну 0.1.4.1 Қарапайым сұрақтарға ым-ишара (мысалы, затқа немесе суретке нұсқау), сөздер және қысқа фразамен жауап қайтару 0.2.2.1 Пікірін білдіру (педагог көмегімен), 2–3 сөйлемнен кем емес. 0.3.1.1 Ақпаратты сурет, иллюстрациядан табу және сәйкестендіру 0.4.1.1 Тыңдалған мәтіндегі ақпараттың мазмұнын сурет, сызбанұсқа, белгілер арқылы жеткізу 0.5.1.4 Сөйлеу барысында заттың санын білдіретін сөздерді қолдану. | 1 | |
| 0.1.3.1 Лексикалық тақырыптар бойынша жиі қайталанатын сөздердің мағынасын түсіну 0.1.4.1 Қарапайым сұрақтарға ым-ишара (мысалы, затқа немесе суретке нұсқау), сөздер және қысқа фразамен жауап қайтару 0.2.1.1 Лексикалық тақырыптар бойынша сөйлеу барысында жаңа сөздерді қолдану 0.2.2.1 Пікірін білдіру (педагог көмегімен), 2–3 сөйлемнен кем емес. 0.3.1.1 Ақпаратты сурет, иллюстрациядан табу және сәйкестендіру 0.4.1.1 Тыңдалған мәтіндегі ақпараттың мазмұнын сурет, сызбанұсқа, белгілер арқылы жеткізу | 1 | ||
5-апта |
| 0.1.3.1 Лексикалық тақырыптар бойынша жиі қайталанатын сөздердің мағынасын түсіну 0.1.4.1 Қарапайым сұрақтарға ым-ишара (мысалы, затқа немесе суретке нұсқау), сөздер және қысқа фразамен жауап қайтару 0.2.2.1 Пікірін білдіру (педагог көмегімен), 2–3 сөйлемнен кем емес. 0.3.1.1 Ақпаратты сурет, иллюстрациядан табу және сәйкестендіру 0.4.1.1 Тыңдалған мәтіндегі ақпараттың мазмұнын сурет, сызбанұсқа, белгілер арқылы жеткізу 0.5.1.4 Сөйлеу барысында заттың санын білдіретін сөздерді қолдану. | 1 | |
| 0.1.3.1 Лексикалық тақырыптар бойынша жиі қайталанатын сөздердің мағынасын түсіну 0.1.4.1 Қарапайым сұрақтарға ым-ишара (мысалы, затқа немесе суретке нұсқау), сөздер және қысқа фразамен жауап қайтару 0.2.1.1 Лексикалық тақырыптар бойынша сөйлеу барысында жаңа сөздерді қолдану 0.2.2.1 Пікірін білдіру (педагог көмегімен), 2–3 сөйлемнен кем емес. 0.3.1.1 Ақпаратты сурет, иллюстрациядан табу және сәйкестендіру 0.4.1.1 Тыңдалған мәтіндегі ақпараттың мазмұнын сурет, сызбанұсқа, белгілер арқылы жеткізу |