03
февраль
2022
Инд карта сред Подсолнух 20-21ж
2020-2021 оқу жылындағы Баланың жеке даму картасы
Баланың аты –жөні: Ахатов Аким Туған жылы: Жасы 3. білім беру ұйымының атауы: МКҚК №47 бала бақша
Тобы: Ортаңғы Қыркүйек айы
2020-2021 оқу жылындағы Баланың жеке даму картасы
Баланың аты –жөні:Серикболов Адиль жылы: Жасы 3 білім беру ұйымының атауы. МКҚК №47 бала бақша
Топ: Ортаңғы Қыркүйек-Қаңтар-Мамыр айлары
2020-2021 оқу жылындағы Баланың жеке даму картасы
Баланың аты –жөні:Болат Ернур Туған жылы: Жасы 3 білім беру ұйымының атауы МКҚК №47 бала бақша
Тобы: Ортаңғы Қыркүйек-Қаңтар-Мамыр айлары
2020-2021 оқу жылындағы Баланың жеке даму картасы
Баланың аты –жөні:Абишев Алинур Туған жылы:Жасы 3 білім беру ұйымының атауы МКҚК №47 бала бақша Тобы: Ортаңғы Қыркүйек-Қаңтар-Мамыр айлары
2020-2021 оқу жылындағы Баланың жеке даму картасы
Баланың аты –жөні:Адилбекұлы Алибек Туған жылы:Жасы 3 білім беру ұйымының атауы МКҚК №47 бала бақша
Тобы:Ортаңғы Қыркүйек-Қаңтар-Мамыр айлары
2020-2021 ж оқу жылындағы Баланың жеке даму картасы
Баланың аты –жөні:Даулетбаева Айлана Жасы 3 білім беру ұйымының атауы МКҚК №47 бала бақша Тобы: Ортаңғы Қыркүйек-Қаңтар-Мамыр айлары
2020-2021 оқу жылындағы Баланың жеке даму картасы
Баланың аты –жөні:Жақсыгорин Алишер Туған жылы:Жасы 3 білім беру ұйымының атауы МКҚК №47 бала бақша
Тобы:Ортаңғы Қыркүйек-Қаңтар-Мамыр айлары
2020-2021 оқу жылындағы Баланың жеке даму картасы
Баланың аты –жөні:Қылычбек Жания Жасы 3 білім беру ұйымының атауы МКҚК №47 бала бақша Тобы:Ортаңғы Қыркүйек-Қазан-Мамыр Айлары
2020-2021 оқу жылындағы Баланың жеке даму картасы
Баланың аты –жөні:Гоншарова Диана жылы:Жасы 3 білім беру ұйымының атауы МКҚК №47 бала бақша
Тобы. Ортаңғы Қыркүйек Айы
2020-2021 оқу жылындағы Баланың жеке даму картасы
Баланың аты –жөні:Омаров Алдияр Жасы 3 білім беру ұйымының атауы МКҚК №47 бала бақша Тобы: Ортаңғы Қыркүйек-Қаңтар -Мамыр айлары
2020-2021 оқу жылындағы Баланың жеке даму картасы
Баланың аты –жөні:Штапов Игорь Жасы 3 білім беру ұйымының атауы: МКҚК №47 бала бақша
Тобы: Ортаңғы Қыркүйек айы
2020-2021 оқу жылындағы Баланың жеке даму картасы
Баланың аты –жөні:Талғат Асылай Жасы 3 білім беру ұйымының атауы: МКҚК №47 бала бақша Тобы: Ортаңғы Қыркүйек-Қаңтар-Мамыр айлары
2020-2021 оқу жылындағы Баланың жеке даму картасы
Баланың аты –жөні:Кикбай Камалия Жасы 3 білім беру ұйымының атауы: МКҚК №47 бала бақша
Тобы:Ортаңғы Қыркүйек айы
2020-2021 оқу жылындағы Баланың жеке даму картасы
Баланың аты –жөні:Шимчик Савелий Туған жылы:Жасы 3 білім беру ұйымының атауы: МКҚК №47 бала бақша Тобы: Ортаңғы Қыркүйек-Қаңтар-Мамыр айлары
2020-2021 оқу жылындағы Баланың жеке даму картасы Баланың аты –жөні:Нуруллаева Сафия Жасы 3 білім беру ұйымының атауы: МКҚК №47 бала бақша Тобы: Ортаңғы Қыркүйек-Қаңтар-Мамыр айлары
2020-2021 оқу жылындағы Баланың жеке даму картасы
Баланың аты –жөні:Бексултан Аиша Жасы 3 білім беру ұйымының атауы: МКҚК №47 бала бақша Тобы:Ортаңғы Қыркүйек айы
2020-2021 оқу жылындағы Баланың жеке даму картасы
Баланың аты –жөні: Абдуахап Айару Жасы 3 білім беру ұйымының атауы: МКҚК №47 бала бақша Тобы:Ортаңғы Қаңтар-Мамыр айлары
2020-2021 оқу жылындағы Баланың жеке даму картасы
Баланың аты –жөні: Қанатова Амина Жасы 3 білім беру ұйымының атауы: МКҚК №47 бала бақша Тобы:Ортаңғы Қаңтар-Мамыр айлары
2020-2021 оқу жылындағы Баланың жеке даму картасы
Баланың аты –жөні: Искакова Айсана Жасы 3 білім беру ұйымының атауы: МКҚК №47 бала бақша Тобы:Ортаңғы Қаңтар-Мамыр айлары
2020-2021 оқу жылындағы Баланың жеке даму картасы
Баланың аты –жөні: Виногрон Алисия Жасы 3 білім беру ұйымының атауы: МКҚК №47 бала бақша Тобы:Ортаңғы Қаңтар-Мамыр айлары
Баланың аты –жөні: Ахатов Аким Туған жылы: Жасы 3. білім беру ұйымының атауы: МКҚК №47 бала бақша
Тобы: Ортаңғы Қыркүйек айы
Білім беру салалары. | Түзету іс-шаралары «Бастапқы бақылаудан кейін» | Түзету іс –шаралары «аралық бақылаудан кейін» | Түзету іс-шаралары «қортынды бақылаудан кейін» | Қортынды |
Денсаулық | Спорттық ойын элеметтерін және жаттығуларын менгеруге жылдамдыққа үйрету. | |||
Қатынас | Негізгі ойды дұрыс жіткізіп толық түсінікті айтуға үйрету. | |||
Таным | Өлі табиғаттың кейбір құбылыстар туралы түсініктерін қалыптастыру | |||
Шығармашылық | Суретті салуда мәнерлеу құралдарын қазақтын ою-өрнек элементтерімен қолдануға үйрету. | |||
Әлеумет | Қарапайым себеп салдарын орындай білуге баулу. |
Баланың аты –жөні:Серикболов Адиль жылы: Жасы 3 білім беру ұйымының атауы. МКҚК №47 бала бақша
Топ: Ортаңғы Қыркүйек-Қаңтар-Мамыр айлары
Білім беру салалары. | Түзету іс-шаралары «Бастапқы бақылаудан кейін» | Түзету іс –шаралары «аралық бақылаудан кейін» | Түзету іс-шаралары «қортынды бақылаудан кейін» | Қортынды |
Денсаулық | Шынықтыру шараларының маңыздылығын мен қажеттілігін үйрету. | Қозғалыс ойындарында ережелерін сақтауға үйрету | Денсаулық үшін гигиеналық шаралардың маңыздылығы туралы түсініктерін қалыптыстыру;бет орамал,майлық,сүлгі,тарақ.түбек | Қимыл белсенділігіне және дене жаттығуларына қызығушылық танытады. |
Қатынас | Негізгі оиды дұрыс жеткізуге дұрыс қалыптасытыру | Қоршаған орта туралы түсінігін дамыту. | Қоршаған орта туралы түсінігін дамыту. | Ертегілер иен иәңгімелердің мазмұнын айтуға талпынады. |
Таным | Өлі табиғаттын кеибір құбылыстарын біліп үирету. | Суреттерден орман жіидектері мен саңырауқұлақтарын тануға үирету. | Шамасы бойынша әртүрлі құрастыруды жасауға үйрету | Әртүрлі түстегі және пішінді ажырата біледі. |
Шығармашылық | Жұмыс тәсілдерін тануға және негіздеуге түсініктерін қалыптастыру. | Сюжетті суреттерді салуға үйрету. | Қарапайым үйлесімділікті сақтай отырып адаммен жануарлардың пішінін мүсіндей білімге балу | Желімдеу техникасының бастапқы дағдыларына ие. |
Әлеумет | Тіршілік иелеріне жанашырлық білуді үирету. | Балабақша атауын нөмерінаитуға,үиден балабақшаға дейнгі жолды білуге баулу. | Кеибір кәсіптік және ауыл шаруашылық мамандар жаилы білуге үирет | Табиғатқа қамқорлық жасауға ынталанады. |
Баланың аты –жөні:Болат Ернур Туған жылы: Жасы 3 білім беру ұйымының атауы МКҚК №47 бала бақша
Тобы: Ортаңғы Қыркүйек-Қаңтар-Мамыр айлары
Білім беру салалары. | Түзету іс-шаралары «Бастапқы бақылаудан кейін» | Түзету іс –шаралары «аралық бақылаудан кейін» | Түзету іс-шаралары «қортынды бақылаудан кейін» | Қортынды |
Денсаулық | Қозғалыс оиындарында оиын ережелерін дұрыс сақтауға үйрету. | Спорттық ойын элеметтерін және жаттығуларын менгеруге жылдамдыққа үйрету. | Жүгіру өрмелеу және секірудің тепе теңдк сақтаудыңдәлдеп лақтырудың бастапқы дағдыларына ие. | Ересектердің көмегімен киімінің сыдырмас ілегін салады, киіну және шешіну түймелеу дағдыларына ие. |
Қатынас | Сөздерге дыбыстық талдау жасауға үйрету. | Негізгі ойды дұрыс жіткізіп толық түсінікті айтуға үйрету. | Өзі. Отбасы мүшелері сүйікті ойыншықтарын жайлы сұрақтарға толық жауап береді. | 3-5 сөзбен тұратын тіркестермен, сөйлемдермен сөйлейді. Ақпараттармен бөліседі. |
Таным | Адамдардың еңбегіне ұқыпты қатынас жасауға үйрету. | Өлі табиғаттың кейбір құбылыстар туралы түсініктерін қалыптастыру | Пішіні. Түсі көлемі қолданысы бойынша заттарды топтастырады және таңдайды. | Ағаш шөп гүлсөздерін дұрыс қолданады. |
Шығармашылық | Сюжетті суреттерді салуды үйрету. | Суретті салуда мәнерлеу құралдарын қазақтын ою-өрнек элементтерімен қолдануға үйрету. | Қағазға және құмға сурет салудың бастапқы техникасын меңгереді | Жұмыс аяқталған соң қолдарын дымқыл шүберекпен сүрте алады. |
Әлеумет | Көлік құралдарын ажырата білуге үирету. | Қарапайым себеп салдарын орындай білуге баулу. | Отбасы мүшелерімен өзіне жақын адамдардың есімдерін толықтай атай алады. | Табиғат құбылыстарына қызығушылықтарын тәрбиелеу. |
Баланың аты –жөні:Абишев Алинур Туған жылы:Жасы 3 білім беру ұйымының атауы МКҚК №47 бала бақша Тобы: Ортаңғы Қыркүйек-Қаңтар-Мамыр айлары
Білім беру салалары. | Түзету іс-шаралары «Бастапқы бақылаудан кейін» | Түзету іс –шаралары «аралық бақылаудан кейін» | Түзету іс-шаралары «қортынды бақылаудан кейін» | Қортынды |
Денсаулық | Қозғалыс ойындарында ережелерін сақтауға үйрету | Денсаулық үшін гигиеналық шаралардың маңыздылығы туралы түсініктерін қалыптыстыру;бет орамал,майлық,сүлгі,тарақ.түбек | Өздігімен ұқыпты тамақтанады. Қасық кесе майлықты дұрыс және орынды қолданады. | |
Қатынас | Қоршаған орта туралы түсінігін дамыту. | Негізгі ойды дұрыс жеткізе білуге үирену | Адамның дене мүшелерін тұрмыстық және ойын әрекетін әртүрлі өлшем сөздерді түсінеді, атай алады. | |
Таным | Суреттерден орман жіидектері мен саңырауқұлақтарын тануға үирету. | Шамасы бойынша әртүрлі құрастыруды жасауға үйрету | Көкөністермен жемістердің бірнеше түрлерін сыртқы түрі және дәмі бойынша дұрыс атай алады. | |
Шығармашылық | Сюжетті суреттерді салуға үйрету. | Қарапайм жанырларды ажыратуға бейімдеу | Түрлі-түсті қарандаштармен фломастерлермен, гуаштың төрт түсімен сурет сала алады. | |
Әлеумет | Балабақша атауын нөмерінаитуға,үиден балабақшаға дейнгі жолды білуге баулу. | Қазақстанның ән ұранын аитыл,ан кезде өзін ұстай білуге үирету. | Жануарлармен құстарға қамқорлықпен қарайды. Ауа раынң жағдайларын анықтай білу |
Баланың аты –жөні:Адилбекұлы Алибек Туған жылы:Жасы 3 білім беру ұйымының атауы МКҚК №47 бала бақша
Тобы:Ортаңғы Қыркүйек-Қаңтар-Мамыр айлары
Білім беру салалары. | Түзету іс-шаралары «Бастапқы бақылаудан кейін» | Түзету іс –шаралары «аралық бақылаудан кейін» | Түзету іс-шаралары «қортынды бақылаудан кейін» | Қортынды |
Денсаулық | Қозғалыс ойындарында ойын ережелерін сақтап білуге үирету | Негізгі пайдалы азық –түліктерді толық ажыратып айтуға үйрету | Жеке бас гигиенасын бастапқы дағдыларын меңгерген | Өздігінен ұқыпты тамақтанады. Өзінің таза жүруіне мән бере алады. |
Қатынас | Ана тіліндегі барлық дыбыстарды айта алуға үирету. | Алуан түрлі заттарды жалпылап және сипаттауға бейімдеу | Шығармалардың, ертегілерді ұқыпты тыңдап мазмұнын кішірім айтуға талпынады | Сөйлеуду ыдыстардың жихаздардың көлі құралдарының атауларын қолдана алады. |
Таным | Көлемдегі сандарды тура және кері санай білуге баулу. | Қозғалыс ойындарында ойын ережелерін сақтауға үйрету | Ересектердің көмегімен қарапайым заттарды тұрғыза алады. | Суретте жануарларды тауып атайды, олардың сипаттық ерекшеліктерін атайды. |
Шығармашылық | Сюжеттік суреттерді салуға беиімдеу. | Қарапайым үйлесімділікті сақтай отырып адаммен жануарлардың пішінін мүсіндей білімге балу | Қағаз бетіне түзу тік көлденең үздіксіз сызықтар жүргізе алады | Заттармен ұқсастық табыстыра алады. |
Әлеумет | Табиғатқа зиян келтіру мүмкін жағдаилар мен әркеттерді үирету. | Кеибір кәсіптік ауыл шаруашылық мамандар жаилы үирету. | Заттар, ойыншықтар, кітаптар және ыдыстарға ұқыптылықпен қарауды біледі. | Отбасы мүшелеоімен өзіне жақын адамдардың есімдерін атайды. |
Баланың аты –жөні:Даулетбаева Айлана Жасы 3 білім беру ұйымының атауы МКҚК №47 бала бақша Тобы: Ортаңғы Қыркүйек-Қаңтар-Мамыр айлары
Білім беру салалары. | Түзету іс-шаралары «Бастапқы бақылаудан кейін» | Түзету іс –шаралары «аралық бақылаудан кейін» | Түзету іс-шаралары «қортынды бақылаудан кейін» | Қортынды |
Денсаулық | Денсаулық үшін гигиеналық шаралардың маңыздылығы туралы түсініктерін қалыптыстыру;бет орамал,майлық,сүлгі,тарақ.түбек | Қозғалыс ойындарында ойын ережелерін сақтап білуге үирету | Ересектермен бірге дене жаттығуларын орындай алады | Қимыл белсенділігіне және дене белсенділігіне жаттығуына қызығушылық арттырады. |
Қатынас | Негізгі ойды дұрыс жеткізе білуге үирену | Ана тіліндегі барлық дыбыстарды айта алуға үирету. | Зейін қойып тыңдай біледі. | Ересектердің сөзін бөлмей тыңдай алады. |
Таным | Шамасы бойынша әртүрлі құрастыруды жасауға үйрету | Көлемдегі сандарды тура және кері санай білуге баулу. | Бір затты топтан бөледі және топтарға біріктіре алады. | Әртүрлі пішіндерді және түстерді толықтай ажырата біледі. |
Шығармашылық | Қарапайм жанырларды ажыратуға бейімдеу | Сюжеттік суреттерді салуға беиімдеу. | Сазбалшықтың және ермексаздың кейбір қасиеттерін біледі. | Желімдну техникасын бастапқы дағдыларына ие. |
Әлеумет | Қазақстанның ән ұранын аитыл,ан кезде өзін ұстай білуге үирету. | Сурет,мүсіндеу,құрастыру кезінде өз көңіл күиін жеткізе білуге үрету | Жануарлар мен құстарға қамқорлық жасай алады. | Табиғатты ласмауға қорғауға ынталанады. |
Баланың аты –жөні:Жақсыгорин Алишер Туған жылы:Жасы 3 білім беру ұйымының атауы МКҚК №47 бала бақша
Тобы:Ортаңғы Қыркүйек-Қаңтар-Мамыр айлары
Білім беру салалары. | Түзету іс-шаралары «Бастапқы бақылаудан кейін» | Түзету іс –шаралары «аралық бақылаудан кейін» | Түзету іс-шаралары «қортынды бақылаудан кейін» | Қортынды |
Денсаулық | Негізгі пайдалы азық –түліктерді толық ажыратып айтуға үйрету | Қозғалыс ойындарында ойын ережелерін сақтап білуге үирету | Спорттықжаттығуларды орындаудың бастапқы техникасына ие | Өздәгәнен ұқыпты таза тамақтанады. Қасық кесе майлықты дұрыс пайдалана алады. |
Қатынас | Алуан түрлі заттарды жалпылап және сипаттауға бейімдеу | Ана тіліндегі барлық дыбыстарды айта алуға үирету. | Шығармалардың мазмұнына эмоциалы көңіл күй таныта алады. | Сөйлеуде ыдыстардың киімдердің үй жануарымен олардың төлдерінің атауларын қолдана алады |
Таным | Қозғалыс ойындарында ойын ережелерін сақтауға үйрету | Көлемдегі сандарды тура және кері санай білуге баулу. | Ересектердің көрсетуі бойынша қарапавйым құрылыстар тұрғызады. | Суреттерден жануарларды тауып, атайды,олардың сипаттық ерекшеліктерін атайды. |
Шығармашылық | Қарапайым үйлесімділікті сақтай отырып адаммен жануарлардың пішінін мүсіндей білімге балу | Сюжеттік суреттерді салуға беиімдеу. | Қағаз бетіне түзу, тік, көлденең және үздіксіз сызықтар жүргізу біледі. | Заттармен ұқсастық таба алады. |
Әлеумет | Кеибір кәсіптік ауыл шаруашылық мамандар жаилы үирету. | Сурет,мүсіндеу,құрастыру кезінде өз көңіл күиін жеткізе білуге үрету | Заттарды ойыншықтарды кітаптар және ыдыстарға ұқыптылықпен қарауды біледі. | Отбасы мүшелерімен өзіне жақөын адамдардың есімдерін толықтай атай алады. |
Баланың аты –жөні:Қылычбек Жания Жасы 3 білім беру ұйымының атауы МКҚК №47 бала бақша Тобы:Ортаңғы Қыркүйек-Қазан-Мамыр Айлары
Білім беру салалары. | Түзету іс-шаралары «Бастапқы бақылаудан кейін» | Түзету іс –шаралары «аралық бақылаудан кейін» | Түзету іс-шаралары «қортынды бақылаудан кейін» | Қортынды |
Денсаулық | Спорттық ойын элеметтерін және жаттығуларын менгеруге жылдамдыққа үйрету. | Қозғалыс ойындарында ойын ережелерін сақтап білуге үирету | Жеке бас гигиенасын бастапқы дағдыларын меңгерген | Өздігінен ұқыпты тамақтанады. Өзінің таза жүруіне мән бере алады. |
Қатынас | Негізгі ойды дұрыс жіткізіп толық түсінікті айтуға үйрету. | Қоршаған орта туралы түсінік беруге баулу | Негізгі ойын дұрыс толығымен жеткізе алады | Сөйлеуде толық өз ойын жеткізіп, барлық заттардың , жануарлардың төлдеоін толығымен ажырата алады. |
Таным | Өлі табиғаттың кейбір құбылыстар туралы түсініктерін қалыптастыру | Ұсақ қағаздарды даиындау кезіндегі бүктей білуге баулу | Ересектердің қарауымен өзі неше түрлі құрылыстарды тұрғыза алады. | Суретте жануарларды, аңдарды тауып төлдері мен толықтай атай алады. |
Шығармашылық | Суретті салуда мәнерлеу құралдарын қазақтын ою-өрнек элементтерімен қолдануға үйрету. | Бірнеше бөліктерден пішін құрастыруды үирету | Қарандаштарды, қылқаламды үш саусақпен дұрыс ұстай алады. | Бірдей немесе неше түрлі шарларды өз күшімен толықтай сала алады. |
Әлеумет | Үиде балабақшада ,қоғамдық орында қарым қатынас сақтауға үирету. | Жақсы мен жаман әрекеттерді ажырата білуге үирету | Өз ойын толықтай жеткізе алады | Балабақшада достарын, отбасы мүшелероін, таныстарының аттарын толықтай атай алады. |
Баланың аты –жөні:Гоншарова Диана жылы:Жасы 3 білім беру ұйымының атауы МКҚК №47 бала бақша
Тобы. Ортаңғы Қыркүйек Айы
Білім беру салалары. | Түзету іс-шаралары «Бастапқы бақылаудан кейін» | Түзету іс –шаралары «аралық бақылаудан кейін» | Түзету іс-шаралары «қортынды бақылаудан кейін» | Қортынды |
Денсаулық | Қозғалыс ойындарында ойын ережелерін сақтап білуге үирету | |||
Қатынас | Ана тіліндегі барлық дыбыстарды айта алуға үирету. | |||
Таным | Көлемдегі сандарды тура және кері санай білуге баулу. | |||
Шығармашылық | Сюжеттік суреттерді салуға беиімдеу. | |||
Әлумет | Сурет,мүсіндеу,құрастыру кезінде өз көңіл күиін жеткізе білуге үрету |
Баланың аты –жөні:Омаров Алдияр Жасы 3 білім беру ұйымының атауы МКҚК №47 бала бақша Тобы: Ортаңғы Қыркүйек-Қаңтар -Мамыр айлары
Білім беру салалары. | Түзету іс-шаралары «Бастапқы бақылаудан кейін» | Түзету іс –шаралары «аралық бақылаудан кейін» | Түзету іс-шаралары «қортынды бақылаудан кейін» | Қортынды |
Денсаулық | Қозғалыс оиындарында оиын ережелерін дұрыс сақтауға үйрету. | Негізгі пайдалы азық –түліктерді толық ажыратып айтуға үйрету | Спорттық ойын элеметтерін және жаттығуларын менгеруге жылдамдыққа үйрету. | Қимыл белсенділігіне және дене жаттығуларын толық орындайды |
Қатынас | Сөздерге дыбыстық талдау жасауға үйрету. | Негізгі ойды дұрыс жіткізіп толық түсінікті айтуға үйрету. | Негізгі ойды дұрыс жіткізіп толық түсінікті айтуға үйрету. | Ертегілермен әңгімелді түсіндіре және мазмұнын айтуға толығымен тырысады. |
Таным | Адамдардың еңбегіне ұқыпты қатынас жасауға үйрету. | Өлі табиғаттың кейбір құбылыстар туралы түсініктерін қалыптастыру | Өлі табиғаттың кейбір құбылыстар туралы түсініктерін қалыптастыру | Бір немесе бірнеше заттарды топтарға бөліп біріктіре алады. |
Шығармашылық | Сюжетті суреттерді салуды үйрету. | Суретті салуда мәнерлеу құралдарын қазақтын ою-өрнек элементтерімен қолдануға үйрету. | Суретті салуда мәнерлеу құралдарын қазақтын ою-өрнек элементтерімен қолдануға үйрету | Желімдеу техникасын бастапқы дағдылпарына ие |
Әлеумет | Жолда жүру негізгі ережелерін білуге үирету. | Қарапаиым себеп салдарын білуге үирету. | Қарапаиым себеп салдарын білуге үирету. | Табиғатқа толықтай қамқор жасай алады. |
Баланың аты –жөні:Штапов Игорь Жасы 3 білім беру ұйымының атауы: МКҚК №47 бала бақша
Тобы: Ортаңғы Қыркүйек айы
Білім беру салалары. | Түзету іс-шаралары «Бастапқы бақылаудан кейін» | Түзету іс –шаралары «аралық бақылаудан кейін» | Түзету іс-шаралары «қортынды бақылаудан кейін» | Қортынды |
Денсаулық | Спорттық ойын элеметтерін және жаттығуларын менгеруге жылдамдыққа үйрету. | |||
Қатынас | Негізгі ойды дұрыс жіткізіп толық түсінікті айтуға үйрету. | |||
Таным | Өлі табиғаттың кейбір құбылыстар туралы түсініктерін қалыптастыру | |||
Шығармашылық | Суретті салуда мәнерлеу құралдарын қазақтын ою-өрнек элементтерімен қолдануға үйрету. | |||
Әлеумет | Қарапаиым себеп салдарын білуге үирету. |
Баланың аты –жөні:Талғат Асылай Жасы 3 білім беру ұйымының атауы: МКҚК №47 бала бақша Тобы: Ортаңғы Қыркүйек-Қаңтар-Мамыр айлары
Білім беру салалары. | Түзету іс-шаралары «Бастапқы бақылаудан кейін» | Түзету іс –шаралары «аралық бақылаудан кейін» | Түзету іс-шаралары «қортынды бақылаудан кейін» | Қортынды |
Денсаулық | Шынықтыру шараларының маңыздылығын мен қажеттілігін үйрету. | Спорттық ойын элеметтерін және жаттығуларын менгеруге жылдамдыққа үйрету. | Негізгі пайдалы азық –түліктерді толық ажыратып айтуға үйрету | Өздігінен ұқыпты спорттық жаттығуларды жасай алады |
Қатынас | Негізгі оиды дұрыс жеткізуге дұрыс қалыптасытыру | Сөздерге дыбыстық талдау жасауға үйрету. | Алуан түрлі заттарды жалпылап және сипаттауға бейімдеу | Қысқа төрт жолды тақпақтары тез жаттай алады. |
Таным | Өлі табиғаттын кеибір құбылыстарын біліп үирету. | Адамдардың еңбегіне ұқыпты қатынас жасауға үйрету | Қозғалыс ойындарында ойын ережелерін сақтауға үйрету | Құрылыс материалдарының негізгі пішінін толықтай ажыра біледі. |
Шығармашылық | Жұмыс тәсілдерін тануға және негіздеуге түсініктерін қалыптастыу | Суретті салуда мәнерлеу құралдарын қазақтын ою-өрнек элементтерімен қолдануға үйрету. | Қозғалыс ойындарында ойын ережелерін сақтауға үйрету | Қарапайым композицияларды орналастырады және құрастырады. |
Әлеумет | Қарапаиым себеп салдарын білуге үирету. | Үиде балабақшада ,қоғамдық орында қарым қатынас сақтауға үирету. | Кеибір кәсіптік ауыл шаруашылық мамандар жаилы үирету. | Құстар мен жануарларға толықтай қамқор бола алады. |
Баланың аты –жөні:Кикбай Камалия Жасы 3 білім беру ұйымының атауы: МКҚК №47 бала бақша
Тобы:Ортаңғы Қыркүйек айы
Білім беру салалары. | Түзету іс-шаралары «Бастапқы бақылаудан кейін» | Түзету іс –шаралары «аралық бақылаудан кейін» | Түзету іс-шаралары «қортынды бақылаудан кейін» | Қортынды |
Денсаулық | Шынықтыру шараларының маңыздылығын мен қажеттілігін үйрету. | |||
Коммуникация | Негізгі оиды дұрыс жеткізуге дұрыс қалыптасытыру | |||
Таным | Өлі табиғаттын кеибір құбылыстарын біліп үирету. | |||
Шығармашылық | Жұмыс тәсілдерін тануға және негіздеуге түсініктерін қалыптастыру. | |||
Әлеумет | Достарына туыстарына эмоциялық көңіл күиін білдіріп үлкендң сыилап меиірімдәләкке үирету |
Баланың аты –жөні:Шимчик Савелий Туған жылы:Жасы 3 білім беру ұйымының атауы: МКҚК №47 бала бақша Тобы: Ортаңғы Қыркүйек-Қаңтар-Мамыр айлары
Білім беру салалары. | Түзету іс-шаралары «Бастапқы бақылаудан кейін» | Түзету іс –шаралары «аралық бақылаудан кейін» | Түзету іс-шаралары «қортынды бақылаудан кейін» | Қортынды |
Денсаулық | Қозғалыс ойындарында ережелерін сақтауға үйрету | Шынықтыру шараларының маңыздылығын мен қажеттілігін үйрету. | Негізгі пайдалы азық –түліктерді толық ажыратып айтуға үйрету | Өздігінен дене жаттығуларын орындай алады. |
Қатынас | Қоршаған орта туралы түсінігін дамыту. | Негізгі оиды дұрыс жеткізуге дұрыс қалыптасытыру | Алуан түрлі заттарды жалпылап және сипаттауға бейімдеу | Шығармашылық ертегілерді қазақша толығымен түсінеді, бірақ өз ойын толық жеткізе алмайды. |
Таным | Суреттерден орман жіидектері мен саңырауқұлақтарын тануға үирету. | Өлі табиғаттын кеибір құбылыстарын біліп үирету. | Қозғалыс ойындарында ойын ережелерін сақтауға үйрету | Қоршаған табиғаттың сұлулығын байқауға толықтай қабілеті бар. |
Шығармашылық | Сюжетті суреттерді салуға үйрету. | Жұмыс тәсілдерін тануға және негіздеуге түсініктерін қалыптастыру. | Қарапайым үйлесімділікті сақтай отырып адаммен жануарлардың пішінін мүсіндей білімге балу | Барлық заттарға толық ұқсастық таба алады. |
Әлеумет. | Көлік құралдарын танып ажырата білуге үирету | Қарапаиым себеп салдарын білуге үирету. | Кеибір кәсіптік ауыл шаруашылық мамандар жаилы үирету. | Отбасын, достарыныңматын толықтай атай алады. |
Білім беру салалары. | Түзету іс-шаралары «Бастапқы бақылаудан кейін» | Түзету іс –шаралары «аралық бақылаудан кейін» | Түзету іс-шаралары «қортынды бақылаудан кейін» | Қортынды |
Денсаулық | Денсаулық үшін гигиеналық шаралардың маңыздылығы туралы түсініктерін қалыптыстыру;бет орамал,майлық,сүлгі,тарақ.түбек | Шынықтыру шараларының маңыздылығын мен қажеттілігін үйрету. | Қозғалыс ойындарында ойын ережелерін сақтап білуге үирету | Өзі ересектердің қарауымен толдықтай дене жаттығуларын орындай алады. |
Қатынас | Негізгі ойды дұрыс жеткізе білуге үирену | Қоршаған орта туралы түсінігін дамыту. | Қоршаған орта туралы түсінік беруге баулу | Әртүрлі өлшемді үлкен кіші білдіретін сөздерді түсінеді |
Таным | Шамасы бойынша әртүрлі құрастыруды жасауға үйрету | Өлі табиғаттын кеибір құбылыстарын біліп үирету. | Ұсақ қағаздарды даиындау кезіндегі бүктей білуге баулу | Тұрғызылған қарапайым құрылыстарды атай алады |
Шығармашылық | Қарапайм жанырларды ажыратуға бейімдеу | Жұмыс тәсілдерін тануға және негіздеуге түсініктерін қалыптастыру. | Бірнеше бөліктерден пішін құрастыруды үирету | Өзі орындаған жұмысқа қолдана алады. |
Әлеумет | Көлік құралдарын танып ажырата білуге үирету | Қарапаиым себеп салдарын білуге үирету. | Жақсы мен жаман әрекеттерді ажырата білуге үирету | Отбасы мүшелеорін өзіне жақын адамдардың есімдерін атайды. |
Баланың аты –жөні:Бексултан Аиша Жасы 3 білім беру ұйымының атауы: МКҚК №47 бала бақша Тобы:Ортаңғы Қыркүйек айы
Білім беру салалары. | Түзету іс-шаралары «Бастапқы бақылаудан кейін» | Түзету іс –шаралары «аралық бақылаудан кейін» | Түзету іс-шаралары «қортынды бақылаудан кейін» | Қортынды |
Денсаулық | Шынықтыру шараларының маңыздылығын мен қажеттілігін үйрету. | |||
Қатынас | Негізгі оиды дұрыс жеткізуге дұрыс қалыптасытыру | |||
Таным | Өлі табиғаттын кеибір құбылыстарын біліп үирету. | |||
Шығармашылық | Жұмыс тәсілдерін тануға және негіздеуге түсініктерін қалыптастыру. | |||
Әлеумет | Қарапаиым себеп салдарын білуге үирету. |
Баланың аты –жөні: Абдуахап Айару Жасы 3 білім беру ұйымының атауы: МКҚК №47 бала бақша Тобы:Ортаңғы Қаңтар-Мамыр айлары
Білім беру салалары. | Түзету іс-шаралары «Бастапқы бақылаудан кейін» | Түзету іс –шаралары «аралық бақылаудан кейін» | Түзету іс-шаралары «қортынды бақылаудан кейін» | Қортынды |
Денсаулық | Қозғалыс ойындарында ережелерін сақтауға үйрету | Негізгі пайдалы азық –түліктерді толық ажыратып айтуға үйрету | Дене қимыл белсенділігіне және дене жаттығуларын орындай алады. | |
Қатынас | Қоршаған орта туралы түсінігін дамыту. | Алуан түрлі заттарды жалпылап және сипаттауға бейімдеу | Зейін қойып тыңдай алады | |
Таным | Суреттерден орман жіидектері мен саңырауқұлақтарын тануға үирету. | Қозғалыс ойындарында ойын ережелерін сақтауға үйрету | Табиғат құбылыстьарына қызығушылықпен қарай алады. | |
Шығармашылық | Сюжетті суреттерді салуға үйрету. | Қарапайым үйлесімділікті сақтай отырып адаммен жануарлардың пішінін мүсіндей білімге балу | Негізгі түстерді дұрыс толық атай алады. | |
Әлеумет | . | Көлік құралдарын танып ажырата білуге үирету | Үиде балабақшада ,қоғамдық орында қарым қатынас сақтауға үирету | Жануарлар мен құстарға қамқөорлықпен қарайды. |
Баланың аты –жөні: Қанатова Амина Жасы 3 білім беру ұйымының атауы: МКҚК №47 бала бақша Тобы:Ортаңғы Қаңтар-Мамыр айлары
Білім беру салалары. | Түзету іс-шаралары «Бастапқы бақылаудан кейін» | Түзету іс –шаралары «аралық бақылаудан кейін» | Түзету іс-шаралары «қортынды бақылаудан кейін» | Қортынды |
Денсаулық | Негізгі пайдалы азық –түліктерді толық ажыратып айтуға үйрету | Аурулардың алдын алудың негізгі шаралары туралы түсіндіру | Белгілі бір тапсырмаларды орындай алады енркін жүре біледі. | |
Қатынас | Алуан түрлі заттарды жалпылап және сипаттауға бейімдеу | Әдеби кейіпкерлерді адамгершілік ережелері мен түсініктерін бағалауға ой өрісін дамыту | Жақсы таныс ертегілердің үзінділердлің есте сақтайды. | |
Таным | Қозғалыс ойындарында ойын ережелерін сақтауға үйрету | Тірі нысандардың өсіп, өнуі үшін су,жарық,ауа,қорек және айналасындағылардың қамқорлығы туралы толық түсіндіру | Табиғат құбылыстарына қызығушылықтарын тантады. | |
Шығармашылық | Қарапайым үйлесімділікті сақтай отырып адаммен жануарлардың пішінін мүсіндей білімге балу | Дыбысталуын тембір бойынша ажыратуға және оларды атауға үйрету | Негізгі түстерді дұрыс атай алады. | |
Әлеумет | Кеибір кәсіптік ауыл шаруашылық мамандар жаилы үирету. | Қарапаиым себеп салдарын білуге үирету. | Отбасы мүшелерімен өзіне жақын адамдардың есімдерін атайды. Үй жануарларды және олардың төлдерін тайды |
Баланың аты –жөні: Искакова Айсана Жасы 3 білім беру ұйымының атауы: МКҚК №47 бала бақша Тобы:Ортаңғы Қаңтар-Мамыр айлары
Білім беру салалары. | Түзету іс-шаралары «Бастапқы бақылаудан кейін» | Түзету іс –шаралары «аралық бақылаудан кейін» | Түзету іс-шаралары «қортынды бақылаудан кейін» | Қортынды |
Денсаулық | Шынықтыру шараларының маңыздылығын мен қажеттілігін үйрету. | Қозғалыс ойындарында ережелерін сақтауға үйрету | Дене қимыл белсенділігіне және дене жаттығуларын орындай алады. | |
Қатынас | Қоршаған орта туралы түсінігін дамыту. | Негізгі оиды дұрыс жеткізуге дұрыс қалыптасытыру | Зейін қойып тыңдай алады | |
Таным | Суреттерден орман жіидектері мен саңырауқұлақтарын тануға үирету. | Өлі табиғаттын кеибір құбылыстарын біліп үирету. | Табиғат құбылыстьарына қызығушылықпен қарай алады. | |
Шығармашылық | Сюжетті суреттерді салуға үйрету. | Жұмыс тәсілдерін тануға және негіздеуге түсініктерін қалыптастыру | Негізгі түстерді дұрыс толық атай алады | |
Әлеумет | Көлік құралдарын танып ажырата білуге үирету | Кеибір кәсіптік және ауыл шаруашылық мамандар жаилы білуге үирету | Отбасы мүшелерімен өзіне жақын адамдардың есімдерін атайды. Үй жануарларды және олардың төлдерін тайды |
Баланың аты –жөні: Виногрон Алисия Жасы 3 білім беру ұйымының атауы: МКҚК №47 бала бақша Тобы:Ортаңғы Қаңтар-Мамыр айлары
Білім беру салалары. | Түзету іс-шаралары «Бастапқы бақылаудан кейін» | Түзету іс –шаралары «аралық бақылаудан кейін» | Түзету іс-шаралары «қортынды бақылаудан кейін» | Қортынды |
Денсаулық | Қозғалыс ойындарында ойын ережелерін сақтап білуге үирету | Шынықтыру шараларының маңыздылығын мен қажеттілігін үйрету | Ересектердің көмегімен киімінің сыдырмасын өзі жаба алады. | |
Қатынас | Қоршаған орта туралы түсінік беруге баулу | Негізгі ойды дұрыс жеткізе білуге үирену | Өзі, отбасы мүшелері ,сүйікті ойыншықтары жайлы сұрақтарға жауап береді. | |
Таным | Ұсақ қағаздарды даиындау кезіндегі бүктей білуге баулу | Қозғалыс ойындарында ойын ережелерін сақтауға үйрету | Пішіні, түсі, көлемі қолданысы бойынша заттардың топтастарды және таңдайды. | |
Шығармашылық | Бірнеше бөліктерден пішін құрастыруды үирету | Қарапайым үйлесімділікті сақтай отырып адаммен жануарлардың пішінін мүсіндей білімге балу | Қағазға құмға сурет салудың бастапқы техникасын меңгерген | |
Әлеумет | Жақсы мен жаман әрекеттерді ажырата білуге үирету | Кеибір кәсіптік және ауыл шаруашылық мамандар жаилы білуге үирету | Табиғат құбылыстарына қызығушылықтарын тәрбиелей алады. |