Инд карта сред Подсолнух 20-21ж » КГКП Ясли сад № 47
Коммунальное государственное казенное преприятие
«Ясли-сад №47»
Управления образования города Алматы
Телефон заведующего:
+7(727) 309-06-99
Телефон бухгалтера:
+7(727 )309-07-99
Нашар
көрушілер нұсқасы
» » » Инд карта сред Подсолнух 20-21ж
03
февраль
2022

Инд карта сред Подсолнух 20-21ж

2020-2021  оқу жылындағы Баланың жеке даму картасы 
Баланың аты –жөні: Ахатов Аким Туған жылы:  Жасы 3.  білім беру ұйымының атауы: МКҚК №47 бала бақша
              Тобы: Ортаңғы                        Қыркүйек айы
 Білім беру салалары.Түзету іс-шаралары
 «Бастапқы бақылаудан кейін»
 Түзету іс –шаралары
«аралық бақылаудан кейін»
Түзету іс-шаралары
«қортынды бақылаудан кейін»
 Қортынды
 ДенсаулықСпорттық ойын элеметтерін және жаттығуларын менгеруге жылдамдыққа үйрету.


ҚатынасНегізгі ойды дұрыс жіткізіп толық түсінікті айтуға үйрету.


ТанымӨлі табиғаттың кейбір құбылыстар туралы түсініктерін қалыптастыру


ШығармашылықСуретті салуда мәнерлеу құралдарын қазақтын ою-өрнек элементтерімен қолдануға үйрету.


ӘлеуметҚарапайым себеп салдарын орындай білуге баулу.


                                                      2020-2021 оқу жылындағы Баланың жеке даму картасы
Баланың аты –жөні:Серикболов Адиль  жылы: Жасы 3 білім беру ұйымының атауы. МКҚК №47 бала бақша
                                       Топ: Ортаңғы                      Қыркүйек-Қаңтар-Мамыр айлары
 Білім беру салалары.Түзету іс-шаралары
 «Бастапқы бақылаудан кейін»
 Түзету іс –шаралары
«аралық бақылаудан кейін»
Түзету іс-шаралары
«қортынды бақылаудан кейін»
                  Қортынды
 ДенсаулықШынықтыру шараларының маңыздылығын мен қажеттілігін үйрету.Қозғалыс ойындарында ережелерін сақтауға үйретуДенсаулық үшін гигиеналық шаралардың маңыздылығы туралы түсініктерін қалыптыстыру;бет орамал,майлық,сүлгі,тарақ.түбекҚимыл белсенділігіне және дене жаттығуларына қызығушылық танытады.
ҚатынасНегізгі оиды дұрыс жеткізуге дұрыс қалыптасытыруҚоршаған орта туралы түсінігін дамыту.Қоршаған орта туралы түсінігін дамыту.Ертегілер иен иәңгімелердің мазмұнын айтуға талпынады.
ТанымӨлі табиғаттын кеибір құбылыстарын біліп үирету.Суреттерден орман жіидектері мен саңырауқұлақтарын тануға үирету.Шамасы бойынша әртүрлі құрастыруды жасауға үйретуӘртүрлі түстегі және пішінді ажырата біледі.
Шығармашылық
Жұмыс тәсілдерін тануға және негіздеуге түсініктерін қалыптастыру.Сюжетті суреттерді салуға үйрету.Қарапайым үйлесімділікті сақтай отырып адаммен жануарлардың пішінін мүсіндей білімге балуЖелімдеу техникасының бастапқы дағдыларына ие.
ӘлеуметТіршілік иелеріне жанашырлық білуді үирету.Балабақша атауын нөмерінаитуға,үиден балабақшаға дейнгі жолды білуге баулу.Кеибір кәсіптік және ауыл шаруашылық мамандар жаилы білуге үиретТабиғатқа қамқорлық жасауға ынталанады.
                                               2020-2021 оқу жылындағы Баланың жеке даму картасы
Баланың аты –жөні:Болат Ернур Туған жылы: Жасы 3 білім беру ұйымының атауы МКҚК №47 бала бақша
                                          Тобы: Ортаңғы                Қыркүйек-Қаңтар-Мамыр айлары
 Білім беру салалары.Түзету іс-шаралары
 «Бастапқы бақылаудан кейін»
 Түзету іс –шаралары
«аралық бақылаудан кейін»
Түзету іс-шаралары
«қортынды бақылаудан кейін»
 Қортынды
 ДенсаулықҚозғалыс оиындарында оиын ережелерін дұрыс сақтауға үйрету.Спорттық ойын элеметтерін және жаттығуларын менгеруге жылдамдыққа үйрету.Жүгіру өрмелеу және секірудің тепе теңдк сақтаудыңдәлдеп лақтырудың бастапқы дағдыларына ие.Ересектердің көмегімен киімінің сыдырмас ілегін салады, киіну және шешіну түймелеу дағдыларына ие.
Қатынас Сөздерге дыбыстық талдау жасауға үйрету.Негізгі ойды дұрыс жіткізіп толық түсінікті айтуға үйрету.Өзі. Отбасы мүшелері сүйікті ойыншықтарын жайлы сұрақтарға толық жауап береді. 3-5 сөзбен тұратын тіркестермен, сөйлемдермен сөйлейді. Ақпараттармен бөліседі.
ТанымАдамдардың еңбегіне ұқыпты     қатынас жасауға үйрету.Өлі табиғаттың кейбір құбылыстар туралы түсініктерін қалыптастыруПішіні. Түсі көлемі қолданысы бойынша заттарды топтастырады және таңдайды.Ағаш шөп гүлсөздерін дұрыс қолданады.
Шығармашылық
Сюжетті суреттерді салуды үйрету.Суретті салуда мәнерлеу құралдарын қазақтын ою-өрнек элементтерімен қолдануға үйрету.Қағазға және құмға сурет салудың бастапқы техникасын меңгередіЖұмыс аяқталған соң қолдарын дымқыл шүберекпен сүрте алады.
   ӘлеуметКөлік құралдарын ажырата білуге үирету.Қарапайым себеп салдарын орындай білуге баулу.Отбасы мүшелерімен өзіне жақын адамдардың есімдерін толықтай атай алады.Табиғат құбылыстарына қызығушылықтарын тәрбиелеу.
 2020-2021 оқу жылындағы Баланың жеке даму картасы
Баланың аты –жөні:Абишев Алинур Туған жылы:Жасы 3 білім беру ұйымының атауы МКҚК №47 бала бақша                                                                                                                                Тобы: Ортаңғы                                  Қыркүйек-Қаңтар-Мамыр айлары
 Білім беру салалары.Түзету іс-шаралары
 «Бастапқы бақылаудан кейін»
 Түзету іс –шаралары
«аралық бақылаудан кейін»
Түзету іс-шаралары
«қортынды бақылаудан кейін»
 Қортынды
Денсаулық
Қозғалыс ойындарында ережелерін сақтауға үйретуДенсаулық үшін гигиеналық шаралардың маңыздылығы туралы түсініктерін қалыптыстыру;бет орамал,майлық,сүлгі,тарақ.түбекӨздігімен ұқыпты тамақтанады. Қасық кесе майлықты дұрыс және орынды қолданады.
Қатынас
Қоршаған орта туралы түсінігін дамыту.          Негізгі ойды дұрыс жеткізе білуге үиренуАдамның дене  мүшелерін тұрмыстық және ойын әрекетін әртүрлі өлшем сөздерді түсінеді, атай алады.
Таным
Суреттерден орман жіидектері мен саңырауқұлақтарын тануға үирету.Шамасы бойынша әртүрлі құрастыруды жасауға үйретуКөкөністермен жемістердің бірнеше түрлерін сыртқы түрі және  дәмі бойынша дұрыс атай алады.
Шығармашылық
Сюжетті суреттерді салуға үйрету.Қарапайм жанырларды ажыратуға бейімдеуТүрлі-түсті қарандаштармен фломастерлермен, гуаштың төрт түсімен сурет сала алады.
Әлеумет
Балабақша атауын нөмерінаитуға,үиден балабақшаға дейнгі жолды білуге баулу.            Қазақстанның ән ұранын аитыл,ан кезде өзін ұстай білуге үирету.Жануарлармен құстарға қамқорлықпен қарайды. Ауа раынң жағдайларын анықтай білу
                                              2020-2021 оқу жылындағы Баланың жеке даму картасы                                                        
Баланың аты –жөні:Адилбекұлы Алибек Туған жылы:Жасы 3 білім беру ұйымының атауы МКҚК №47 бала бақша
                                      Тобы:Ортаңғы                Қыркүйек-Қаңтар-Мамыр  айлары
 Білім беру салалары.Түзету іс-шаралары
 «Бастапқы бақылаудан кейін»
 Түзету іс –шаралары
«аралық бақылаудан кейін»
Түзету іс-шаралары
«қортынды бақылаудан кейін»
 Қортынды
 ДенсаулықҚозғалыс ойындарында ойын ережелерін сақтап білуге үиретуНегізгі пайдалы азық –түліктерді толық ажыратып айтуға үйретуЖеке бас гигиенасын бастапқы дағдыларын меңгергенӨздігінен ұқыпты тамақтанады. Өзінің таза жүруіне мән бере алады.
ҚатынасАна тіліндегі барлық дыбыстарды айта алуға үирету.Алуан түрлі заттарды жалпылап және сипаттауға бейімдеуШығармалардың, ертегілерді ұқыпты тыңдап мазмұнын кішірім айтуға талпынадыСөйлеуду ыдыстардың жихаздардың көлі құралдарының  атауларын қолдана алады.
ТанымКөлемдегі сандарды тура және кері санай білуге баулу.Қозғалыс ойындарында ойын ережелерін сақтауға үйретуЕресектердің көмегімен қарапайым заттарды тұрғыза алады.Суретте жануарларды тауып атайды, олардың сипаттық ерекшеліктерін атайды.
ШығармашылықСюжеттік суреттерді салуға беиімдеу.Қарапайым үйлесімділікті сақтай отырып адаммен жануарлардың пішінін мүсіндей білімге балуҚағаз бетіне түзу тік көлденең үздіксіз сызықтар жүргізе алады Заттармен ұқсастық табыстыра алады.
Әлеумет
Табиғатқа зиян келтіру мүмкін жағдаилар мен әркеттерді үирету.Кеибір кәсіптік ауыл шаруашылық мамандар жаилы үирету.Заттар, ойыншықтар, кітаптар және ыдыстарға ұқыптылықпен қарауды біледі.Отбасы мүшелеоімен өзіне жақын адамдардың есімдерін атайды.
                                        2020-2021 ж оқу жылындағы Баланың жеке даму картасы
Баланың аты –жөні:Даулетбаева Айлана  Жасы 3 білім беру ұйымының атауы МКҚК №47 бала бақша                                                                             Тобы: Ортаңғы                                              Қыркүйек-Қаңтар-Мамыр айлары
 Білім беру салалары.Түзету іс-шаралары
 «Бастапқы бақылаудан кейін»
 Түзету іс –шаралары
«аралық бақылаудан кейін»
Түзету іс-шаралары
«қортынды бақылаудан кейін»
 Қортынды
 ДенсаулықДенсаулық үшін гигиеналық шаралардың маңыздылығы туралы түсініктерін қалыптыстыру;бет орамал,майлық,сүлгі,тарақ.түбекҚозғалыс ойындарында ойын ережелерін сақтап білуге үиретуЕресектермен бірге дене жаттығуларын орындай аладыҚимыл белсенділігіне және дене белсенділігіне жаттығуына қызығушылық арттырады.
ҚатынасНегізгі ойды дұрыс жеткізе білуге үиренуАна тіліндегі барлық дыбыстарды айта алуға үирету.Зейін қойып тыңдай біледі.Ересектердің сөзін бөлмей тыңдай алады. 
ТанымШамасы бойынша әртүрлі құрастыруды жасауға үйретуКөлемдегі сандарды тура және кері санай білуге баулу.Бір затты топтан бөледі және топтарға біріктіре алады.Әртүрлі пішіндерді және түстерді толықтай ажырата біледі.
ШығармашылықҚарапайм жанырларды ажыратуға бейімдеуСюжеттік суреттерді салуға беиімдеу.Сазбалшықтың және ермексаздың кейбір қасиеттерін біледі.Желімдну техникасын бастапқы дағдыларына ие.
Әлеумет
Қазақстанның ән ұранын аитыл,ан кезде өзін ұстай білуге үирету.Сурет,мүсіндеу,құрастыру кезінде өз көңіл күиін жеткізе білуге үретуЖануарлар мен құстарға қамқорлық жасай алады.Табиғатты ласмауға қорғауға ынталанады.
                                                  2020-2021 оқу жылындағы Баланың жеке даму картасы
Баланың аты –жөні:Жақсыгорин Алишер  Туған жылы:Жасы 3 білім беру ұйымының атауы МКҚК №47 бала бақша                                                                             
                                Тобы:Ортаңғы                                   Қыркүйек-Қаңтар-Мамыр айлары
 Білім беру салалары.Түзету іс-шаралары
 «Бастапқы бақылаудан кейін»
 Түзету іс –шаралары
«аралық бақылаудан кейін»
Түзету іс-шаралары
«қортынды бақылаудан кейін»
 Қортынды
 ДенсаулықНегізгі пайдалы азық –түліктерді толық ажыратып айтуға үйретуҚозғалыс ойындарында ойын ережелерін сақтап білуге үиретуСпорттықжаттығуларды орындаудың бастапқы техникасына иеӨздәгәнен ұқыпты таза тамақтанады. Қасық кесе майлықты дұрыс пайдалана алады.
ҚатынасАлуан түрлі заттарды жалпылап және сипаттауға бейімдеуАна тіліндегі барлық дыбыстарды айта алуға үирету.Шығармалардың мазмұнына эмоциалы көңіл күй таныта алады.Сөйлеуде ыдыстардың киімдердің     үй жануарымен олардың төлдерінің атауларын қолдана алады
ТанымҚозғалыс ойындарында ойын ережелерін сақтауға үйретуКөлемдегі сандарды тура және кері санай білуге баулу.Ересектердің көрсетуі бойынша қарапавйым құрылыстар тұрғызады.Суреттерден жануарларды тауып, атайды,олардың сипаттық ерекшеліктерін атайды.
ШығармашылықҚарапайым үйлесімділікті сақтай отырып адаммен жануарлардың пішінін мүсіндей білімге балуСюжеттік суреттерді салуға беиімдеу.Қағаз бетіне түзу, тік, көлденең және үздіксіз сызықтар жүргізу біледі. Заттармен ұқсастық таба алады.
Әлеумет
Кеибір кәсіптік ауыл шаруашылық мамандар жаилы үирету.Сурет,мүсіндеу,құрастыру кезінде өз көңіл күиін жеткізе білуге үретуЗаттарды ойыншықтарды кітаптар және ыдыстарға ұқыптылықпен қарауды біледі.Отбасы мүшелерімен өзіне жақөын адамдардың есімдерін толықтай атай алады.
                                                      2020-2021 оқу жылындағы Баланың жеке даму картасы
Баланың аты –жөні:Қылычбек Жания Жасы 3 білім беру ұйымының атауы   МКҚК №47 бала бақша                                                                                                                              Тобы:Ортаңғы                                         Қыркүйек-Қазан-Мамыр Айлары
 Білім беру салалары.Түзету іс-шаралары
 «Бастапқы бақылаудан кейін»
 Түзету іс –шаралары
«аралық бақылаудан кейін»
Түзету іс-шаралары
«қортынды бақылаудан кейін»
 Қортынды
 ДенсаулықСпорттық ойын элеметтерін және жаттығуларын менгеруге жылдамдыққа үйрету.Қозғалыс ойындарында ойын ережелерін сақтап білуге үиретуЖеке бас гигиенасын бастапқы дағдыларын меңгерген      Өздігінен ұқыпты тамақтанады. Өзінің таза жүруіне мән бере алады.
ҚатынасНегізгі ойды дұрыс жіткізіп толық түсінікті айтуға үйрету.Қоршаған орта туралы түсінік беруге баулуНегізгі ойын дұрыс  толығымен жеткізе аладыСөйлеуде толық өз ойын жеткізіп, барлық заттардың , жануарлардың төлдеоін толығымен ажырата алады.
ТанымӨлі табиғаттың кейбір құбылыстар туралы түсініктерін қалыптастыруҰсақ қағаздарды даиындау кезіндегі бүктей білуге баулуЕресектердің қарауымен өзі неше түрлі құрылыстарды тұрғыза алады.Суретте жануарларды, аңдарды тауып төлдері мен толықтай атай алады.
ШығармашылықСуретті салуда мәнерлеу құралдарын қазақтын ою-өрнек элементтерімен қолдануға үйрету.Бірнеше бөліктерден пішін құрастыруды үиретуҚарандаштарды, қылқаламды үш саусақпен дұрыс ұстай алады.Бірдей немесе неше түрлі шарларды өз күшімен толықтай сала алады.
Әлеумет
Үиде балабақшада ,қоғамдық орында қарым қатынас сақтауға үирету.Жақсы мен жаман әрекеттерді ажырата білуге үиретуӨз ойын толықтай  жеткізе аладыБалабақшада достарын, отбасы мүшелероін, таныстарының аттарын толықтай атай алады.
                                           2020-2021 оқу жылындағы Баланың жеке даму картасы
Баланың аты –жөні:Гоншарова Диана жылы:Жасы 3 білім беру ұйымының атауы МКҚК №47 бала бақша                                                                             
                                        Тобы. Ортаңғы                       Қыркүйек Айы
 Білім беру салалары.Түзету іс-шаралары
 «Бастапқы бақылаудан кейін»
 Түзету іс –шаралары
«аралық бақылаудан кейін»
Түзету іс-шаралары
«қортынды бақылаудан кейін»
 Қортынды
 ДенсаулықҚозғалыс ойындарында ойын ережелерін сақтап білуге үирету


Қатынас Ана тіліндегі барлық дыбыстарды айта алуға үирету.


ТанымКөлемдегі сандарды тура және кері санай білуге баулу.


ШығармашылықСюжеттік суреттерді салуға беиімдеу.


Әлумет
Сурет,мүсіндеу,құрастыру кезінде өз көңіл күиін жеткізе білуге үрету


                                                     2020-2021 оқу жылындағы Баланың жеке даму картасы
Баланың аты –жөні:Омаров Алдияр   Жасы 3 білім беру ұйымының атауы МКҚК №47 бала бақша                                                                                                                                                        Тобы: Ортаңғы                                                      Қыркүйек-Қаңтар -Мамыр айлары
 Білім беру салалары.Түзету іс-шаралары
 «Бастапқы бақылаудан кейін»
 Түзету іс –шаралары
«аралық бақылаудан кейін»
Түзету іс-шаралары
«қортынды бақылаудан кейін»
 Қортынды
 ДенсаулықҚозғалыс оиындарында оиын ережелерін дұрыс сақтауға үйрету.Негізгі пайдалы азық –түліктерді толық ажыратып айтуға үйретуСпорттық ойын элеметтерін және жаттығуларын менгеруге жылдамдыққа үйрету.Қимыл белсенділігіне және дене жаттығуларын толық орындайды
ҚатынасСөздерге дыбыстық талдау жасауға үйрету.Негізгі ойды дұрыс жіткізіп толық түсінікті айтуға үйрету.Негізгі ойды дұрыс жіткізіп толық түсінікті айтуға үйрету.Ертегілермен әңгімелді түсіндіре және мазмұнын айтуға толығымен тырысады.
ТанымАдамдардың еңбегіне ұқыпты     қатынас жасауға үйрету.Өлі табиғаттың кейбір құбылыстар туралы түсініктерін қалыптастыруӨлі табиғаттың кейбір құбылыстар туралы түсініктерін қалыптастыруБір немесе бірнеше заттарды топтарға бөліп біріктіре алады.
ШығармашылықСюжетті суреттерді салуды үйрету.Суретті салуда мәнерлеу құралдарын қазақтын ою-өрнек элементтерімен қолдануға үйрету.Суретті салуда мәнерлеу құралдарын қазақтын ою-өрнек элементтерімен қолдануға үйретуЖелімдеу техникасын бастапқы дағдылпарына ие
   Әлеумет                                 Жолда жүру негізгі ережелерін білуге үирету.Қарапаиым себеп салдарын білуге үирету.Қарапаиым себеп салдарын білуге үирету.Табиғатқа толықтай қамқор жасай алады.
                                                    2020-2021 оқу жылындағы Баланың жеке даму картасы                                                          
Баланың аты –жөні:Штапов Игорь Жасы 3 білім беру ұйымының атауы: МКҚК №47 бала бақша 
Тобы: Ортаңғы                            Қыркүйек айы
 Білім беру салалары.Түзету іс-шаралары
 «Бастапқы бақылаудан кейін»
 Түзету іс –шаралары
«аралық бақылаудан кейін»
Түзету іс-шаралары
«қортынды бақылаудан кейін»
 Қортынды
 ДенсаулықСпорттық ойын элеметтерін және жаттығуларын менгеруге жылдамдыққа үйрету.


ҚатынасНегізгі ойды дұрыс жіткізіп толық түсінікті айтуға үйрету.


Таным      Өлі табиғаттың кейбір құбылыстар туралы түсініктерін қалыптастыру


ШығармашылықСуретті салуда мәнерлеу құралдарын қазақтын ою-өрнек элементтерімен қолдануға үйрету.


Әлеумет
Қарапаиым себеп салдарын білуге үирету.



                                                        2020-2021 оқу жылындағы Баланың жеке даму картасы
Баланың аты –жөні:Талғат Асылай   Жасы 3 білім беру ұйымының атауы: МКҚК №47 бала бақша                                                                                                                                                                 Тобы: Ортаңғы                                                    Қыркүйек-Қаңтар-Мамыр айлары
 Білім беру салалары.Түзету іс-шаралары
 «Бастапқы бақылаудан кейін»
 Түзету іс –шаралары
«аралық бақылаудан кейін»
Түзету іс-шаралары
«қортынды бақылаудан кейін»
 Қортынды
 ДенсаулықШынықтыру шараларының маңыздылығын мен қажеттілігін үйрету.Спорттық ойын элеметтерін және жаттығуларын менгеруге жылдамдыққа үйрету.Негізгі пайдалы азық –түліктерді толық ажыратып айтуға үйретуӨздігінен ұқыпты спорттық жаттығуларды жасай алады
ҚатынасНегізгі оиды дұрыс жеткізуге дұрыс қалыптасытыруСөздерге дыбыстық талдау жасауға үйрету.Алуан түрлі заттарды жалпылап және сипаттауға бейімдеуҚысқа төрт жолды тақпақтары тез жаттай алады.
ТанымӨлі табиғаттын кеибір құбылыстарын біліп үирету.Адамдардың еңбегіне ұқыпты  қатынас жасауға үйретуҚозғалыс ойындарында ойын ережелерін сақтауға үйретуҚұрылыс материалдарының негізгі пішінін толықтай ажыра біледі.
ШығармашылықЖұмыс тәсілдерін тануға және негіздеуге түсініктерін қалыптастыуСуретті салуда мәнерлеу құралдарын қазақтын ою-өрнек элементтерімен қолдануға үйрету.Қозғалыс ойындарында ойын ережелерін сақтауға үйретуҚарапайым композицияларды орналастырады және құрастырады.
Әлеумет
Қарапаиым себеп салдарын білуге үирету.Үиде балабақшада ,қоғамдық орында қарым қатынас сақтауға үирету.Кеибір кәсіптік ауыл шаруашылық мамандар жаилы үирету.Құстар мен жануарларға толықтай қамқор бола алады.
                                                  2020-2021 оқу жылындағы Баланың жеке даму картасы
Баланың аты –жөні:Кикбай Камалия Жасы 3 білім беру ұйымының атауы: МКҚК №47 бала бақша                                                                             
                             Тобы:Ортаңғы                                        Қыркүйек айы
 Білім беру салалары.Түзету іс-шаралары
 «Бастапқы бақылаудан кейін»
 Түзету іс –шаралары
«аралық бақылаудан кейін»
Түзету іс-шаралары
«қортынды бақылаудан кейін»
 Қортынды
 ДенсаулықШынықтыру шараларының маңыздылығын мен қажеттілігін үйрету.


КоммуникацияНегізгі оиды дұрыс жеткізуге дұрыс қалыптасытыру


ТанымӨлі табиғаттын кеибір құбылыстарын біліп үирету.


ШығармашылықЖұмыс тәсілдерін тануға және негіздеуге түсініктерін қалыптастыру.  


Әлеумет
 Достарына туыстарына эмоциялық көңіл күиін білдіріп үлкендң сыилап меиірімдәләкке үирету


2020-2021 оқу жылындағы Баланың жеке даму картасы
     Баланың аты –жөні:Шимчик Савелий Туған жылы:Жасы 3 білім беру ұйымының атауы: МКҚК №47 бала бақша               Тобы: Ортаңғы                                            Қыркүйек-Қаңтар-Мамыр айлары
 Білім беру салалары.Түзету іс-шаралары
 «Бастапқы бақылаудан кейін»
 Түзету іс –шаралары
«аралық бақылаудан кейін»
Түзету іс-шаралары
«қортынды бақылаудан кейін»
 Қортынды
ДенсаулықҚозғалыс ойындарында ережелерін сақтауға үйретуШынықтыру шараларының маңыздылығын мен қажеттілігін үйрету.Негізгі пайдалы азық –түліктерді толық ажыратып айтуға үйретуӨздігінен дене жаттығуларын орындай алады.
Қатынас Қоршаған орта туралы түсінігін дамыту.Негізгі оиды дұрыс жеткізуге дұрыс қалыптасытыруАлуан түрлі заттарды жалпылап және сипаттауға бейімдеуШығармашылық ертегілерді қазақша толығымен түсінеді, бірақ өз ойын толық жеткізе алмайды.
ТанымСуреттерден орман жіидектері мен саңырауқұлақтарын тануға үирету.Өлі табиғаттын кеибір құбылыстарын біліп үирету.Қозғалыс ойындарында ойын ережелерін сақтауға үйретуҚоршаған табиғаттың сұлулығын байқауға толықтай қабілеті бар.
ШығармашылықСюжетті суреттерді салуға үйрету.Жұмыс тәсілдерін тануға және негіздеуге түсініктерін қалыптастыру.Қарапайым үйлесімділікті сақтай отырып адаммен жануарлардың пішінін мүсіндей білімге балуБарлық заттарға толық ұқсастық таба алады.
 Әлеумет.Көлік құралдарын танып ажырата білуге үиретуҚарапаиым себеп салдарын білуге үирету.Кеибір кәсіптік ауыл шаруашылық мамандар жаилы үирету.Отбасын, достарыныңматын толықтай атай алады.
                                                       2020-2021 оқу жылындағы Баланың жеке даму картасы                                                                      Баланың аты –жөні:Нуруллаева Сафия Жасы 3 білім беру ұйымының атауы: МКҚК №47 бала бақша                                                                                                                                                       Тобы: Ортаңғы                                         Қыркүйек-Қаңтар-Мамыр айлары
 Білім беру салалары.Түзету іс-шаралары
 «Бастапқы бақылаудан кейін»
 Түзету іс –шаралары
«аралық бақылаудан кейін»
Түзету іс-шаралары
«қортынды бақылаудан кейін»
 Қортынды
 ДенсаулықДенсаулық үшін гигиеналық шаралардың маңыздылығы туралы түсініктерін қалыптыстыру;бет орамал,майлық,сүлгі,тарақ.түбекШынықтыру шараларының маңыздылығын мен қажеттілігін үйрету.Қозғалыс ойындарында ойын ережелерін сақтап білуге үиретуӨзі ересектердің қарауымен толдықтай дене жаттығуларын орындай алады.
ҚатынасНегізгі ойды дұрыс жеткізе білуге үиренуҚоршаған орта туралы түсінігін дамыту.Қоршаған орта туралы түсінік беруге баулуӘртүрлі өлшемді үлкен кіші білдіретін сөздерді түсінеді
ТанымШамасы бойынша әртүрлі құрастыруды жасауға үйретуӨлі табиғаттын кеибір құбылыстарын біліп үирету.Ұсақ қағаздарды даиындау кезіндегі бүктей білуге баулуТұрғызылған қарапайым құрылыстарды атай алады
ШығармашылықҚарапайм жанырларды ажыратуға бейімдеуЖұмыс тәсілдерін тануға және негіздеуге түсініктерін қалыптастыру.Бірнеше бөліктерден пішін құрастыруды үиретуӨзі орындаған жұмысқа қолдана алады.
 ӘлеуметКөлік құралдарын танып ажырата білуге үиретуҚарапаиым себеп салдарын білуге үирету.Жақсы мен жаман әрекеттерді ажырата білуге үиретуОтбасы мүшелеорін өзіне жақын адамдардың есімдерін атайды.
2020-2021 оқу жылындағы Баланың жеке даму картасы
     Баланың аты –жөні:Бексултан Аиша Жасы 3 білім беру ұйымының атауы: МКҚК №47 бала бақша               Тобы:Ортаңғы                                         Қыркүйек айы
 Білім беру салалары.Түзету іс-шаралары
 «Бастапқы бақылаудан кейін»
 Түзету іс –шаралары
«аралық бақылаудан кейін»
Түзету іс-шаралары
«қортынды бақылаудан кейін»
 Қортынды
 ДенсаулықШынықтыру шараларының маңыздылығын мен қажеттілігін үйрету.


ҚатынасНегізгі оиды дұрыс жеткізуге дұрыс қалыптасытыру


ТанымӨлі табиғаттын кеибір құбылыстарын біліп үирету.


ШығармашылықЖұмыс тәсілдерін тануға және негіздеуге түсініктерін қалыптастыру.



 ӘлеуметҚарапаиым себеп салдарын білуге үирету.



                                                              2020-2021 оқу жылындағы Баланың жеке даму картасы
    Баланың аты –жөні: Абдуахап Айару Жасы 3 білім беру ұйымының атауы: МКҚК №47 бала бақша           Тобы:Ортаңғы                                     Қаңтар-Мамыр  айлары
 Білім беру салалары.Түзету іс-шаралары
 «Бастапқы бақылаудан кейін»
 Түзету іс –шаралары
«аралық бақылаудан кейін»
Түзету іс-шаралары
«қортынды бақылаудан кейін»
 Қортынды
 Денсаулық
Қозғалыс ойындарында ережелерін сақтауға үйретуНегізгі пайдалы азық –түліктерді толық ажыратып айтуға үйретуДене қимыл белсенділігіне және дене жаттығуларын орындай алады.
Қатынас
Қоршаған орта туралы түсінігін дамыту.Алуан түрлі заттарды жалпылап және сипаттауға бейімдеуЗейін қойып тыңдай алады
Таным
Суреттерден орман жіидектері мен саңырауқұлақтарын тануға үирету.Қозғалыс ойындарында ойын ережелерін сақтауға үйретуТабиғат құбылыстьарына қызығушылықпен қарай алады.
Шығармашылық
Сюжетті суреттерді салуға үйрету.Қарапайым үйлесімділікті сақтай отырып адаммен жануарлардың пішінін мүсіндей білімге балуНегізгі түстерді дұрыс толық атай алады.
 Әлеумет.Көлік құралдарын танып ажырата білуге үиретуҮиде балабақшада ,қоғамдық орында қарым қатынас сақтауға үиретуЖануарлар мен құстарға қамқөорлықпен қарайды.
2020-2021 оқу жылындағы Баланың жеке даму картасы
  Баланың аты –жөні: Қанатова Амина Жасы 3 білім беру ұйымының атауы: МКҚК №47 бала бақша         Тобы:Ортаңғы                                                   Қаңтар-Мамыр айлары
 Білім беру салалары.Түзету іс-шаралары
 «Бастапқы бақылаудан кейін»
 Түзету іс –шаралары
«аралық бақылаудан кейін»
Түзету іс-шаралары
«қортынды бақылаудан кейін»
 Қортынды
Денсаулық
Негізгі пайдалы азық –түліктерді толық ажыратып айтуға үйретуАурулардың алдын алудың негізгі шаралары туралы түсіндіруБелгілі бір тапсырмаларды орындай алады енркін жүре біледі.
Қатынас
Алуан түрлі заттарды жалпылап және сипаттауға бейімдеуӘдеби кейіпкерлерді адамгершілік ережелері мен түсініктерін бағалауға ой өрісін дамытуЖақсы таныс ертегілердің үзінділердлің есте сақтайды. 
Таным
Қозғалыс ойындарында ойын ережелерін сақтауға үйретуТірі нысандардың өсіп, өнуі үшін су,жарық,ауа,қорек және айналасындағылардың қамқорлығы туралы толық түсіндіруТабиғат құбылыстарына қызығушылықтарын тантады.
Шығармашылық
Қарапайым үйлесімділікті сақтай отырып адаммен жануарлардың пішінін мүсіндей білімге балуДыбысталуын тембір бойынша ажыратуға және оларды атауға үйретуНегізгі түстерді дұрыс атай алады.
 Әлеумет
Кеибір кәсіптік ауыл шаруашылық мамандар жаилы үирету.Қарапаиым себеп салдарын білуге үирету.Отбасы мүшелерімен өзіне жақын адамдардың есімдерін атайды. Үй жануарларды және олардың төлдерін тайды
2020-2021 оқу жылындағы Баланың жеке даму картасы
     Баланың аты –жөні: Искакова Айсана Жасы 3 білім беру ұйымының атауы: МКҚК №47 бала бақша            Тобы:Ортаңғы                                                      Қаңтар-Мамыр айлары
 Білім беру салалары.Түзету іс-шаралары
 «Бастапқы бақылаудан кейін»
 Түзету іс –шаралары
«аралық бақылаудан кейін»
Түзету іс-шаралары
«қортынды бақылаудан кейін»
 Қортынды
 Денсаулық
Шынықтыру шараларының маңыздылығын мен қажеттілігін үйрету.Қозғалыс ойындарында ережелерін сақтауға үйретуДене қимыл белсенділігіне және дене жаттығуларын орындай алады.
Қатынас
Қоршаған орта туралы түсінігін дамыту.Негізгі оиды дұрыс жеткізуге дұрыс қалыптасытыруЗейін қойып тыңдай алады
Таным
Суреттерден орман жіидектері мен саңырауқұлақтарын тануға үирету.Өлі табиғаттын кеибір құбылыстарын біліп үирету.Табиғат құбылыстьарына қызығушылықпен қарай алады.
Шығармашылық
Сюжетті суреттерді салуға үйрету.Жұмыс тәсілдерін тануға және негіздеуге түсініктерін қалыптастыруНегізгі түстерді дұрыс толық атай алады
 Әлеумет
Көлік құралдарын танып ажырата білуге үиретуКеибір кәсіптік және ауыл шаруашылық мамандар жаилы білуге үиретуОтбасы мүшелерімен өзіне жақын адамдардың есімдерін атайды. Үй жануарларды және олардың төлдерін тайды
2020-2021 оқу жылындағы Баланың жеке даму картасы
     Баланың аты –жөні: Виногрон Алисия Жасы 3 білім беру ұйымының атауы: МКҚК №47 бала бақша                                                                                                                                                                Тобы:Ортаңғы                                                  Қаңтар-Мамыр айлары
 Білім беру салалары.Түзету іс-шаралары
 «Бастапқы бақылаудан кейін»
 Түзету іс –шаралары
«аралық бақылаудан кейін»
Түзету іс-шаралары
«қортынды бақылаудан кейін»
 Қортынды
 Денсаулық
Қозғалыс ойындарында ойын ережелерін сақтап білуге үиретуШынықтыру шараларының маңыздылығын мен қажеттілігін үйретуЕресектердің көмегімен киімінің сыдырмасын өзі жаба алады.
Қатынас
Қоршаған орта туралы түсінік беруге баулуНегізгі ойды дұрыс жеткізе білуге үиренуӨзі, отбасы мүшелері ,сүйікті ойыншықтары жайлы сұрақтарға жауап береді.
Таным
Ұсақ қағаздарды даиындау кезіндегі бүктей білуге баулуҚозғалыс ойындарында ойын ережелерін сақтауға үйретуПішіні, түсі, көлемі қолданысы бойынша заттардың топтастарды және таңдайды.
Шығармашылық
Бірнеше бөліктерден пішін құрастыруды үиретуҚарапайым үйлесімділікті сақтай отырып адаммен жануарлардың пішінін мүсіндей білімге балуҚағазға құмға сурет салудың бастапқы техникасын меңгерген
Әлеумет
Жақсы мен жаман әрекеттерді ажырата білуге үиретуКеибір кәсіптік және ауыл шаруашылық мамандар жаилы білуге үиретуТабиғат құбылыстарына қызығушылықтарын тәрбиелей алады.
Прокомментировать
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
Введите код с картинки:* Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив