Индив карта Подсолнух 2019-2020 » КГКП Ясли сад № 47
Коммунальное государственное казенное преприятие
«Ясли-сад №47»
Управления образования города Алматы
Телефон заведующего:
+7(727) 309-06-99
Телефон бухгалтера:
+7(727 )309-07-99
Нашар
көрушілер нұсқасы
» » » Индив карта Подсолнух 2019-2020
03
февраль
2022

Индив карта Подсолнух 2019-2020

2019-2020 оқу жылындағы Баланың жеке даму картасы
Баланың аты-жөні: Нуруллаева Сафия  Туған жылы : 2017
 Білім беру ұйымының атауы  МКҚК № 47 бала бақша
Тобы: Кіші топ
Қыркүйек, Қаңтар.Мамыр
Білім беру салаларыТүзету іс-шаралары (бастапқы бақылаудан кейін)Түзетуіс-шаралары (аралық бақылаудан кейін)Түзету іс-шаралары
(қорытынды бақылаудан
кейін)
Қорытынды
ДенсаулықДенсаулық үшін гигиенелық шаралардың маңыздылығы туралы түсініктерін қалыптастыру.
-жеке заттарын қолдану  (бет орамал, майлық, сүлгі, тарақ,түбек.)
Ересектердің көмегімен мәдени гигиеналық дағдыларды орындауды жалғастыру ( жеңін түру, 
қолын сабындап жуу,сүлгімен сүртуу)
Жеке гигиена дағдыларын жетілдіру. Ересектің көмегімен  киініп шешінуӨз еркімен киініп, шешінеді
КоммуникацияЕресектермен және құрдастарымен тілдік қарым қатынас жасауды, сөз тіркестерін айтуды (3-5 сөзбен) дамыту Күрделі емес сөз тіркестерін қайталауға үйрету Таныс ертегілердің үзінділерін сахналауға ынталандыру Жеке дыбысты айтады
ТанымТәулік бөліктері туралы түсініктерін қалыптастыруТәулік бөліктерін суреттен, ауызша сипаттамасы бойынша ажыратуға үйретуТәулік бөліктерін ауызша сипаттамасы бойынша ажыратуға үйретуҚұрылыс ойындарын өз еркімен құрастырады
ШығармашылықБейнелеу тәсілдері туралы түсініктерін қалыптастыру (нүкте, сызық, ырғақ)Әр түрлі сызықтарды салу: тік, көлденең, толқынды Бейнелеудің қарапайым техникасын меңгеру (саусақ іздері, резеңке түтіктер арқылы)Түстерді айыра алады
2019-2020 оқу жылындағы Баланың жеке даму картасы
Баланың аты-жөні: Адилбекұлы Әлибек   Туған жылы : 20
 Білім беру ұйымының атауы  МКҚК № 47 бала бақша
Тобы: Кіші топ
Қыркүйек, Қаңтар,Мамыр
Білім беру салаларыТүзету іс-шаралары (бастапқы бақылаудан қы дағкейін)Түзетуіс-шаралары (аралық бақылаудан кейін)Түзету іс-шаралары
(қорытынды бақылаудан
кейін)
Қорытынды
ДенсаулықӨз өзіне  көрсетудің бастапқы дағдыларын қалыптастыруКөрсеткен дене қимылдарын орындай аладыНегізгі қимылдардың түрлерін меңгерген
КоммуникацияШағын тақпақтар мен өлеңдер жаттауды үйретуҚысқа тақпақтарды жаттайдыДауысты және дауыссыз дыбыстарды дұрыс дыбыстай алады
ТанымТәулік бөліктері туралы түсініктерін қалыптастыру
Сұрақтарға жауап бередіТәулік бөліктерін атай аладыТәулік бөліктерін ( тәңертең, күндіз, кеш, түн) ажырата алады
Тәулік бөліктерін атай алады
ШығармашылықӘуенмен бірге би қозғалыстарының қарапайым элементтерін орындауӘннің бөліктерін айта алады (ересекпен бірге)Ересекпен бірге ән айтуға ынта білдіреді
 2019-2020 оқу жылындағы Баланың жеке даму картасы
Баланың аты-жөні: Колесникова Вероника    Туған жылы : 2017
 Білім беру ұйымының атауы  МКҚК № 47 бала бақша
Тобы: Кіші топ
Қыркүйек, Қаңтар,Мамыр
Білім беру салаларыТүзету іс-шаралары (бастапқы бақылаудан кейін)Түзетуіс-шаралары (аралық бақылаудан кейін)Түзету іс-шаралары
(қорытынды бақылаудан
кейін)
Қорытынды
ДенсаулықБиік емес  төбеден бір бірін сырғанату біліктерін қалыптастыруЕресектермен бірге ойын жаттығуларын орындай аладыЕресектермен бірге ойын жаттығуларын орындай алады
КоммуникацияСұрақтарға дұрыс жауап беруге дағдыландыруСұрақтарға қысқаша жауап бередіӨзі, отбасы туралы сұрақтарға жауап береді
ТанымТәулік бөліктерін тану және атауды қалыптастыруСұрақтарға жауап бередіТәулік бөліктерін атай алады
ШығармашылықЕрмексаздың қасиеттерімен танысу дағдыларын жетілдіруЕрмексаздың қасиеттерін біледіҚарындашпен сурет салуды меңгерген
 2019-2020 оқу жылындағы Баланың жеке даму картасы
Баланың аты-жөні: Шимчик Савелий    Туған жылы : 2017
 Білім беру ұйымының атауы  МКҚК № 47 бала бақша
Тобы: Кіші топ
Қыркүйек, Қаңтар,Мамыр
Білім беру салаларыТүзету іс-шаралары (бастапқы бақылаудан кейін)Түзетуіс-шаралары (аралық бақылаудан кейін)Түзету іс-шаралары
(қорытынды бақылаудан
кейін)
Қорытынды
ДенсаулықБелгілі бір тапсырмаларды орындау арқылы жүгіру дағдыларын қалыптастыруЕресектермен бірге дене жаттығуларын орындай аладыНегізгі қимыл түрлерін ересектердің көмегімен орындайдыЖануарлардың қимылына еліктеп, дене жаттығуларын орындай алады
КоммуникацияСөздерді жіктелуіне қарай байланыстырып айтуды қалыптастыруТілдегі дыбыстар мен сөздерді айта аладыҚысқа сөздерді айта аладыСөздерді жекеше, көпше түрде айта алады
ТанымЗаттарды бір қатарға, реті бойынша, бір бағытта солдан оңға қарай, оң қолымен орналастыру дағдыларын қалыптастыруҮлгі мен сөздік нұсқауға сүйеніп, тапсырманы орындайдыКөлемі, түсі бойынша     заттарды топтастыра аладыЗаттарды қатарға реті,  шамасы бойынша оң қолымен солдан оңға қарай қояды
ШығармашылықАлақандарының арасында домалақтау қозғалыстары арқылы кесек жаю, біріктіру білігін жетілдіруМүсіндеудің қарапайым  тәсілдерін меңгергенСазбалшықтың кесегін алақан арасына салып илей аладыЕрмексазды қолдана алады
 2019-2020 оқу жылындағы Баланың жеке даму картасы
Баланың аты-жөні: Штапов Егор  Туған жылы : 2017
 Білім беру ұйымының атауы  МКҚК № 47 бала бақша
Тобы: Кіші топ
Қыркүйек, Қаңтар,Мамыр
Білім беру салаларыТүзету іс-шаралары (бастапқы бақылаудан кейін)Түзетуіс-шаралары (аралық бақылаудан кейін)Түзету іс-шаралары
(қорытынды бақылаудан
кейін)
Қорытынды
ДенсаулықҚимыл қозғалыс белсенділігін арттыруЕресектермен бірге дене жаттығуларын орындайдыШынықтыру шараларын орындау кезінде көңіл күйі бір қалыптыҚимылды ойындарды  ересектермен бірге орындайды
КоммуникацияДыбыстарды айта білуді дамытуДыбыстарды айта білуге машықтандыруКейбір дыбыстарды қайталайдыҚысқа сөздерді қайталайды
ТанымБөлмедегі заттарды ажырату және олардың санын анықтау білігін жетілдіруЗаттарды ажырата аладыКөлемі, түсі бойыншаұсақ заттарды топтастыра аладыБір затты топтап бөледі және топтарға  біріктіре алады
ШығармашылықБояуды  алмастырып қолдануды қылқаламмен дұрыс ұқыпты жұмыс жасауды үйретуҚарындашты ұстай біледіТүстерді ажырата аладыҚылқаламмен шамасы келгенше жұмыс істейді
 2019-2020 оқу жылындағы Баланың жеке даму картасы
Баланың аты-жөні: Шатова Варвара   Туған жылы : 2017
 Білім беру ұйымының атауы  МКҚК № 47 бала бақша
Тобы: Кіші топ
Қыркүйек, Қаңтар,Мамыр
Білім беру салаларыТүзету іс-шаралары (бастапқы бақылаудан кейін)Түзетуіс-шаралары (аралық бақылаудан кейін)Түзету іс-шаралары
(қорытынды бақылаудан
кейін)
Қорытынды
ДенсаулықНеізгі қымыл түрлерінің бастапқы дағдыларын жетілдіру. Негізгі қимыл түрлерін игерген. Ересектермен бірге дене жаттығуларын орындай аладыҚимылды ойындарды  ересектермен бірге орындайды
КоммуникацияДыбыстар мен сөздерді айтуға дағдыландыруДыбыстар мен сөздерді айта аладыҚысқа сөйлемдерден неғұрлым күрделі сөйлемдерге ауыса аладыҚысқа сөздерді қайталайды
ТанымНегізгі түстерді ажыратуға, заттардың пішіні мен шамасын сипаттауға дағдылардыруЗаттың қандай бөліктерден орындалғанын анықтау алады, машинаның,  үйшіктің, жиһаздың құрылысындағы жетіспейтін бөлшектерді таба аладыТұрғызылған қарапайым құрылыстарды атайды және ойыншықтарды қолдана отырып ойнайдыБір затты топтап бөледі және топтарға  біріктіре алады
ШығармашылықСаз балшық пен ермексаздың қасиеттері және оны қолданудың қарапайым тәсілдерін меңгеру Саз балшық пен ермексаздың қасиеттерін біледіСаз балшықтың кесегін алақан арасына салып илей алады (шар)Қылқаламмен шамасы келгенше жұмыс істейді
 2019-2020 оқу жылындағы Баланың жеке даму картасы
Баланың аты-жөні: Омаров Алдияр     Туған жылы : 2017
 Білім беру ұйымының атауы  МКҚК № 47 бала бақша
Тобы: Кіші топ
Қыркүйек, Қаңтар,Мамыр
Білім беру салаларыТүзету іс-шаралары (бастапқы бақылаудан кейін)Түзетуіс-шаралары (аралық бақылаудан кейін)Түзету іс-шаралары
(қорытынды бақылаудан
кейін)
Қорытынды
ДенсаулықЖеке бас гигиенасының бастапқы дағдыларын меңгертуЖеке бас гигиенасының бастапқы дағдыларын меңгергенЕресектермен бірге дене жаттығуларын орындай аладыҚимылды ойындарды  ересектермен бірге орындайды
КоммуникацияТыңдалым және айтылымның бастапқы дағдыларын игерту Тыңдалым және айтылымның бастапқы дағдыларын игергенЕртегінің мазмұнын түсіренді, шамасы келгенше түсіндіредіҚысқа сөздерді қайталайды
ТанымҚұрылыс материалдарынан және ірі конструктор бөлшектерінен қарапайым заттар құрастыруға дағдыландыруҚұрылыс материалдарынан және ірі конструктор бөлшектерінен қарапайым заттар (устел, орындық, үйшік, төбешік) құрастыраа аладыПішіні, түсі, көлемі бойынша заттарды топтастыра алады. Бір затты топтап бөледі және топтарға  біріктіре алады
ШығармашылықМатериалдардың қасиеттері және оларды қолданудың қарапайым тәсілдері туралы түсініктерін игертуҚағаз бетіне қарапайым пішіндер (үй, машина, қар адамы) құрастыра аладыДайын сұлбаға элементтерін салып аяқтайды (машинаның дөңгелегін орналастыру)Қылқаламмен шамасы келгенше жұмыс істейді
 2019-2020 оқу жылындағы Баланың жеке даму картасы
Баланың аты-жөні: Мұрат Амирхан   Туған жылы : 2017
 Білім беру ұйымының атауы  МКҚК № 47 бала бақша
Тобы: Кіші топ
Қыркүйек, Қаңтар,Мамыр
Білім беру салаларыТүзету іс-шаралары (бастапқы бақылаудан кейін)Түзетуіс-шаралары (аралық бақылаудан кейін)Түзету іс-шаралары
(қорытынды бақылаудан
кейін)
Қорытынды
ДенсаулықДене шынықтыру жаттығуларын меңгертуДене шынықтыру жаттығуларын меңгергенДене шынықтыру шараларын өткізген кезде жағымды көңіл күй танытадыЕресектермен бірге дене жаттығуларын орындай алады
КоммуникацияДыбыстар мен сөздерді айтуға дағдыландыруТілдегі дыбыстар мен сөздерді айта аладыУш төрт сөден тұратын тіркестермен, сөйлемдермен сөйлейдіТыңдай біледі
ТанымТүстерді ажырата алуды меңгертуЕресектердің нұсқауымен түсі, өлшемі бойына заттарды табадыЗаттардың көлемін, түсін және пішінін білдіртін сөздерді түсінедіТүстерді ажырата алады
ШығармашылықҚағаздың қасиеттері және оны қолданудың қарапайым тәсілдерін меңгертуҚағаздың қасиеттерін біледі, қарындашты дұрыс ұстай алады (үш саусақпен)Түрлі түсті қарындаштармен, фломастермен сурет салу біледіҚарындашты қолдана алады
 2019-2020 оқу жылындағы Баланың жеке даму картасы
Баланың аты-жөні: Марипжан Ибрахим   Туған жылы : 2017
 Білім беру ұйымының атауы  МКҚК № 47 бала бақша
Тобы: Кіші топ
Қыркүйек, Қаңтар,Мамыр
Білім беру салаларыТүзету іс-шаралары (бастапқы бақылаудан кейін)Түзетуіс-шаралары (аралық бақылаудан кейін)Түзету іс-шаралары
(қорытынды бақылаудан
кейін)
Қорытынды
ДенсаулықДене шынықтыру жаттығуларын меңгертуДене шынықтыру жаттығуларын меңгергенДене шынықтыру шараларын өткізген кезде жағымды көңіл күй танытадыЕресектермен бірге дене жаттығуларын орындай алады
КоммуникацияБерілген сұрақтарды түсіне және тығдай білуге дағдыландыруБерілген сұрақтарға жауап бередіОтбасы мүшелері туралы, ойыншықтары туралы сұрақтарға жауап бередіТыңдай біледі
ТанымТүстерді ажырата алуды меңгертуЕресектердің нұсқауымен түсі, өлшемі бойына заттарды табадыЗаттардың көлемін, түсін және пішінін білдіртін сөздерді түсінедіТүстерді ажырата алады
ШығармашылықТүстерді ажыратуға дағдыландыруТүстерді ажыратады, дұрыс айтады. Қағаз бетіне бояулармен сурет саладыҚарындашты қолдана алады
 2019-2020 оқу жылындағы Баланың жеке даму картасы
Баланың аты-жөні: Марабай Нұрислам   Туған жылы : 2017
 Білім беру ұйымының атауы  МКҚК № 47 бала бақша
Тобы: Кіші топ
Қыркүйек, Қаңтар,Мамыр
Білім беру салаларыТүзету іс-шаралары (бастапқы бақылаудан кейін)Түзетуіс-шаралары (аралық бақылаудан кейін)Түзету іс-шаралары
(қорытынды бақылаудан
кейін)
Қорытынды
ДенсаулықЕресектермен бірге дене жаттығуларын қалыптастыруЕресектермен бірге дене жаттығуларын орындай аладыНегізгі қимылдардың түрлерін меңгергенЕресектермен бірге дене жаттығуларын орындай алады
КоммуникацияДауысты және дауыссыз дыбыстарды дұрыс айтуға дағдыландыруДауысты және дауыссыз дыбыстарды дұрыс дыбыстай аладыҚысқа сөйлемнен күрделі сөйлемге ауысы аладыТыңдай біледі
ТанымЗаттардың түсі, пішіні туралы түсініктерін кеңейтуЕресектердің нұсқауымен түсі, өлшемі бойынша заттарды табадыПішіні, түсі, көлемі бойынша заттарды топтастырады және таңдайдыТүстерді ажырата алады
ШығармашылықМүсіндеудің қарапайым тәсілдерін меңгертуЗаттарды мүсіндей алады (сәбіз, қарындаш)Мүсінделген пішіндерді өзіне таныс заттармен салыстырадыҚарындашты қолдана алады
 2019-2020 оқу жылындағы Баланың жеке даму картасы
Баланың аты-жөні: Қылычбек Жәния   Туған жылы : 2017
 Білім беру ұйымының атауы  МКҚК № 47 бала бақша
Тобы: Кіші топ
Қыркүйек, Қаңтар,Мамыр
Білім беру салаларыТүзету іс-шаралары (бастапқы бақылаудан кейін)Түзетуіс-шаралары (аралық бақылаудан кейін)Түзету іс-шаралары
(қорытынды бақылаудан
кейін)
Қорытынды
ДенсаулықШынықтыру шараларына дағдыландыруЕресектермен бірге дене жаттығуын орындайдыЕресектермен бірге дене жаттығуын орындайдыЕресектермен бірге дене жаттығуларын орындай алады
Коммуникация
Дыбыстарды айта білуді дамытуДыбыстарды айта білуге машықтандыруКейбір дыбыстарды қайталайдыҚысқа сөздерді қайталайды
Бөлмедегі заттарды ажырату және олардың санын анықтау білігін жетілдіруЗаттарды ажырата аладыКөлемі, түсі бойынша ұсақ заттарды топтастыра аладыБір затты топтап бөледі және топтарға       біріктіре алады
Бояуды       алмастырып қолдануды қылқаламмен дұрыс ұқыпты жұмыс жасауды үйретуҚарындашты ұстай біледіТүстерді ажырата аладыҚылқаламмен шамасы келгенше жұмыс істейді
Дыбыстарды айта білуге машықтандыруКейбір дыбыстарды қайталайдыҚысқа сөздерді қайталайды
ТанымБөлмедегі заттарды ажырату және олардың санын анықтау білігін жетілдіруЗаттарды ажырата аладыКөлемі, түсі бойынша ұсақ заттарды топтастыра аладыБір затты топтап бөледі және топтарға  біріктіре алады
ШығармашылықБояуды  алмастырып қолдануды қылқаламмен дұрыс ұқыпты жұмыс жасауды үйретуҚарындашты ұстай біледіТүстерді ажырата аладыҚылқаламмен шамасы келгенше жұмыс істейді
 2019-2020 оқу жылындағы Баланың жеке даму картасы
Баланың аты-жөні: Кулакова Виктория  Туған жылы : 2017
 Білім беру ұйымының атауы  МКҚК № 47 бала бақша
Тобы: Кіші топ
Қыркүйек, Қаңтар,Мамыр
Білім беру салаларыТүзету іс-шаралары (бастапқы бақылаудан кейін)Түзетуіс-шаралары (аралық бақылаудан кейін)Түзету іс-шаралары
(қорытынды бақылаудан
кейін)
Қорытынды
ДенсаулықЕресектермен бірге дене жаттығуларын қалыптастыруЕресектермен бірге ойын жаттығуларын орындай аладыНегізгі қимылдардың түрлерін игергенЖаттығуларды орындайды
КоммуникацияДыбыстар мен сөздерді айтуға дағдыландыруТілдегі дыбыстар мен сөздерді айта аладыУш төрт сөден тұратын тіркестермен, сөйлемдермен сөйлейдіТыңдай біледі
ТанымТүстерді ажырата білуге дағдыландыруТүстерді ажырата біледіТүстерге қарай заттарды ажыратадыТүрлі түсті пирамидалар құрастыра алады
ШығармашылықСазбалшық, ермексаздың қасиеттері және оны қолданудың қарапайым тәсілдерін игертуСазбалшықтың, ермексаздың қасиеттерін біледіСазбалшықтың кесегін алақан арасына салып илей аладыЗаттарды мүсіндейді
 2019-2020 оқу жылындағы Баланың жеке даму картасы
Баланың аты-жөні: Искакова Айсана   Туған жылы : 2017
 Білім беру ұйымының атауы  МКҚК № 47 бала бақша
Тобы: Кіші топ
Қыркүйек, Қаңтар,Мамыр
Білім беру салаларыТүзету іс-шаралары (бастапқы бақылаудан кейін)Түзетуіс-шаралары (аралық бақылаудан кейін)Түзету іс-шаралары
(қорытынды бақылаудан
кейін)
Қорытынды
ДенсаулықДене шынықтыру жаттығуларын меңгертуДене шынықтыру жаттығуларын меңгергенДене шынықтыру шараларын өткізген кезде жағымды көңіл күй танытадыЕресектермен бірге дене жаттығуларын орындай алады
КоммуникацияБерілген сұрақтарды түсіне және тығдай білуге дағдыландыруБерілген сұрақтарға жауап бередіОтбасы мүшелері туралы, ойыншықтары туралы сұрақтарға жауап бередіТыңдай біледі
ТанымТүстерді ажырата алуды меңгертуЕресектердің нұсқауымен түсі, өлшемі бойына заттарды табадыЗаттардың көлемін, түсін және пішінін білдіртін сөздерді түсінедіТүстерді ажырата алады
ШығармашылықТүстерді ажыратуға дағдыландыруТүстерді ажыратады, дұрыс айтады. Қағаз бетіне бояулармен сурет саладыҚылқаламмен шамасы келгенше жұмыс істейді
 2019-2020 оқу жылындағы Баланың жеке даму картасы
Баланың аты-жөні:Жақсыгорин Алишер  Туған жылы : 2017
 Білім беру ұйымының атауы  МКҚК № 47 бала бақша
Тобы: Кіші топ
Қыркүйек, Қаңтар,Мамыр
Білім беру салаларыТүзету іс-шаралары (бастапқы бақылаудан кейін)Түзетуіс-шаралары (аралық бақылаудан кейін)Түзету іс-шаралары
(қорытынды бақылаудан
кейін)
Қорытынды
ДенсаулықДене шынықтыру жаттығуларын меңгертуДене шынықтыру жаттығуларын меңгергенДене шынықтыру шараларын өткізген кезде жағымды көңіл күй танытадыЕресектермен бірге дене жаттығуларын орындай алады
КоммуникацияДыбыстар мен сөздерді айтуға дағдыландыруТілдегі дыбыстар мен сөздерді айта аладыУш төрт сөден тұратын тіркестермен, сөйлемдермен сөйлейдіТыңдай біледі
ТанымТүстерді ажырата алуды меңгертуЕресектердің нұсқауымен түсі, өлшемі бойына заттарды табадыЗаттардың көлемін, түсін және пішінін білдіртін сөздерді түсінедіТүстерді ажырата алады
ШығармашылықҚағаздың қасиеттері және оны қолданудың қарапайым тәсілдерін меңгертуҚағаздың қасиеттерін біледі, қарындашты дұрыс ұстай алады (үш саусақпен)Түрлі түсті қарындаштармен, фломастермен сурет салу біледіҚарындашты қолдана алады
 2019-2020 оқу жылындағы Баланың жеке даму картасы
Баланың аты-жөні:Даулетбаева Айлана   Туған жылы : 2017
 Білім беру ұйымының атауы  МКҚК № 47 бала бақша
Тобы: Кіші топ
Қыркүйек, Қаңтар,Мамыр
Білім беру салаларыТүзету іс-шаралары (бастапқы бақылаудан кейін)Түзетуіс-шаралары (аралық бақылаудан кейін)Түзету іс-шаралары
(қорытынды бақылаудан
кейін)
Қорытынды
ДенсаулықНеізгі қымыл түрлерінің бастапқы дағдыларын жетілдіру. Негізгі қимыл түрлерін игерген. Ересектермен бірге дене жаттығуларын орындай аладыЕресектермен бірге дене жаттығуларын орындай алады
КоммуникацияДыбыстар мен сөздерді айтуға дағдыландыруДыбыстар мен сөздерді айта аладыҚысқа сөйлемдерден неғұрлым күрделі сөйлемдерге ауыса аладыТыңдай біледі
ТанымНегізгі түстерді ажыратуға, заттардың пішіні мен шамасын сипаттауға дағдылардыруЗаттың қандай бөліктерден орындалғанын анықтау алады, машинаның,  үйшіктің, жиһаздың құрылысындағы жетіспейтін бөлшектерді таба аладыТұрғызылған қарапайым құрылыстарды атайды және ойыншықтарды қолдана отырып ойнайдыТүстерді ажырата алады
ШығармашылықСаз балшық пен ермексаздың қасиеттері және оны қолданудың қарапайым тәсілдерін меңгеру Саз балшық пен ермексаздың қасиеттерін біледіСаз балшықтың кесегін алақан арасына салып илей алады (шар) Қарындашты қолдана алады
2019-2020 оқу жылындағы Баланың жеке даму картасы
Баланың аты-жөні: Талғат Асылай  Туған жылы : 2017
 Білім беру ұйымының атауы  МКҚК № 47 бала бақша
Тобы: Кіші топ
Қыркүйек, Қаңтар, Мамыр 
Білім беру салаларыТүзету іс-шаралары (бастапқы бақылаудан кейін)Түзетуіс-шаралары (аралық бақылаудан кейін)Түзету іс-шаралары
(қорытынды бақылаудан
кейін)
Қорытынды
ДенсаулықДене шынықтыру жаттығуларын меңгертуДене шынықтыру жаттығуларын меңгергенДене шынықтыру шараларын өткізген кезде жағымды көңіл күй танытадыЕресектермен бірге дене жаттығуларын орындай алады
КоммуникацияДыбыстар мен сөздерді айтуға дағдыландыруТілдегі дыбыстар мен сөздерді айта аладыУш төрт сөден тұратын тіркестермен, сөйлемдермен сөйлейдіТыңдай біледі
Таным
Тәулік бөліктері туралы түсініктерін қалыптастыруТәулік бөліктерін суреттен, ауызша сипаттамасы бойынша ажыратуға үйретуТәулік бөліктерін ауызша сипаттамасы бойынша ажыратуға үйретуҚұрылыс ойындарын өз еркімен құрастырады
Бейнелеу тәсілдері туралы түсініктерін қалыптастыру (нүкте, сызық, ырғақ)Әр түрлі сызықтарды салу: тік, көлденең, толқынды Бейнелеудің қарапайым техникасын меңгеру (саусақ іздері, резеңке түтіктер арқылы)Түстерді айыра алады
Тәулік бөліктерін суреттен, ауызша сипаттамасы бойынша ажыратуға үйретуТәулік бөліктерін ауызша сипаттамасы бойынша ажыратуға үйретуҚұрылыс ойындарын өз еркімен құрастырады
ШығармашылықБейнелеу тәсілдері туралы түсініктерін қалыптастыру (нүкте, сызық, ырғақ)Әр түрлі сызықтарды салу: тік, көлденең, толқынды Бейнелеудің қарапайым техникасын меңгеру (саусақ іздері, резеңке түтіктер арқылы)Түстерді айыра алады
 2019-2020 оқу жылындағы Баланың жеке даму картасы
Баланың аты-жөні:Давид Ярослав  Туған жылы : 2017
 Білім беру ұйымының атауы  МКҚК № 47 бала бақша
Тобы: Кіші топ
Қыркүйек, Қаңтар, Мамыр 
Білім беру салаларыТүзету іс-шаралары (бастапқы бақылаудан кейін)Түзетуіс-шаралары (аралық бақылаудан кейін)Түзету іс-шаралары
(қорытынды бақылаудан
кейін)
Қорытынды
ДенсаулықНеізгі қымыл түрлерінің бастапқы дағдыларын жетілдіру. Негізгі қимыл түрлерін игерген. Ересектермен бірге дене жаттығуларын орындай аладыЕресектермен бірге дене жаттығуларын орындай алады
КоммуникацияДыбыстар мен сөздерді айтуға дағдыландыруДыбыстар мен сөздерді айта аладыҚысқа сөйлемдерден неғұрлым күрделі сөйлемдерге ауыса аладыТыңдай біледі
ТанымНегізгі түстерді ажыратуға, заттардың пішіні мен шамасын сипаттауға дағдылардыруЗаттың қандай бөліктерден орындалғанын анықтау алады, машинаның,  үйшіктің, жиһаздың құрылысындағы жетіспейтін бөлшектерді таба аладыТұрғызылған қарапайым құрылыстарды атайды және ойыншықтарды қолдана отырып ойнайдыТүстерді ажырата алады
ШығармашылықСаз балшық пен ермексаздың қасиеттері және оны қолданудың қарапайым тәсілдерін меңгеру Саз балшық пен ермексаздың қасиеттерін біледіСаз балшықтың кесегін алақан арасына салып илей алады (шар) Қарындашты қолдана алады
 2019-2020 оқу жылындағы Баланың жеке даму картасы
Баланың аты-жөні:Гончарова Диана  Туған жылы : 2017
 Білім беру ұйымының атауы  МКҚК № 47 бала бақша
Тобы: Кіші топ
Қыркүйек, Қаңтар, Мамыр 
Білім беру салаларыТүзету іс-шаралары (бастапқы бақылаудан кейін)Түзету  іс-шаралары (аралық бақылаудан кейін)Түзету іс-шаралары
(қорытынды бақылаудан
кейін)
Қорытынды
ДенсаулықЖүру, жүгіру, өрмелеу тепе теңдік жаттығуларын меңгертуДене жаттығуы кезінде қимылы баяуЕресектердің көмегімен жаттығуларды орындайдыНегізгі қимылдардың түрлерін игерген
КоммуникацияЕртегінің мазмұнын түсіндіруЕртегінің мазмұнын түсінедіБерілген сұрақтарды түсінеді және тыңдайдыТыңдай біледі
ТанымҚимылдардың, қолдың ұсақ моторикасы үйлесімділігінің бастапқы дағдыларын игертуҚимылдардың,     қолдың ұсақ моторикасының үйлесімділік дағдыларын игергенҚимылдардың,  қолдың ұсақ моторикасының үйлесімділік дағдыларын игергенТүстерді ажырата алады
ШығармашылықЖеңіл айтылатын, қайталанатын сөздерді әнді меңгерту,Музыканың ырғағымен қимылдар жасай аладыМузыка ырғағымен секіреді, билейдіТаныс әндерді таниды
 2019-2020 оқу жылындағы Баланың жеке даму картасы
Баланың аты-жөні:Болат Ернұр  Туған жылы : 2017
 Білім беру ұйымының атауы  МКҚК № 47 бала бақша
Тобы: Кіші топ
Қыркүйек, Қаңтар, Мамыр 
Білім беру салаларыТүзету іс-шаралары (бастапқы бақылаудан кейін)Түзетуіс-шаралары (аралық бақылаудан кейін)Түзету іс-шаралары
(қорытынды бақылаудан
кейін)
Қорытынды
ДенсаулықДене шынықтыру жаттығуларын меңгертуДене шынықтыру жаттығуларын меңгергенДене шынықтыру шараларын өткізген кезде жағымды көңіл күй танытадыЕресектермен бірге дене жаттығуларын орындай алады
КоммуникацияБерілген сұрақтарды түсіне және тығдай білуге дағдыландыруБерілген сұрақтарға жауап бередіОтбасы мүшелері туралы, ойыншықтары туралы сұрақтарға жауап бередіТыңдай біледі
ТанымТүстерді ажырата алуды меңгертуЕресектердің нұсқауымен түсі, өлшемі бойына заттарды табадыЗаттардың көлемін, түсін және пішінін білдіртін сөздерді түсінедіТүстерді ажырата алады
ШығармашылықТүстерді ажыратуға дағдыландыруТүстерді ажыратады, дұрыс айтады. Қағаз бетіне бояулармен сурет саладыТаныс әндерді таниды
 2019-2020 оқу жылындағы Баланың жеке даму картасы
Баланың аты-жөні:Ахатов Аким   Туған жылы : 2017
 Білім беру ұйымының атауы  МКҚК № 47 бала бақша
Тобы: Кіші топ
Қыркүйек, Қаңтар, Мамыр 
Білім беру салаларыТүзету іс-шаралары (бастапқы бақылаудан кейін)Түзетуіс-шаралары (аралық бақылаудан кейін)Түзету іс-шаралары
(қорытынды бақылаудан
кейін)
Қорытынды
ДенсаулықҚимыл қозғалыс белсенділігін арттыруЕресектермен бірге дене жаттығуларын орындайдыШынықтыру шараларын орындау кезінде көңіл күйі бір қалыптыҚимылды ойындарды  ересектермен бірге орындайды
КоммуникацияДыбыстарды айта білуді дамытуДыбыстарды айта білуге машықтандыруКейбір дыбыстарды қайталайдыҚысқа сөздерді қайталайды
ТанымБөлмедегі заттарды ажырату және олардың санын анықтау білігін жетілдіруЗаттарды ажырата аладыКөлемі, түсі бойынша ұсақ заттарды топтастыра аладыБір затты топтап бөледі және топтарға  біріктіре алады
ШығармашылықБояуды  алмастырып қолдануды қылқаламмен дұрыс ұқыпты жұмыс жасауды үйретуҚарындашты ұстай біледіТүстерді ажырата аладыҚылқаламмен шамасы келгенше жұмыс істейді
 2019-2020 оқу жылындағы Баланың жеке даму картасы
Баланың аты-жөні:Аскаров Мади  Туған жылы : 2017
 Білім беру ұйымының атауы  МКҚК № 47 бала бақша
Тобы: Кіші топ
Қыркүйек, Қаңтар, Мамыр 
Білім беру салаларыТүзету іс-шаралары (бастапқы бақылаудан кейін)Түзетуіс-шаралары (аралық бақылаудан кейін)Түзету іс-шаралары
(қорытынды бақылаудан
кейін)
Қорытынды
ДенсаулықЖүру, жүгіру, өрмелеу тепе теңдік жаттығуларын  меңгертуНегізгі қимыл түрлерінің бастапқы дағдыларына: жүру, жүгіру, өрмелеу, тепе теңдікті сақтау жаттығуларын игергенЕресектермен бірге дене жаттығуларын орындай аладыӨз еркімен киініп, шешінеді
КоммуникацияБерілген сұрақтарды түсініп, тыңдай білу үшін дидактикалық ойындар арқылы жаттығулар жасатуЖақсы таныс ертегілердің үзінділерін есте сақтайдыЕртегі мазмүнын түсінеді және айта аладыЖеке дыбысты айтады
ТанымЕкі бөлікке бөлінген суреттерді дұрыс құрастыра білуге жаттықтыруСөздік нүсқауға сүйеніп, тапсырмаларды орындай алады 
 ( пирамиданы жинастырады,  екі бөлікке бөлінген суреттерді құрастырады )
Көлемі, пішіні, түсі бойынша
Ұқсас біртекті заттарды топтастыра алады
Құрылыс ойындарын өз еркімен құрастырады
ШығармашылықДауысымен дыбыстауға еліктеудің
Мүмкіндіктері туралы түсінікті игерту
Әннің бөліктерін айта алады(ересекпен бірге), ересектердің көрсеткен қимылдарын қайталайды (шапалақтайды, аяқтарымен топылдатады, қол білектерімен айналдыруды орындайды)Ересектермен бірге ән айтуға ынта білдіредіТүстерді айыра алады
 2019-2020 оқу жылындағы Баланың жеке даму картасы
Баланың аты-жөні: Кикбай Камалия Рану Туған жылы : 2017
 Білім беру ұйымының атауы  МКҚК № 47 бала бақша
Тобы: Кіші топ
Қыркүйек, Қаңтар,Мамыр
Білім беру салаларыТүзету іс-шаралары (бастапқы бақылаудан кейін)Түзетуіс-шаралары (аралық бақылаудан кейін)Түзету іс-шаралары
(қорытынды бақылаудан
кейін)
Қорытынды
ДенсаулықДенсаулық үшін гигиенелық шаралардың маңыздылығы туралы түсініктерін қалыптастыру.
-жеке заттарын қолдану  (бет орамал, майлық, сүлгі, тарақ,түбек.)
Ересектердің көмегімен мәдени гигиеналық дағдыларды орындауды жалғастыру ( жеңін түру, 
қолын сабындап жуу,сүлгімен сүртуу)
Жеке гигиена дағдыларын жетілдіру. Ересектің көмегімен  киініп шешінуӨз еркімен киініп, шешінеді
КоммуникацияЕресектермен және құрдастарымен тілдік қарым қатынас жасауды, сөз тіркестерін айтуды (3-5 сөзбен) дамыту Күрделі емес сөз тіркестерін қайталауға үйрету Таныс ертегілердің үзінділерін сахналауға ынталандыру Жеке дыбысты айтады
ТанымТәулік бөліктері туралы түсініктерін қалыптастыруТәулік бөліктерін суреттен, ауызша сипаттамасы бойынша ажыратуға үйретуТәулік бөліктерін ауызша сипаттамасы бойынша ажыратуға үйретуҚұрылыс ойындарын өз еркімен құрастырады
ШығармашылықБейнелеу тәсілдері туралы түсініктерін қалыптастыру (нүкте, сызық, ырғақ)Әр түрлі сызықтарды салу: тік, көлденең, толқынды Бейнелеудің қарапайым техникасын меңгеру (саусақ іздері, резеңке түтіктер арқылы)Түстерді айыра алады
2019-2020 оқу жылындағы Баланың жеке даму картасы
Баланың аты-жөні: Серікболов АдильТуған жылы : 2017
 Білім беру ұйымының атауы  МКҚК № 47 бала бақша
Тобы: Кіші топ
Қыркүйек, Қаңтар,Камалия
Білім беру салаларыТүзету іс-шаралары (бастапқы бақылаудан кейін)Түзетуіс-шаралары (аралық бақылаудан кейін)Түзету іс-шаралары
(қорытынды бақылаудан
кейін)
Қорытынды
ДенсаулықДенсаулық үшін гигиенелық шаралардың маңыздылығы туралы түсініктерін қалыптастыру.
-жеке заттарын қолдану  (бет орамал, майлық, сүлгі, тарақ,түбек.)
Ересектердің көмегімен мәдени гигиеналық дағдыларды орындауды жалғастыру ( жеңін түру, 
қолын сабындап жуу,сүлгімен сүртуу)
Жеке гигиена дағдыларын жетілдіру. Ересектің көмегімен  киініп шешінуӨз еркімен киініп, шешінеді
КоммуникацияЕресектермен және құрдастарымен тілдік қарым қатынас жасауды, сөз тіркестерін айтуды (3-5 сөзбен) дамыту Күрделі емес сөз тіркестерін қайталауға үйрету Таныс ертегілердің үзінділерін сахналауға ынталандыру Жеке дыбысты айтады
ТанымТәулік бөліктері туралы түсініктерін қалыптастыруТәулік бөліктерін суреттен, ауызша сипаттамасы бойынша ажыратуға үйретуТәулік бөліктерін ауызша сипаттамасы бойынша ажыратуға үйретуҚұрылыс ойындарын өз еркімен құрастырады
ШығармашылықБейнелеу тәсілдері туралы түсініктерін қалыптастыру (нүкте, сызық, ырғақ)Әр түрлі сызықтарды салу: тік, көлденең, толқынды Бейнелеудің қарапайым техникасын меңгеру (саусақ іздері, резеңке түтіктер арқылы)Түстерді айыра алады
2019-2020 оқу жылындағы Баланың жеке даму картасы
Баланың аты-жөні: Тастанбекова Томирис Туған жылы : 2017
 Білім беру ұйымының атауы  МКҚК № 47 бала бақша
Тобы: Кіші топ
Қыркүйек, Қаңтар,Мамыр
Білім беру салаларыТүзету іс-шаралары (бастапқы бақылаудан кейін)Түзетуіс-шаралары (аралық бақылаудан кейін)Түзету іс-шаралары
(қорытынды бақылаудан
кейін)
Қорытынды
ДенсаулықДенсаулық үшін гигиенелық шаралардың маңыздылығы туралы түсініктерін қалыптастыру.
-жеке заттарын қолдану  (бет орамал, майлық, сүлгі, тарақ,түбек.)
Ересектердің көмегімен мәдени гигиеналық дағдыларды орындауды жалғастыру ( жеңін түру, 
қолын сабындап жуу,сүлгімен сүртуу)
Жеке гигиена дағдыларын жетілдіру. Ересектің көмегімен  киініп шешінуӨз еркімен киініп, шешінеді
КоммуникацияЕресектермен және құрдастарымен тілдік қарым қатынас жасауды, сөз тіркестерін айтуды (3-5 сөзбен) дамыту Күрделі емес сөз тіркестерін қайталауға үйрету Таныс ертегілердің үзінділерін сахналауға ынталандыру Жеке дыбысты айтады
ТанымТәулік бөліктері туралы түсініктерін қалыптастыруТәулік бөліктерін суреттен, ауызша сипаттамасы бойынша ажыратуға үйретуТәулік бөліктерін ауызша сипаттамасы бойынша ажыратуға үйретуҚұрылыс ойындарын өз еркімен құрастырады
ШығармашылықБейнелеу тәсілдері туралы түсініктерін қалыптастыру (нүкте, сызық, ырғақ)Әр түрлі сызықтарды салу: тік, көлденең, толқынды Бейнелеудің қарапайым техникасын меңгеру (саусақ іздері, резеңке түтіктер арқылы)Түстерді айыра алады
2019-2020 оқу жылындағы Баланың жеке даму картасы
Баланың аты-жөні: Мұхамедқали Жанасыл Туған жылы : 2017
 Білім беру ұйымының атауы  МКҚК № 47 бала бақша
Тобы: Кіші топ
Қыркүйек, Қаңтар,Мамыр
Білім беру салаларыТүзету іс-шаралары (бастапқы бақылаудан кейін)Түзетуіс-шаралары (аралық бақылаудан кейін)Түзету іс-шаралары
(қорытынды бақылаудан
кейін)
Қорытынды
ДенсаулықДенсаулық үшін гигиенелық шаралардың маңыздылығы туралы түсініктерін қалыптастыру.
-жеке заттарын қолдану  (бет орамал, майлық, сүлгі, тарақ,түбек.)
Ересектердің көмегімен мәдени гигиеналық дағдыларды орындауды жалғастыру ( жеңін түру, 
қолын сабындап жуу,сүлгімен сүртуу)
Жеке гигиена дағдыларын жетілдіру. Ересектің көмегімен  киініп шешінуӨз еркімен киініп, шешінеді
КоммуникацияЕресектермен және құрдастарымен тілдік қарым қатынас жасауды, сөз тіркестерін айтуды (3-5 сөзбен) дамыту Күрделі емес сөз тіркестерін қайталауға үйрету Таныс ертегілердің үзінділерін сахналауға ынталандыру Жеке дыбысты айтады
ТанымТәулік бөліктері туралы түсініктерін қалыптастыруТәулік бөліктерін суреттен, ауызша сипаттамасы бойынша ажыратуға үйретуТәулік бөліктерін ауызша сипаттамасы бойынша ажыратуға үйретуҚұрылыс ойындарын өз еркімен құрастырады
ШығармашылықБейнелеу тәсілдері туралы түсініктерін қалыптастыру (нүкте, сызық, ырғақ)Әр түрлі сызықтарды салу: тік, көлденең, толқынды Бейнелеудің қарапайым техникасын меңгеру (саусақ іздері, резеңке түтіктер арқылы)Түстерді айыра алады
2019-2020 оқу жылындағы Баланың жеке даму картасы
Баланың аты-жөні: Серік ҮмітТуған жылы : 2017
 Білім беру ұйымының атауы  МКҚК № 47 бала бақша
Тобы: Кіші топ
Қыркүйек, Қаңтар,Мамыр
Білім беру салаларыТүзету іс-шаралары (бастапқы бақылаудан кейін)Түзетуіс-шаралары (аралық бақылаудан кейін)Түзету іс-шаралары
(қорытынды бақылаудан
кейін)
Қорытынды
ДенсаулықДенсаулық үшін гигиенелық шаралардың маңыздылығы туралы түсініктерін қалыптастыру.
-жеке заттарын қолдану  (бет орамал, майлық, сүлгі, тарақ,түбек.)
Ересектердің көмегімен мәдени гигиеналық дағдыларды орындауды жалғастыру ( жеңін түру, 
қолын сабындап жуу,сүлгімен сүртуу)
Жеке гигиена дағдыларын жетілдіру. Ересектің көмегімен  киініп шешінуӨз еркімен киініп, шешінеді
КоммуникацияЕресектермен және құрдастарымен тілдік қарым қатынас жасауды, сөз тіркестерін айтуды (3-5 сөзбен) дамыту Күрделі емес сөз тіркестерін қайталауға үйрету Таныс ертегілердің үзінділерін сахналауға ынталандыру Жеке дыбысты айтады
ТанымТәулік бөліктері туралы түсініктерін қалыптастыруТәулік бөліктерін суреттен, ауызша сипаттамасы бойынша ажыратуға үйретуТәулік бөліктерін ауызша сипаттамасы бойынша ажыратуға үйретуҚұрылыс ойындарын өз еркімен құрастырады
ШығармашылықБейнелеу тәсілдері туралы түсініктерін қалыптастыру (нүкте, сызық, ырғақ)Әр түрлі сызықтарды салу: тік, көлденең, толқынды Бейнелеудің қарапайым техникасын меңгеру (саусақ іздері, резеңке түтіктер арқылы)Түстерді айыра алады
2019-2020 оқу жылындағы Баланың жеке даму картасы
Баланың аты-жөні:: Ағабек Марьям 2017
 Білім беру ұйымының атауы  МКҚК № 47 бала бақша
Тобы: Кіші топ
Қыркүйек, Қаңтар, Мамыр
Білім беру салаларыТүзету іс-шаралары (бастапқы бақылаудан кейін)Түзетуіс-шаралары (аралық бақылаудан кейін)Түзету іс-шаралары
(қорытынды бақылаудан
кейін)
Қорытынды
ДенсаулықДенсаулық үшін гигиенелық шаралардың маңыздылығы туралы түсініктерін қалыптастыру.
-жеке заттарын қолдану  (бет орамал, майлық, сүлгі, тарақ,түбек.)
Ересектердің көмегімен мәдени гигиеналық дағдыларды орындауды жалғастыру ( жеңін түру, 
қолын сабындап жуу,сүлгімен сүртуу)
Жеке гигиена дағдыларын жетілдіру. Ересектің көмегімен  киініп шешінуӨз еркімен киініп, шешінеді
КоммуникацияЕресектермен және құрдастарымен тілдік қарым қатынас жасауды, сөз тіркестерін айтуды (3-5 сөзбен) дамыту Күрделі емес сөз тіркестерін қайталауға үйрету Таныс ертегілердің үзінділерін сахналауға ынталандыру Жеке дыбысты айтады
ТанымТәулік бөліктері туралы түсініктерін қалыптастыруТәулік бөліктерін суреттен, ауызша сипаттамасы бойынша ажыратуға үйретуТәулік бөліктерін ауызша сипаттамасы бойынша ажыратуға үйретуҚұрылыс ойындарын өз еркімен құрастырады
ШығармашылықБейнелеу тәсілдері туралы түсініктерін қалыптастыру (нүкте, сызық, ырғақ)Әр түрлі сызықтарды салу: тік, көлденең, толқынды Бейнелеудің қарапайым техникасын меңгеру (саусақ іздері, резеңке түтіктер арқылы)Түстерді айыра алады
2019-2020 оқу жылындағы Баланың жеке даму картасы
Баланың аты-жөні: Абдуахап Айару Туған жылы : 2017
 Білім беру ұйымының атауы  МКҚК № 47 бала бақша
Тобы: Кіші топ
Қыркүйек, Қаңтар,Мамыр
Білім беру салаларыТүзету іс-шаралары (бастапқы бақылаудан кейін)Түзетуіс-шаралары (аралық бақылаудан кейін)Түзету іс-шаралары
(қорытынды бақылаудан
кейін)
Қорытынды
ДенсаулықДенсаулық үшін гигиенелық шаралардың маңыздылығы туралы түсініктерін қалыптастыру.
-жеке заттарын қолдану  (бет орамал, майлық, сүлгі, тарақ,түбек.)
Ересектердің көмегімен мәдени гигиеналық дағдыларды орындауды жалғастыру ( жеңін түру, 
қолын сабындап жуу,сүлгімен сүртуу)
Жеке гигиена дағдыларын жетілдіру. Ересектің көмегімен  киініп шешінуӨз еркімен киініп, шешінеді
КоммуникацияЕресектермен және құрдастарымен тілдік қарым қатынас жасауды, сөз тіркестерін айтуды (3-5 сөзбен) дамыту Күрделі емес сөз тіркестерін қайталауға үйрету Таныс ертегілердің үзінділерін сахналауға ынталандыру Жеке дыбысты айтады
ТанымТәулік бөліктері туралы түсініктерін қалыптастыруТәулік бөліктерін суреттен, ауызша сипаттамасы бойынша ажыратуға үйретуТәулік бөліктерін ауызша сипаттамасы бойынша ажыратуға үйретуҚұрылыс ойындарын өз еркімен құрастырады
ШығармашылықБейнелеу тәсілдері туралы түсініктерін қалыптастыру (нүкте, сызық, ырғақ)Әр түрлі сызықтарды салу: тік, көлденең, толқынды Бейнелеудің қарапайым техникасын меңгеру (саусақ іздері, резеңке түтіктер арқылы)Түстерді айыра алады
Прокомментировать
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
Введите код с картинки:* Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив