Баланың жеке даму картасы бәйшешек тобы 2021-2022 » КГКП Ясли сад № 47
Коммунальное государственное казенное преприятие
«Ясли-сад №47»
Управления образования города Алматы
Телефон заведующего:
+7(727) 309-06-99
Телефон бухгалтера:
+7(727 )309-07-99
Нашар
көрушілер нұсқасы
» » » Баланың жеке даму картасы бәйшешек тобы 2021-2022
03
февраль
2022

Баланың жеке даму картасы бәйшешек тобы 2021-2022

2021-2022оқу жылы
Баланың жеке даму  картасы 
Баланың аты-жөні: Абуталып Темірлан
Баланың жасы: 2 
Тобы: «Бәйшешек».
Білім беру салаларыТүзету іс-шаралары
(бастапқы бақылаудан кейін)
Түзету іс-шаралары
(аралық бақылаудан кейін)
Түзету іс-шаралары
(қорытынды  бақылаудан кейін)
қорытынды
ДенсаулықҚимылы дамыған.


Коммуникация Сөздік қоры жақсы дамыған.


ТанымТүстерді ажыратады, санайды. Есте сақтау қабілеті жақсы.


ШығармашылықСурет бойынша байланыстырып сөйлеуді үйрету


ӘлеуметСөздік қоры жақсы дамыған


2021-2022оқу жылы
Баланың жеке даму  картасы 
Баланың аты-жөні: Адилбекұлы Амир
Баланың жасы: 2 
Тобы: «Бәйшешек».
Білім беру салаларыТүзету іс-шаралары
(бастапқы бақылаудан кейін)
Түзету іс-шаралары
(аралық бақылаудан кейін)
Түзету іс-шаралары
(қорытынды  бақылаудан кейін)
қорытынды
ДенсаулықДербес қимыл белсенділігі (ересектердің көрсетуімен орындау)


КоммуникацияТүсінікті болу үшін ойын дұрыс айтуға тырысады


ТанымЗаттардың қасиеттерін бағдарлау: түсі, пішіні


ШығармашылықҚоршаған ортаны эстетикалық қабылдау


Әлеумет



2021-2022оқу жылы
Баланың жеке даму  картасы 
Баланың аты-жөні: Аушахманова Джалила
Баланың жасы: 2 
Тобы: «Бәйшешек».
Білім беру салаларыТүзету іс-шаралары
(бастапқы бақылаудан кейін)
Түзету іс-шаралары
(аралық бақылаудан кейін)
Түзету іс-шаралары
(қорытынды  бақылаудан кейін)
қорытынды
ДенсаулықДене шынықтыру:
Қимылдарды өздігінен орындайды 



КоммуникацияДауысты және дауыссыз дыбыстарды дұрыс айтады


ТанымҚоршаған ортаны тану


ШығармашылықҚоршаған ортаны эстетикалық қабылдау


Әлеумет



2021-2022оқу жылы
Баланың жеке даму  картасы 
Баланың аты-жөні: Болат Кәусар
Баланың жасы: 2 
Тобы: «Бәйшешек».
Білім беру салаларыТүзету іс-шаралары
(бастапқы бақылаудан кейін)
Түзету іс-шаралары
(аралық бақылаудан кейін)
Түзету іс-шаралары
(қорытынды  бақылаудан кейін)
қорытынды
ДенсаулықДене шынықтыру:
Қимылдарды өздігінен орындайды 



КоммуникацияДауысты және дауыссыз дыбыстарды дұрыс айтады


ТанымҚоршаған ортаны тану


ШығармашылықҚоршаған ортаны эстетикалық қабылдау


Әлеумет



2021-2022оқу жылы
Баланың жеке даму  картасы 
Баланың аты-жөні: Болат Мансұр
Баланың жасы: 2 
Тобы: «Бәйшешек».
Білім беру салаларыТүзету іс-шаралары
(бастапқы бақылаудан кейін)
Түзету іс-шаралары
(аралық бақылаудан кейін)
Түзету іс-шаралары
(қорытынды  бақылаудан кейін)
қорытынды
ДенсаулықДербес қимыл белсенділігі (ересектердің көрсетуімен орындау)


КоммуникацияТүсінікті болу үшін ойын дұрыс айтуға тырысады


ТанымЗаттардың қасиеттерін бағдарлау: түсі, пішіні


ШығармашылықҚоршаған ортаны эстетикалық қабылдау


Әлеумет



2021-2022оқу жылы
Баланың жеке даму  картасы 
Баланың аты-жөні: Герин Софья
Баланың жасы: 2 
Тобы: «Бәйшешек».
Білім беру салаларыТүзету іс-шаралары
(бастапқы бақылаудан кейін)
Түзету іс-шаралары
(аралық бақылаудан кейін)
Түзету іс-шаралары
(қорытынды  бақылаудан кейін)
қорытынды
ДенсаулықҚимылы дамыған.


Коммуникация Сөздік қоры жақсы дамыған.


ТанымТүстерді ажыратады, санайды. Есте сақтау қабілеті жақсы.


ШығармашылықСурет бойынша байланыстырып сөйлеуді үйрету


Әлеумет



2021-2022оқу жылы
Баланың жеке даму  картасы 
Баланың аты-жөні: Ғалым Ақбейбі
Баланың жасы: 2 
Тобы: «Бәйшешек».
Білім беру салаларыТүзету іс-шаралары
(бастапқы бақылаудан кейін)
Түзету іс-шаралары
(аралық бақылаудан кейін)
Түзету іс-шаралары
(қорытынды  бақылаудан кейін)
қорытынды
ДенсаулықЛақтыру, қағып алу, дәлдеп лақтыруды біледі


Коммуникация Қысқа сөйлемдерден неғұрлым күрделі сөйлемдерге ауыса біледі


ТанымҮлгі мен сөздік нұсқауға сүйеніп, тапсырмаларды орындай алады


ШығармашылықДөңгелек, ұзын пiшiндерге ұксас заттарды бейнелей алады: кагаздын касиеттерiн бiледi; карындашты дұрыс ұстай алады (үш саусакпен)


Әлеумет



2021-2022оқу жылы
Баланың жеке даму  картасы 
Баланың аты-жөні: Джаутханов Майрбек
Баланың жасы: 2 
Тобы: «Бәйшешек».
Білім беру салаларыТүзету іс-шаралары
(бастапқы бақылаудан кейін)
Түзету іс-шаралары
(аралық бақылаудан кейін)
Түзету іс-шаралары
(қорытынды  бақылаудан кейін)
қорытынды
ДенсаулықЕңбектеу, өрмелеу жаттығуларын меңгерген


Коммуникация Өзі, отбасы мүшелері, сүйікті ойыншықтары жайлы сұрақтарға жауап береді


ТанымҚимылдардың, қолдың ұсақ моторикасының үйлесімділік дағдыларын игерген


ШығармашылықТүстерді ажыратады және дұрыс атайды, өзінін салған суретiне куанады, онда не бейнеленгенін айтады.


Әлеумет



2021-2022оқу жылы
Баланың жеке даму  картасы 
Баланың аты-жөні: Жақып Аян
Баланың жасы: 2 
Тобы: «Бәйшешек».
Білім беру салаларыТүзету іс-шаралары
(бастапқы бақылаудан кейін)
Түзету іс-шаралары
(аралық бақылаудан кейін)
Түзету іс-шаралары
(қорытынды  бақылаудан кейін)
қорытынды
ДенсаулықБірқалыпты жүгіру, шашырап, берілген бағытта, әртүрлі қарқынмен жүреді


Коммуникация Ақпаратпен бөліседі, жайсыздыққа (шаршадым, ыстықтадым) және құрдастарының әрекетіне (ойыншығын бермейді) шағымданады


ТанымҚурылыс материалдарынын касиеттері туралы түсініктердi игерген


ШығармашылықСазбалшыктын, ермексаздың касиеттерiн бiледi;


Әлеумет



2021-2022оқу жылы
Баланың жеке даму  картасы 
Баланың аты-жөні: Зобова Жанель
Баланың жасы: 2 
Тобы: «Бәйшешек».
Білім беру салаларыТүзету іс-шаралары
(бастапқы бақылаудан кейін)
Түзету іс-шаралары
(аралық бақылаудан кейін)
Түзету іс-шаралары
(қорытынды  бақылаудан кейін)
қорытынды
ДенсаулықҚимылы дамыған.


Коммуникация Сөздік қоры жақсы дамыған.


ТанымТүстерді ажыратады, санайды. Есте сақтау қабілеті жақсы.


ШығармашылықСурет бойынша байланыстырып сөйлеуді үйрету


ӘлеуметСөздік қоры жақсы дамыған


2021-2022оқу жылы
Баланың жеке даму  картасы 
Баланың аты-жөні: Ильясова Елигай
Баланың жасы: 2 
Тобы: «Бәйшешек».
Білім беру салаларыТүзету іс-шаралары
(бастапқы бақылаудан кейін)
Түзету іс-шаралары
(аралық бақылаудан кейін)
Түзету іс-шаралары
(қорытынды  бақылаудан кейін)
қорытынды
ДенсаулықДербес қимыл белсенділігі (ересектердің көрсетуімен орындау)


КоммуникацияТүсінікті болу үшін ойын дұрыс айтуға тырысады


ТанымЗаттардың қасиеттерін бағдарлау: түсі, пішіні


ШығармашылықҚоршаған ортаны эстетикалық қабылдау


Әлеумет



2021-2022оқу жылы
Баланың жеке даму  картасы 
Баланың аты-жөні: Иманкулов Алдияр
Баланың жасы: 2 
Тобы: «Бәйшешек».
Білім беру салаларыТүзету іс-шаралары
(бастапқы бақылаудан кейін)
Түзету іс-шаралары
(аралық бақылаудан кейін)
Түзету іс-шаралары
(қорытынды  бақылаудан кейін)
қорытынды
ДенсаулықДене шынықтыру:
Қимылдарды өздігінен орындайды 



КоммуникацияДауысты және дауыссыз дыбыстарды дұрыс айтады


ТанымҚоршаған ортаны тану


ШығармашылықҚоршаған ортаны эстетикалық қабылдау


Әлеумет



2021-2022оқу жылы
Баланың жеке даму  картасы 
Баланың аты-жөні: Каримов Егорь
Баланың жасы: 2 
Тобы: «Бәйшешек».
Білім беру салаларыТүзету іс-шаралары
(бастапқы бақылаудан кейін)
Түзету іс-шаралары
(аралық бақылаудан кейін)
Түзету іс-шаралары
(қорытынды  бақылаудан кейін)
қорытынды
ДенсаулықҚимылы дамыған.


Коммуникация Сөздік қоры жақсы дамыған.


ТанымТүстерді ажыратады, санайды. Есте сақтау қабілеті жақсы.


ШығармашылықСурет бойынша байланыстырып сөйлеуді үйрету


Әлеумет



2021-2022оқу жылы
Баланың жеке даму  картасы 
Баланың аты-жөні: Қорғанбай Айла
Баланың жасы: 2 
Тобы: «Бәйшешек».
Білім беру салаларыТүзету іс-шаралары
(бастапқы бақылаудан кейін)
Түзету іс-шаралары
(аралық бақылаудан кейін)
Түзету іс-шаралары
(қорытынды  бақылаудан кейін)
қорытынды
ДенсаулықЛақтыру, қағып алу, дәлдеп лақтыруды біледі


Коммуникация Қысқа сөйлемдерден неғұрлым күрделі сөйлемдерге ауыса біледі


ТанымҮлгі мен сөздік нұсқауға сүйеніп, тапсырмаларды орындай алады


ШығармашылықДөңгелек, ұзын пiшiндерге ұксас заттарды бейнелей алады: кагаздын касиеттерiн бiледi; карындашты дұрыс ұстай алады (үш саусакпен)


Әлеумет



2021-2022оқу жылы
Баланың жеке даму  картасы 
Баланың аты-жөні: Мұхамедқали Асылым
Баланың жасы: 2 
Тобы: «Бәйшешек».
Білім беру салаларыТүзету іс-шаралары
(бастапқы бақылаудан кейін)
Түзету іс-шаралары
(аралық бақылаудан кейін)
Түзету іс-шаралары
(қорытынды  бақылаудан кейін)
қорытынды
ДенсаулықЕңбектеу, өрмелеу жаттығуларын меңгерген


Коммуникация Өзі, отбасы мүшелері, сүйікті ойыншықтары жайлы сұрақтарға жауап береді


ТанымҚимылдардың, қолдың ұсақ моторикасының үйлесімділік дағдыларын игерген


ШығармашылықТүстерді ажыратады және дұрыс атайды, өзінін салған суретiне куанады, онда не бейнеленгенін айтады.


Әлеумет



2021-2022оқу жылы
Баланың жеке даму  картасы 
Баланың аты-жөні: Мусин Нурасыл
Баланың жасы: 2 
Тобы: «Бәйшешек».
Білім беру салаларыТүзету іс-шаралары
(бастапқы бақылаудан кейін)
Түзету іс-шаралары
(аралық бақылаудан кейін)
Түзету іс-шаралары
(қорытынды  бақылаудан кейін)
қорытынды
ДенсаулықБірқалыпты жүгіру, шашырап, берілген бағытта, әртүрлі қарқынмен жүреді


Коммуникация Ақпаратпен бөліседі, жайсыздыққа (шаршадым, ыстықтадым) және құрдастарының әрекетіне (ойыншығын бермейді) шағымданады


ТанымҚурылыс материалдарынын касиеттері туралы түсініктердi игерген


ШығармашылықСазбалшыктын, ермексаздың касиеттерiн бiледi;


Әлеумет



2021-2022оқу жылы
Баланың жеке даму  картасы 
Баланың аты-жөні: Супроненко Рания
Баланың жасы: 2 
Тобы: «Бәйшешек».
Білім беру салаларыТүзету іс-шаралары
(бастапқы бақылаудан кейін)
Түзету іс-шаралары
(аралық бақылаудан кейін)
Түзету іс-шаралары
(қорытынды  бақылаудан кейін)
қорытынды
ДенсаулықҚимылы дамыған.


Коммуникация Сөздік қоры жақсы дамыған.


ТанымТүстерді ажыратады, санайды. Есте сақтау қабілеті жақсы.


ШығармашылықСурет бойынша байланыстырып сөйлеуді үйрету


ӘлеуметСөздік қоры жақсы дамыған


2021-2022оқу жылы
Баланың жеке даму  картасы 
Баланың аты-жөні: Тимурқызы Хания
Баланың жасы: 2 
Тобы: «Бәйшешек».
Білім беру салаларыТүзету іс-шаралары
(бастапқы бақылаудан кейін)
Түзету іс-шаралары
(аралық бақылаудан кейін)
Түзету іс-шаралары
(қорытынды  бақылаудан кейін)
қорытынды
ДенсаулықДене шынықтыру:
Қимылдарды өздігінен орындайды 



КоммуникацияДауысты және дауыссыз дыбыстарды дұрыс айтады


ТанымҚоршаған ортаны тану


ШығармашылықҚоршаған ортаны эстетикалық қабылдау


Әлеумет



2021-2022оқу жылы
Баланың жеке даму  картасы 
Баланың аты-жөні: Хивренко Анастасия
Баланың жасы: 2 
Тобы: «Бәйшешек».
Білім беру салаларыТүзету іс-шаралары
(бастапқы бақылаудан кейін)
Түзету іс-шаралары
(аралық бақылаудан кейін)
Түзету іс-шаралары
(қорытынды  бақылаудан кейін)
қорытынды
ДенсаулықПедагогтың артынан жүру, жұптасып жүру, шеңбер бойымен қол ұстасып жүру, қарқынды өзгерте отырып жүру, бағытты өзгерте отырып жүру, 


Коммуникация3-5 сөзден тұратын тіркестерді, сөйлемдерді айтады, ақпараттармен бөліседі


ТанымТүрлі көлемдегі геометриялық пішіндерді негізгі қасиеттері бойынша топтастырады


ШығармашылықБірдей және түрлi келемдi шарларды бiрiктiру жолдарымен заттарды мусiндейді.


Әлеумет



Прокомментировать
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
Введите код с картинки:* Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив