03
февраль
2022
Баланың жеке даму картасы бәйшешек тобы 2021-2022
2021-2022оқу жылы
Баланың жеке даму картасы
Баланың аты-жөні: Абуталып Темірлан
Баланың жасы: 2
Тобы: «Бәйшешек».
2021-2022оқу жылы
Баланың жеке даму картасы
Баланың аты-жөні: Адилбекұлы Амир
Баланың жасы: 2
Тобы: «Бәйшешек».
2021-2022оқу жылы
Баланың жеке даму картасы
Баланың аты-жөні: Аушахманова Джалила
Баланың жасы: 2
Тобы: «Бәйшешек».
2021-2022оқу жылы
Баланың жеке даму картасы
Баланың аты-жөні: Болат Кәусар
Баланың жасы: 2
Тобы: «Бәйшешек».
2021-2022оқу жылы
Баланың жеке даму картасы
Баланың аты-жөні: Болат Мансұр
Баланың жасы: 2
Тобы: «Бәйшешек».
2021-2022оқу жылы
Баланың жеке даму картасы
Баланың аты-жөні: Герин Софья
Баланың жасы: 2
Тобы: «Бәйшешек».
2021-2022оқу жылы
Баланың жеке даму картасы
Баланың аты-жөні: Ғалым Ақбейбі
Баланың жасы: 2
Тобы: «Бәйшешек».
2021-2022оқу жылы
Баланың жеке даму картасы
Баланың аты-жөні: Джаутханов Майрбек
Баланың жасы: 2
Тобы: «Бәйшешек».
2021-2022оқу жылы
Баланың жеке даму картасы
Баланың аты-жөні: Жақып Аян
Баланың жасы: 2
Тобы: «Бәйшешек».
2021-2022оқу жылы
Баланың жеке даму картасы
Баланың аты-жөні: Зобова Жанель
Баланың жасы: 2
Тобы: «Бәйшешек».
2021-2022оқу жылы
Баланың жеке даму картасы
Баланың аты-жөні: Ильясова Елигай
Баланың жасы: 2
Тобы: «Бәйшешек».
2021-2022оқу жылы
Баланың жеке даму картасы
Баланың аты-жөні: Иманкулов Алдияр
Баланың жасы: 2
Тобы: «Бәйшешек».
2021-2022оқу жылы
Баланың жеке даму картасы
Баланың аты-жөні: Каримов Егорь
Баланың жасы: 2
Тобы: «Бәйшешек».
2021-2022оқу жылы
Баланың жеке даму картасы
Баланың аты-жөні: Қорғанбай Айла
Баланың жасы: 2
Тобы: «Бәйшешек».
2021-2022оқу жылы
Баланың жеке даму картасы
Баланың аты-жөні: Мұхамедқали Асылым
Баланың жасы: 2
Тобы: «Бәйшешек».
2021-2022оқу жылы
Баланың жеке даму картасы
Баланың аты-жөні: Мусин Нурасыл
Баланың жасы: 2
Тобы: «Бәйшешек».
2021-2022оқу жылы
Баланың жеке даму картасы
Баланың аты-жөні: Супроненко Рания
Баланың жасы: 2
Тобы: «Бәйшешек».
2021-2022оқу жылы
Баланың жеке даму картасы
Баланың аты-жөні: Тимурқызы Хания
Баланың жасы: 2
Тобы: «Бәйшешек».
2021-2022оқу жылы
Баланың жеке даму картасы
Баланың аты-жөні: Хивренко Анастасия
Баланың жасы: 2
Тобы: «Бәйшешек».
Баланың жеке даму картасы
Баланың аты-жөні: Абуталып Темірлан
Баланың жасы: 2
Тобы: «Бәйшешек».
Білім беру салалары | Түзету іс-шаралары (бастапқы бақылаудан кейін) | Түзету іс-шаралары (аралық бақылаудан кейін) | Түзету іс-шаралары (қорытынды бақылаудан кейін) | қорытынды |
Денсаулық | Қимылы дамыған. | |||
Коммуникация | Сөздік қоры жақсы дамыған. | |||
Таным | Түстерді ажыратады, санайды. Есте сақтау қабілеті жақсы. | |||
Шығармашылық | Сурет бойынша байланыстырып сөйлеуді үйрету | |||
Әлеумет | Сөздік қоры жақсы дамыған |
Баланың жеке даму картасы
Баланың аты-жөні: Адилбекұлы Амир
Баланың жасы: 2
Тобы: «Бәйшешек».
Білім беру салалары | Түзету іс-шаралары (бастапқы бақылаудан кейін) | Түзету іс-шаралары (аралық бақылаудан кейін) | Түзету іс-шаралары (қорытынды бақылаудан кейін) | қорытынды |
Денсаулық | Дербес қимыл белсенділігі (ересектердің көрсетуімен орындау) | |||
Коммуникация | Түсінікті болу үшін ойын дұрыс айтуға тырысады | |||
Таным | Заттардың қасиеттерін бағдарлау: түсі, пішіні | |||
Шығармашылық | Қоршаған ортаны эстетикалық қабылдау | |||
Әлеумет |
Баланың жеке даму картасы
Баланың аты-жөні: Аушахманова Джалила
Баланың жасы: 2
Тобы: «Бәйшешек».
Білім беру салалары | Түзету іс-шаралары (бастапқы бақылаудан кейін) | Түзету іс-шаралары (аралық бақылаудан кейін) | Түзету іс-шаралары (қорытынды бақылаудан кейін) | қорытынды |
Денсаулық | Дене шынықтыру: Қимылдарды өздігінен орындайды | |||
Коммуникация | Дауысты және дауыссыз дыбыстарды дұрыс айтады | |||
Таным | Қоршаған ортаны тану | |||
Шығармашылық | Қоршаған ортаны эстетикалық қабылдау | |||
Әлеумет |
Баланың жеке даму картасы
Баланың аты-жөні: Болат Кәусар
Баланың жасы: 2
Тобы: «Бәйшешек».
Білім беру салалары | Түзету іс-шаралары (бастапқы бақылаудан кейін) | Түзету іс-шаралары (аралық бақылаудан кейін) | Түзету іс-шаралары (қорытынды бақылаудан кейін) | қорытынды |
Денсаулық | Дене шынықтыру: Қимылдарды өздігінен орындайды | |||
Коммуникация | Дауысты және дауыссыз дыбыстарды дұрыс айтады | |||
Таным | Қоршаған ортаны тану | |||
Шығармашылық | Қоршаған ортаны эстетикалық қабылдау | |||
Әлеумет |
Баланың жеке даму картасы
Баланың аты-жөні: Болат Мансұр
Баланың жасы: 2
Тобы: «Бәйшешек».
Білім беру салалары | Түзету іс-шаралары (бастапқы бақылаудан кейін) | Түзету іс-шаралары (аралық бақылаудан кейін) | Түзету іс-шаралары (қорытынды бақылаудан кейін) | қорытынды |
Денсаулық | Дербес қимыл белсенділігі (ересектердің көрсетуімен орындау) | |||
Коммуникация | Түсінікті болу үшін ойын дұрыс айтуға тырысады | |||
Таным | Заттардың қасиеттерін бағдарлау: түсі, пішіні | |||
Шығармашылық | Қоршаған ортаны эстетикалық қабылдау | |||
Әлеумет |
Баланың жеке даму картасы
Баланың аты-жөні: Герин Софья
Баланың жасы: 2
Тобы: «Бәйшешек».
Білім беру салалары | Түзету іс-шаралары (бастапқы бақылаудан кейін) | Түзету іс-шаралары (аралық бақылаудан кейін) | Түзету іс-шаралары (қорытынды бақылаудан кейін) | қорытынды |
Денсаулық | Қимылы дамыған. | |||
Коммуникация | Сөздік қоры жақсы дамыған. | |||
Таным | Түстерді ажыратады, санайды. Есте сақтау қабілеті жақсы. | |||
Шығармашылық | Сурет бойынша байланыстырып сөйлеуді үйрету | |||
Әлеумет |
Баланың жеке даму картасы
Баланың аты-жөні: Ғалым Ақбейбі
Баланың жасы: 2
Тобы: «Бәйшешек».
Білім беру салалары | Түзету іс-шаралары (бастапқы бақылаудан кейін) | Түзету іс-шаралары (аралық бақылаудан кейін) | Түзету іс-шаралары (қорытынды бақылаудан кейін) | қорытынды |
Денсаулық | Лақтыру, қағып алу, дәлдеп лақтыруды біледі | |||
Коммуникация | Қысқа сөйлемдерден неғұрлым күрделі сөйлемдерге ауыса біледі | |||
Таным | Үлгі мен сөздік нұсқауға сүйеніп, тапсырмаларды орындай алады | |||
Шығармашылық | Дөңгелек, ұзын пiшiндерге ұксас заттарды бейнелей алады: кагаздын касиеттерiн бiледi; карындашты дұрыс ұстай алады (үш саусакпен) | |||
Әлеумет |
Баланың жеке даму картасы
Баланың аты-жөні: Джаутханов Майрбек
Баланың жасы: 2
Тобы: «Бәйшешек».
Білім беру салалары | Түзету іс-шаралары (бастапқы бақылаудан кейін) | Түзету іс-шаралары (аралық бақылаудан кейін) | Түзету іс-шаралары (қорытынды бақылаудан кейін) | қорытынды |
Денсаулық | Еңбектеу, өрмелеу жаттығуларын меңгерген | |||
Коммуникация | Өзі, отбасы мүшелері, сүйікті ойыншықтары жайлы сұрақтарға жауап береді | |||
Таным | Қимылдардың, қолдың ұсақ моторикасының үйлесімділік дағдыларын игерген | |||
Шығармашылық | Түстерді ажыратады және дұрыс атайды, өзінін салған суретiне куанады, онда не бейнеленгенін айтады. | |||
Әлеумет |
Баланың жеке даму картасы
Баланың аты-жөні: Жақып Аян
Баланың жасы: 2
Тобы: «Бәйшешек».
Білім беру салалары | Түзету іс-шаралары (бастапқы бақылаудан кейін) | Түзету іс-шаралары (аралық бақылаудан кейін) | Түзету іс-шаралары (қорытынды бақылаудан кейін) | қорытынды |
Денсаулық | Бірқалыпты жүгіру, шашырап, берілген бағытта, әртүрлі қарқынмен жүреді | |||
Коммуникация | Ақпаратпен бөліседі, жайсыздыққа (шаршадым, ыстықтадым) және құрдастарының әрекетіне (ойыншығын бермейді) шағымданады | |||
Таным | Қурылыс материалдарынын касиеттері туралы түсініктердi игерген | |||
Шығармашылық | Сазбалшыктын, ермексаздың касиеттерiн бiледi; | |||
Әлеумет |
Баланың жеке даму картасы
Баланың аты-жөні: Зобова Жанель
Баланың жасы: 2
Тобы: «Бәйшешек».
Білім беру салалары | Түзету іс-шаралары (бастапқы бақылаудан кейін) | Түзету іс-шаралары (аралық бақылаудан кейін) | Түзету іс-шаралары (қорытынды бақылаудан кейін) | қорытынды |
Денсаулық | Қимылы дамыған. | |||
Коммуникация | Сөздік қоры жақсы дамыған. | |||
Таным | Түстерді ажыратады, санайды. Есте сақтау қабілеті жақсы. | |||
Шығармашылық | Сурет бойынша байланыстырып сөйлеуді үйрету | |||
Әлеумет | Сөздік қоры жақсы дамыған |
Баланың жеке даму картасы
Баланың аты-жөні: Ильясова Елигай
Баланың жасы: 2
Тобы: «Бәйшешек».
Білім беру салалары | Түзету іс-шаралары (бастапқы бақылаудан кейін) | Түзету іс-шаралары (аралық бақылаудан кейін) | Түзету іс-шаралары (қорытынды бақылаудан кейін) | қорытынды |
Денсаулық | Дербес қимыл белсенділігі (ересектердің көрсетуімен орындау) | |||
Коммуникация | Түсінікті болу үшін ойын дұрыс айтуға тырысады | |||
Таным | Заттардың қасиеттерін бағдарлау: түсі, пішіні | |||
Шығармашылық | Қоршаған ортаны эстетикалық қабылдау | |||
Әлеумет |
Баланың жеке даму картасы
Баланың аты-жөні: Иманкулов Алдияр
Баланың жасы: 2
Тобы: «Бәйшешек».
Білім беру салалары | Түзету іс-шаралары (бастапқы бақылаудан кейін) | Түзету іс-шаралары (аралық бақылаудан кейін) | Түзету іс-шаралары (қорытынды бақылаудан кейін) | қорытынды |
Денсаулық | Дене шынықтыру: Қимылдарды өздігінен орындайды | |||
Коммуникация | Дауысты және дауыссыз дыбыстарды дұрыс айтады | |||
Таным | Қоршаған ортаны тану | |||
Шығармашылық | Қоршаған ортаны эстетикалық қабылдау | |||
Әлеумет |
Баланың жеке даму картасы
Баланың аты-жөні: Каримов Егорь
Баланың жасы: 2
Тобы: «Бәйшешек».
Білім беру салалары | Түзету іс-шаралары (бастапқы бақылаудан кейін) | Түзету іс-шаралары (аралық бақылаудан кейін) | Түзету іс-шаралары (қорытынды бақылаудан кейін) | қорытынды |
Денсаулық | Қимылы дамыған. | |||
Коммуникация | Сөздік қоры жақсы дамыған. | |||
Таным | Түстерді ажыратады, санайды. Есте сақтау қабілеті жақсы. | |||
Шығармашылық | Сурет бойынша байланыстырып сөйлеуді үйрету | |||
Әлеумет |
Баланың жеке даму картасы
Баланың аты-жөні: Қорғанбай Айла
Баланың жасы: 2
Тобы: «Бәйшешек».
Білім беру салалары | Түзету іс-шаралары (бастапқы бақылаудан кейін) | Түзету іс-шаралары (аралық бақылаудан кейін) | Түзету іс-шаралары (қорытынды бақылаудан кейін) | қорытынды |
Денсаулық | Лақтыру, қағып алу, дәлдеп лақтыруды біледі | |||
Коммуникация | Қысқа сөйлемдерден неғұрлым күрделі сөйлемдерге ауыса біледі | |||
Таным | Үлгі мен сөздік нұсқауға сүйеніп, тапсырмаларды орындай алады | |||
Шығармашылық | Дөңгелек, ұзын пiшiндерге ұксас заттарды бейнелей алады: кагаздын касиеттерiн бiледi; карындашты дұрыс ұстай алады (үш саусакпен) | |||
Әлеумет |
Баланың жеке даму картасы
Баланың аты-жөні: Мұхамедқали Асылым
Баланың жасы: 2
Тобы: «Бәйшешек».
Білім беру салалары | Түзету іс-шаралары (бастапқы бақылаудан кейін) | Түзету іс-шаралары (аралық бақылаудан кейін) | Түзету іс-шаралары (қорытынды бақылаудан кейін) | қорытынды |
Денсаулық | Еңбектеу, өрмелеу жаттығуларын меңгерген | |||
Коммуникация | Өзі, отбасы мүшелері, сүйікті ойыншықтары жайлы сұрақтарға жауап береді | |||
Таным | Қимылдардың, қолдың ұсақ моторикасының үйлесімділік дағдыларын игерген | |||
Шығармашылық | Түстерді ажыратады және дұрыс атайды, өзінін салған суретiне куанады, онда не бейнеленгенін айтады. | |||
Әлеумет |
Баланың жеке даму картасы
Баланың аты-жөні: Мусин Нурасыл
Баланың жасы: 2
Тобы: «Бәйшешек».
Білім беру салалары | Түзету іс-шаралары (бастапқы бақылаудан кейін) | Түзету іс-шаралары (аралық бақылаудан кейін) | Түзету іс-шаралары (қорытынды бақылаудан кейін) | қорытынды |
Денсаулық | Бірқалыпты жүгіру, шашырап, берілген бағытта, әртүрлі қарқынмен жүреді | |||
Коммуникация | Ақпаратпен бөліседі, жайсыздыққа (шаршадым, ыстықтадым) және құрдастарының әрекетіне (ойыншығын бермейді) шағымданады | |||
Таным | Қурылыс материалдарынын касиеттері туралы түсініктердi игерген | |||
Шығармашылық | Сазбалшыктын, ермексаздың касиеттерiн бiледi; | |||
Әлеумет |
Баланың жеке даму картасы
Баланың аты-жөні: Супроненко Рания
Баланың жасы: 2
Тобы: «Бәйшешек».
Білім беру салалары | Түзету іс-шаралары (бастапқы бақылаудан кейін) | Түзету іс-шаралары (аралық бақылаудан кейін) | Түзету іс-шаралары (қорытынды бақылаудан кейін) | қорытынды |
Денсаулық | Қимылы дамыған. | |||
Коммуникация | Сөздік қоры жақсы дамыған. | |||
Таным | Түстерді ажыратады, санайды. Есте сақтау қабілеті жақсы. | |||
Шығармашылық | Сурет бойынша байланыстырып сөйлеуді үйрету | |||
Әлеумет | Сөздік қоры жақсы дамыған |
Баланың жеке даму картасы
Баланың аты-жөні: Тимурқызы Хания
Баланың жасы: 2
Тобы: «Бәйшешек».
Білім беру салалары | Түзету іс-шаралары (бастапқы бақылаудан кейін) | Түзету іс-шаралары (аралық бақылаудан кейін) | Түзету іс-шаралары (қорытынды бақылаудан кейін) | қорытынды |
Денсаулық | Дене шынықтыру: Қимылдарды өздігінен орындайды | |||
Коммуникация | Дауысты және дауыссыз дыбыстарды дұрыс айтады | |||
Таным | Қоршаған ортаны тану | |||
Шығармашылық | Қоршаған ортаны эстетикалық қабылдау | |||
Әлеумет |
Баланың жеке даму картасы
Баланың аты-жөні: Хивренко Анастасия
Баланың жасы: 2
Тобы: «Бәйшешек».
Білім беру салалары | Түзету іс-шаралары (бастапқы бақылаудан кейін) | Түзету іс-шаралары (аралық бақылаудан кейін) | Түзету іс-шаралары (қорытынды бақылаудан кейін) | қорытынды |
Денсаулық | Педагогтың артынан жүру, жұптасып жүру, шеңбер бойымен қол ұстасып жүру, қарқынды өзгерте отырып жүру, бағытты өзгерте отырып жүру, | |||
Коммуникация | 3-5 сөзден тұратын тіркестерді, сөйлемдерді айтады, ақпараттармен бөліседі | |||
Таным | Түрлі көлемдегі геометриялық пішіндерді негізгі қасиеттері бойынша топтастырады | |||
Шығармашылық | Бірдей және түрлi келемдi шарларды бiрiктiру жолдарымен заттарды мусiндейді. | |||
Әлеумет |