Балалардың Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасы мазмұнын білім беру салалары бойынша меңгеру индикаторлары » КГКП Ясли сад № 47
Коммунальное государственное казенное преприятие
«Ясли-сад №47»
Управления образования города Алматы
Телефон заведующего:
+7(727) 309-06-99
Телефон бухгалтера:
+7(727 )309-07-99
Нашар
көрушілер нұсқасы
» » » Балалардың Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасы мазмұнын білім беру салалары бойынша меңгеру индикаторлары
03
февраль
2022

Балалардың Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасы мазмұнын білім беру салалары бойынша меңгеру индикаторлары

Балалардың Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасы мазмұнын білім беру салалары бойынша   меңгеру индикаторлары

БІРІНШІ КІШІ ТОП (2-3 жас)  

«Денсаулық» білім беру саласы  

Дене шынықтыру
2-3-Д.1ересектермен бірге дене жаттығуларын орындай алады; 
2-3-Д.2негізгі қимылдардың түрлерін игерген;
2-3-Д.3спорттық жаттығуларды орындаудың алғашқы техникасы туралы түсініктерге ие;
2-3-Д.4жеке бас гигиенасының бастапқы дағдыларын меңгерген;
2-3-Д.5шынықтыру шараларын өткізу кезінде жағымды көңіл-күй танытады және сақтайды.  

«Коммуникация» білім беру саласы  

сөйлеуді дамыту; 
көркем әдебиет.  

сөйлеуді дамыту
2-3-К.1тілдегі дыбыстар мен сөздерді айта алады, дауысты және дауыссыз дыбыстарды дұрыс дыбыстай алады; 
2-3-К.22 адамның дене мүшелерін (қол, аяқ, бас), тұрмыстық және ойын әрекетін (қыдыру, тамақтану), әртүрлі өлшемді (үлкен, кіші) білдіретін сөздерді түсінеді; зат есімдерді, есімдіктерді етістікпен байланыстыра алады;
2-3-К.3 берілген сұрақтарды түсінеді және тыңдайды, оларға жауап береді;
2-3-К.4жақсы таныс ертегілердің үзінділерін есте сақтайды

Көркем әдебиет 
2-3-К.5тыңдалым және айтылым дағдыларын игерген;
2-3-К.6қысқа тақпақтарды, өлеңдерді жатқа біледі
2-3-К.7шығармалардың мазмұнына эмоционалды көңіл-күй таныта біледі;
2-3-К.8жақсы таныс шығармаларды көрнекі құралдарсыз тыңдайды; 2-3-К.9 кейіпкерлердің бейнелерін ойындарда қарапайым түрде бейнелей алады.     
2-3-К.9кейіпкерлердің бейнелерін ойындарда қарапайым түрде бейнелей алады.

«Таным» білім беру саласы  

сенсорика; 
құрастыру; 
жаратылыстану.  
Сенсорика
2-3-Т.12-3-Т.1 үлгі мен сөздік нұсқауға сүйеніп, тапсырмаларды орындай алады; 
2-3-Т.2қимылдардың, қолдың ұсақ моторикасының үйлесімділік дағдыларын игерген; 
2-3-Т.3ересектердің нұсқауымен түсі, өлшемі бойынша заттарды табады; 
2-3-Т.4түрлі көлемдегі геометриялық пішіндерді негізгі қасиеттері бойынша топтастырады.  

Құрастыру 

2-3-Т.5 құрылыс материалдарынан және ірі конструктор бөлшектерінен (үстел, орындық, диван, үйшік, трамвай, көпір,төбешік) құрастыра алады; 
2-3-Т.6заттың қандай бөліктерден орындалғанын анықтай алады, үйшіктің, машинаның, жиһаздың құрылысындағы жетіспейтін бөлшектерін таба алады; 
2-3-Т.7құрылыс материалдарының қасиеттері туралы түсініктерді игерген;
2-3-Т.8құрылыс материалдарын пішіні, көлемі бойынша топтастырады.  

Жаратылыстану
2-3-Т.9көкөністер мен жемістердің бірнеше түрлерін сыртқы түрі және дәмі бойынша 
атайды және ажыратады; 
2-3-Т.10жануарлардың дене бөліктерін ажыратады және атайды, олардың мінез-құлқына, сыртқы түріне назар аударады;
2-3-Т.11аулаға ұшып келетін құстарды атайды және ажыратады;
2-3-Т.12табиғаттың маусымдық өзгерістерін атайды.  

«Шығармашылық» білім беру саласы  

сурет салу; 
мүсіндеу; 
аппликация; 
музыка.  

сурет салу
2-3-Ш.1 дөңгелек, ұзын пішіндерге ұқсас заттарды бейнелей алады; 
2-3-Ш.2қағаздың қасиеттерін біледі; қарындашты дұрыс ұстай алады (үш саусақпен); 
2-3-Ш.3түстерді ажыратады және дұрыс атайды;
2-3-Ш.4өзінің салған суретіне қуанады, онда не бейнеленгенін айтады.  

мүсіндеу; 
2-3-Ш.5сазбалшықтың, ермексаздың қасиеттерін біледі; 
2-3-Ш.6сазбалшықпен, ермексазбен жұмыстың бастапқы дағдыларына ие; 
2-3-Ш.7 мүсіндеудің қарапайым тәсілдерін меңгерген (үлкен кесектен кішкентай бөліктерді бөліп алады, оларды біртұтас етіп біріктіреді, сазбалшықты өздігінен илей алады); 
2-3-Ш.8бірдей және түрлі көлемді шарларды біріктіру жолдарымен заттарды мүсіндейді.  

Аппликация 
2-3-Ш.9қағаз бетіне геометриялық пішіндерден қарапайым пішіндер (машина, үй, қар адамы) құрастырады және орналастырады; 
2-3-Ш.10фланелеграфта қарапайым композицияларды орналастырады және құрастырады; 
2-3-Ш.11орындалған жұмысқа қуанады.  

Музыка 
2-3-Ш.12музыкалық шығармалардың сипатын (баяу және көңілді әндер мен пьесаларды) ажыратады;
2-3-Ш.13музыкалық шығарманың мазмұнын түсініп, (кім, не туралы айтылатыны) көңіл- күйін білдіреді; 
2-3-Ш.14әннің бөліктерін айта алады (ересекпен бірге), ересектердің көрсеткен қимылдарын қайталайды (шапалақтайды, аяқтарымен топылдатады, қол білектерімен айналдыруды орындайды); 
2-3-Ш.15 қимылдарын музыканың басталу сәтінен аяқталғанға дейін орындайды (қоян секіреді, көбелектер ұшады); 
2-3-Ш.16музыка және әннің мазмұнына қарай би қимылдарын шеңберде тұрып орындайды; 
2-3-Ш.17кейбір музыкалық аспаптарды атайды (барабан, бубен, сылдырмақ).

 
 
Прокомментировать
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
Введите код с картинки:* Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив