Хаттама Жалпы ата-аналар жиналысынан
Хаттама
Жалпы ата-аналар жиналысынан
МКҚК «№47 бала бақшасы»
22.11.2019 жыл
Тақырыбы: «Өз балаңды біліп, сүю, түсіну».
Мақсаты: ата-аналардың психологиялық білімдерін кеңейту;балалардың, ата-аналардың, педагогтардың қарым-қатынасын жақсартуға көмектесу;ата-аналарға балаларын тәрбиелеуде өз тәжірибелерімен бөлісуге мүмкіндік беру.
Өткізілу үлгісі: тренинг «Шеберхана» студиялық оқыту элементтерімен байланыс.
Қатысушылар:МКҚК «№47 бала бақшасының» әкімшілігі мен педагогтары - 12 адам; ата-аналар– 54адам.
Дайындық жұмыстары: сауалнамалар дайындау;ата-аналар үшін ескертпелер; балалар мен ата-аналар арасындағы келіспеушілік жағдайларды, балалармен түсініспеушілікке әкелетін жағдайларды ойластыру және жою.
Жабдықтау: жасөспірімдердің білімі туралы кітаптар көрмесі, «Жасөспірімнің психологиялық ерекшеліктері» ақпараттық стенд.
Музыкалық жабдықтау: ән «Менің алақаныма жұлдыз түсті»
Күн тәртібі:
1.Заманауи мектепке дейінгі балалар. Олар қандай?
Заманбекова Л.М. - меңгеруші
2.Ата-аналардың «Менің балам» жазбаларынан үзінділер. «Баланың автопортреті» - рефлексиямен жаттығу.
Кожахметова С.Ш. - тәрбиеші.
3.Жағдайды талдау «Мен енді бұл балабақшаға бармаймын!» Және топ болып одан шығудың ең жақсы жолын іздейді.
Нурмагамбетова А.К. – әдіскер.
4. Тренинг «Балалар мен ата-аналардың арасындағы көзбе-көз байланыс».
Тулегенова М.К. – психолог.
Жиналыстың жүргізілуі:
Тыңдалды:
- Жүргізуші-тәрбиеші: «Сәлеметсіздер ме, құрметті қонақтар! Сәлеметсіздерме әкелер мен аналар, ағалар мен әпкелер, ата-әжелер! Бүгін біз бәріміз бірге, тату отбасындай жиналғанымыз қандай керемет. Жауын жауып тұрса да, күн жарқыраса да, бәрібір, бізге сондай жақсы, өйткені біз бір-біріміздің жанындамыз. Күнделікті өмірдің қарбаласымен біз әрқашан бір-бірімізбен сөйлесуге уақыт таба алмаймыз. Сондықтан біз үй жұмыстарының күйбең тірлігінен алшақтап, жай әңгімелесу үшін осында жиналдық. Бүгін біз сіздің балаңызға деген сүйіспеншілік пен түсіністік туралы сөйлесуді ұсынамыз және мен біздің бала бақша меңгерушісі Л.М.Заманбековаға сөз беремін».
Меңгеруші Л.М.Заманбекова: «Қайырлы күн, қымбатты достар! Үлкен достық отбасында жиналғанда мен әрқашан өзімді бақытты сезінемін.
Бүгін мен кездесуімізді «Дүйсенбіге дейін өмір сүрейік» фильмінің кейіпкерінің: «Бақыт - бұл сізді жақсы көретін және түсінетін кезде» деген сөздерімен бастағым келеді.
Расында да, жақын адамдар бізді түсінуі әрқайсымыз үшін маңызды. Олар біздің сөзімізді, қимылды, бет-әлпетімізді, көзқарастарымызды түсінді. Өкінішке орай, нақты өмірде бұл әрдайым бола бермейді. Біздің әңгіме тақырыбы: «Өз балаңды біліп, сүю, түсіну». Бала дамып келе жатқанда, отбасында өзара әрекеттесу және түсіну мәселесі өзекті болып отыр. Бала өсіп, өзгереді, ал бала-ата-ана қарым-қатынасы өзгеріп, онымен бірге дамиды. Бірақ бұл қатынастар әрқашан үйлесімді дами бермейді. Бұл үйлесімділікке жету үшін сіз бір-біріңізді түсінуді, қарауды және көруді үйренуіңіз керек.
Отбасындағы қорған - бұл ата-аналар мен балалардың қарым-қатынасы, бұл махаббат пен қарым-қатынастың жылуы, бұл әр отбасындағы жағдайларға көңіл бөлу. Ал бұл үшін ең алдымен баланы жақсы көру керек ».
Содан кейін Ләйлә Мәуітбекқызы қазіргі мектеп жасына дейінгі балалар туралы баяндама жасады. Олар қандай?
(материал келтірілді)
2.Кожахметова С.Ш., тәрбиеші, қатысушылардың назарына «Менің балам». «Баланың автопортреті» ата-аналардың жазбаларынан үзінділер оқыды.
(материал келтірілді)
З. Нурмагамбетова А.К., әдіскер. Алма Кенесовна ата-аналарға педагогикалық жағдайды талдауды ұсынды «Мен енді бұл балабақшаға бармаймын!» және топ болып одан шығудың ең жақсы жолын іздеу.
4. Тулегенова М.К. психолог. Ата-аналар жиналысының отырысы тренингпен жалғасты «Балалар мен ата-аналардың арасындағы көзбе-көз байланыс».
(материал келтірілді)
Тыңдалды:
Заманбекова Л.М. – меңгеруші, қорытынды бөлімінде ол «Адамды тәрбиелеу оған мақсат қоюға көмектесу», «Біз балаларды қарым-қатынасқа үйретеміз, балалардан қарым-қатынас жасауды үйренеміз», «Үйде бақытты адам бақытты» деген қағидаларды айтты.
Атап айтқанда, ол: «Сіздермен бірлескен жұмысымыздың тиімділігі күнделікті байланыстар процесінде пайда болатын психологиялық көзқарасқа байланысты. Ата-анасы баласын балабақшаға апармас бұрын, ол өз өмірін отбасында өткізді. Онда өмір жолы, өзіндік өмір тарихы бар. Ата-ана тәрбиесі - адамзаттың мәңгілік мәселелерінің бірі. Отбасының көптеген функциялары атап өтілді, бірақ ең бастысы тәрбие функциясы.
Сонымен, біздің жұмысымыздың мақсатына қол жеткізілді, біз ата-ана мен бала арасындағы қарым-қатынастың психологиялық ерекшеліктерін қарастырдық, баламызға деген сүйіспеншілік пен түсіну мәселелерін талқыладық, сіздер үшін танымал ғылыми әдебиеттері бар педагогикалық дүңгіршек ұйымдастырылды, егер сіз оның ресурстарын пайдалансаңыз қуанамыз.
Сіздердің балаларыңыз - жұлдыздар қазір алақандарыңызда болады
Үрлесеңіздер, олар күңгірт болады.
Құлатсаңыз, олар сөніп қалады.
Біз оларды өте жақсы көреміз, және бізде сізбен байланысудың негізгі нүктесі бар.
Сіздерге денсаулық және балаларыңызды тәрбиелеуде сәттілік тілеймін!
Бақытты болыңыздар. Назарларыңызға рахмет.»
Шешімі:
- Тәрбиешілерге ата-аналармен бірге қазіргі заманғы балаларды тәрбиелеудегі құзыреттіліктерін арттыруды жалғастыру.
Жауаптылар: тәрбиешілер, ата-аналар. Мерзімі: үнемі.
- Психолог М.К. Тулегеноваға «Баланы түсінуге және оған көмектесуге үйрену» тақырыбында ата-аналардың өтініші бойынша жеке кеңес жүргізу.
Жауапты: Тулегенова М.К. Мерзімі: 10 қаңтар 2020 жылға дейін.
- Тәрбиешілерге өз жасаралық топтары бойынша педагогикалық дүңгершек жұмысын ұйымдастыру.
Жауаптылар: тәрбиешілер. Мерзімі: 2019 – 2020 оқу жылы ішінде.
Төрайым: Хатшы:
Заманбекова Л.М. Тулегенова М.К.
меңгеруші психолог